-Рубрики

 -Фотоальбом

Посмотреть все фотографии серии ВЕЧІРНІЙ ЛЬВІВ
ВЕЧІРНІЙ ЛЬВІВ
15:55 11.12.2014
Фотографий: 11
Посмотреть все фотографии серии СВЯТІ МІСЦЯ УКРАЇНИ
СВЯТІ МІСЦЯ УКРАЇНИ
17:07 07.01.2012
Фотографий: 4
Посмотреть все фотографии серии все о Львове
все о Львове
00:42 14.11.2011
Фотографий: 5

 -Всегда под рукой

http://content.foto.my.mail.ru/mail/kadar_o/10/i-46.jpg

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в okc-ana

 -Подписка по e-mail

 

 -Интересы

бесплатные програмы клипарты кулинария мода обои для робочего стола уроки фотошоп

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 2) Our_Ukraine Путешествуя_Украиной

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 10.10.2011
Записей: 2936
Комментариев: 622
Написано: 5375


Молимося за хлопців що прориваються з Ілловайська.

Понедельник, 01 Сентября 2014 г. 11:13 + в цитатник
Цитата сообщения Милиана_ Молимося за хлопців що прориваються з Ілловайська.

В ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа.
Отче наш...
Радуйся Марія...
Слава Отцю, і Сину, і Святому Духові нині, і повсякчас, і на віки віків. Амінь.
Псалом 90
Хвалебна пісня Давида 
Хто живе під охороною Все­виш­нього, той під покровом Бо­га Небесного оселиться. Каже він до Господа: “Ти пристановище і захист мій, Бог мій, і я уповаю на Тебе”. Він спа­­се тебе від сіті ловця і від пошести згуб­ної. Плечима Своїми Він захистить тебе, і під тінню крил Його ти надійно спочиватимеш. Обороною тобі буде прав­да Його. Не побоїшся страху вночі, ані стрі­ли, що летить удень. Ані пошес­ти, що ходить у тем­ряві, ані напасти духа зла опівдні. Впаде біля тебе тисяча, і де­сять тисяч праворуч тебе, але до тебе не наблизиться. Тільки очима твоїми будеш дивитися і помсту над безза­конними бачити. Бо ти сказав: “Господь – надія моя”, і Всевишнього ти обрав за обо­ронця собі. Отже, не прийде до тебе лихо, і пошесть не наблизиться до осе­лі твоєї. Бо Він ан­гелам Своїм звелить, щоб охороняли тебе на всіх пу­тях твоїх. На руках вони понесуть тебе, щоб нога твоя не спіт­­кнулася об камінь. На гас­пи­да й васи­лиска ти наступатимеш і потопчеш лева й змія. Бо каже Господь: “За те, що він поклав надію на Мене, Я визволю його і захищу його, бо він знає імя Моє. Буде кликати Мене, Я почую його; буду з ним у скорботі, визволю його і прославлю його. Довгим життям обдарую його і дам йому спасіння Моє”.
Рубрики:  УКРАИНА и политика.
Новости Украина,обсуждения

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку