"-" .... |
-,
, ,
( ), :
- , , «-»?
, ... ... -
, , :
« , ? , , . « ?» - . « 100 », - . , , : «, , ! !» : «, , - !»
, , , , - «- -» ( ).
:
/ ///... - 1.5 — 2 ;
///... – 500 - 700 ;
- 1-2 .;
- 1 ;
() – 150 .(1-2 );
– 1-2 .;
- 1/3 ;
— 2 .
( 0.5 . )
(30%)- 100 ;
: , , - ;
: - 2-3 .; - 2 .; - 1 .; - 1 ; , - ;
- - 30 .
:
, , , !!!
, ( , , ). ( ) , , . . , , 5 . . , :
. " " - «-». :
, , , .
( « -» ) .
( , «»)
( , ,.. ) + + , , , ( ) + 2 . . + .
, /- . ( ), . ( ). ( ) (, , ...).
. « »,.. - ( ), ... «» , ( , .). ( , ), — .
() , . ( , , ), ( ). , . 2-2.5 ., , .
(, , ), 1 , . ( 30 1 . ( ) ...
, , ... , … , ... , . , , . .
, ...
: | K/p K/ , |