Мишоловка
Таким чином, композиція змушує глядача стати об'єктом бачення , потрапили в промінь зору; поставити себе на місці винним став жертвою , зловив в пастку багнетів, мечі та дерев'яної чіткої справедливості.

На передньому плані, шлях на снігу не матеріалізується його залишилися секунд доєдиний вихід , як можна: в відкритому кошика на підлозі. Скандальний падає знімним.
Відомий жертвою
Ми бачили очі, що точки до вертоліт, але ми не помітили, що це шматок сталі , що збільшує інерцію леза, точно називається " овець ". Ми розуміли, що хрест проектується на гільйотину, але ми не зрозуміли, що лисина священика грає біля підніжжя цієї віртуальної Голгофі , в ролі черепа , який вказує на пагорб Голгофи.

Нарешті ми побачили червоне пальто покриття, як в реальності, плечі засудженого: але ми не визнаної його червоним кольором ...
Ecce Homo
Антоніо Ciseri 1871 Галерея сучасного мистецтва, Флоренція
Натисніть, щоб збільшити
Всі ці посилання чітко розмістити таблицю у рядку цього іконографічної традиції права, де вмираючий є напоказ перед глядачами.
Спокута Фриана є гомо Ecce в поєднанні з сходження на хресті .

Таким чином, таблиця прагне викликати серію ідентифікацій:
Глядач стає засудили , хто стає жертвою, хто стає ягняти , який стаєХриста .
Фріа себе не тут, в попу, хто їсть або крипто-анархіста, але дзюдоїст, який використовує силу тіла складали захищати супротивну сторону: що зобезголовленого тіла .
5 коментарів до "Спокута"
Вакханки 1 грудня 2013 о 11 годині ранку 03 хв
Я спантеличений! Що читання! Спасибо.
Відповідь
П'єр і його оркестр селюк 29 квітня 2014 в 12:00 59 хвилин
При читанні свій цікавий аналіз роботи, я мав на увазі слова відомого німецького фізика ХХ століття, "коли я описую явище, я, насправді, які описують те, що викликає це явище будинки.
В іншому випадку, щоб мати думку автора картини з цього питання, 100 років тому, у суспільстві з різними звичаями і контекстно-хто міг?! - Ви не можете шукати віжки і серця - був, навпаки, думка автора блогу ...
Відповідь
Albrecht 29 квітня 2014 20 годин 12 хв
Ви помітили, що я зацікавлений тільки в мертвих художників і дуже балакучий, хороший спосіб не суперечить. Назва блогу також абсолютно ясно: це може бути "художник у своїй роботі" або "делатель в роботі інших." Просто намагаюся продовжити задоволення від споглядання в моїх коментарів не повністю взяли гору, ні повністю сфабрикованою.
З метою вашого прізвища, ви могли б бути зацікавлені в поглядах Петрус Bombardier, в проблемі Жінка з стрічкою
Відповідь
Дідьє 24 грудня 2014 в 13 год 05 хв
Там помилка в цій статті, так що важко знати, де почати !!!
Давайте почнемо з місця, це аж ніяк не в Парижі, а в Нансі, що ця сцена відбувається більш саме з воріт в'язниці Карла III (будівлі знесені там 2 роки). Для інших, живописець ви зацікавлені, подивіться, хто вчився, і ви знайдете дещо виправити це!
Відповідь
Альбрехт 25 грудня 2014 о 11 годині ранку 30 хв
Я думаю, що я виправив першу помилку, на місці страти і ім'я виконані. Не соромтеся, дайте мені знати такі ... Є документи на положення Фриана проти смертної кари?
Відповідь