-Интересы

английский арабский дружба на разных языках. друзья по переводу иврит идиш изучение жизни через разные языки изучение иностранных языков иностранные языки испанский немецкий перевод с разных языков переводчики текстов с разных языков русский украинский юмор на разных языках

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 04.08.2007
Записей: 5638
Комментариев: 773
Написано: 7313


Дневник Светлана_Ярема Християнську притчу на німецькій і українській мові

Среда, 17 Февраля 2010 г. 13:35 + в цитатник

Християнську притчу на німецькій і українській мові

Среда, 17 Февраля 2010 г. 13:23ссылка
Доброго дня ,тобі Светлана !
До сьогодні не отримав листа від тебе на мій імейл.Як правило ,я дружу з тими ,кого я добре знаю ,і с ким у мене є переписка через мій імейл.
Сьогодні мені в голову прийшла думка ..,що Форум Метаргем 72 повинен переводити цікавий матеріал .І ясно мені ,що треба змінити порядок роботи ..Не тільки я повинен переводити на різні мови.Переводити на різні мови за допомогою автоматичних перекладачів .Зараз я помістив на Форумі мою роботу.Я в початку виражаю свої думки .Я хочу ,щоб кожний друг перекладав щось на мову, яку він знає .Я думаю ,що ти можеш перевести анекдот з уроку на німецьку і українську мову .Ти перевела від когось про Ісуса Христа ,а я помістив христианську притчу ..А ти ,Светлана ,можеш перекласти цю христианську притчу на українську і німецьку мову.А може ти попробуєшь перекласти і на англійську ,чи на польску мову ,чи на білоруську мову.
Я думаю ,що Буратино може служити прикладом ...
 (499x350, 98Kb)
А ще Буратино каже ,що важко читати записи Дневник Светлана_Ярема Особливо це видно на 144 уроці англійської мови.
Рубрики:  Живое Человеческое Общение/Metargem72 (Rishon Le Zion)
Автоматические переводчики с разных языков.
Иностранные языки без проблем
Humor.Смех.Сатира
Университет жизни Гугль

svitlona   обратиться по имени Дякую, Едуард,за повідомлення! Среда, 17 Февраля 2010 г. 23:41 (ссылка)
Я написала два коротенькі листи через ЛС .Подивіться ,будь ласка ,вЛС.ВІдносно перекладів -я зможу робити переклад на українську та німецьку мову.Будь ласка не ображайтесь ,якщо я не буду швидко відписувати.Я працюю у двох школах і кожного дня маю по 3 приватні учні,але перекладати для мене буде цікаво!Нехай Вам щастить!
Ответить С цитатой В цитатник
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку