-Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в а_барбарисовна

 -Подписка по e-mail

 

 -Интересы

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 3) Mimi_Kids Our_Ukraine WiseAdvice

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 14.10.2013
Записей: 1895
Комментариев: 735
Написано: 3627


ПРО КУЛЕБЯКУ І «ПОРЄБРІКІ»

Пятница, 18 Апреля 2014 г. 01:41 + в цитатник
Цитата сообщения Белая_Полярная_СОВА про кулебяку і «порєбрікі»

 
 
 
 

Недалеке закордоння.

Ресторан в готелі. Поруч, за столом «інтелігентна руська сім"я» із двух челавєк. П"ють віскі і їдять йогурт. Гомогенно короче.... Тихо плине розмова...

Вона - йому (з нотками ужаса): «И, представляешь, они его оставили там, а сами уехали. И он за год стал бендеровцем(!!!)...»

Я повертаюся, кажу: «У мене аналогічний случай був. Знавал я одного друга. «Умнєйший, опитнійший челавєк»... Віссаріона Бєлінского читав в оригіналі, кулєбяку готовив так, шо одно заглядєньє, як ішов «вприсядку» в клубі - баби тіряли сознаніє от восторга... І шо ви думаєте? - Поїхав у той їхній Львов, і там його у трамваї вкусив кондуктор. То лі онук Бандери, то лі якийсь дальній родствєннік самого Петлюри. І всьо... Пістєц пацану. Оце вже другий год десь в лісах на Закарпатті лазить з ружжом, як оборотєнь. Іскорєня все руське, що на путі не попадеться. Кажуть, що раз даже вбив мирного циркового медведя тільки за красну косоворотку...»

Короче, пересіли вони від мене... Я, правда, випивший був, так що - ізвіняюсь...

Vitalii Chepynoga

 

 

 

 

Рубрики:  Украина

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку