-Метки

арт технологии арт-терапія арт-терапия арт-терапия украина арт-техники арт-технологии арттерапия афоризмотерапия аффирмации игра игроваятерапия игровые технологии в работе психолога игротерапия игрушки игрушки для куклотерапии игрушки для работы психолога идеи для куклотерапии изо-терапия изобразительная деятельность изотерапевтическое занятие изотерапия инструмент психолога инструменты психолога креативность кукла в работе психолога кукла для психолога куклотерапия куклы кукольная семья мандала мандалотерапия мастер-класс по созданию кукол методики назаревич назаревич назаревич в.в. назаревич виктория психолог психологи ровно психологическая помощь психологические методики психотерапия рисование рисование мандал рисунки в психологии рисунок в психологии сказкотерапия техники арт-терапии фототерапия центр психологии чердачная кукла

 -Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Назаревич_Виктория

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 07.11.2010
Записей:
Комментариев:
Написано: 1141


Психологічний супровід дітей та батьків при переході дитини в середню школу

Суббота, 20 Августа 2011 г. 12:55 + в цитатник
iCABVJVRG (105x137, 4Kb)
Запрошуємо прийняти участь в семінарі-тренінгу на тему
Психологічний супровід дітей та батьків при переході дитини в середню школу
(тривалість заходу 10 годин )якій відбудеться 24.11.2011 року


Мета: забезпечити психолога необхідними навичками формування системного навчання учнів,техніками що допоможуть в адаптації дітей до нових педагогів. Сформувати вміння що запобігають конфліктним взаємодіям між батьками та вчителями.
Цільова група: розраховано на практичних психологів, освітніх установ, соціальних працівників, психологів-консультантів, педагогів, батьків, студентів, вчителів.


У програмі семінару – тренінгу передбачено
1. Діагностика особистісної, інтелектуальної, емоційної готовності до середньої школи роль батьків в процесі формування готовності дитини до навчання в п’ятому класі.
2. Діагностика рівня адаптації за критеріями (зміна умов середовища, зміна вимог, відсутність контролю, прогалини в знаннях)- оволодіння психологічними механізмами що забезпечують своєчасне подолання проблем.
3. Презентація методів що формують у учня власні критерії успішності чи неуспішності в навчальній та комунікативних сферах. – метод «Семінари змін»
4. Техніка «Памятка для першокласника»
5. Техніка арт-терапії «Літопис класу»
6. Ритуал прощання з першою вчителькою – техніка «Дарунок на згадку про клас»
7. Актуалізація суб’єктивних позицій на успіх в середній школі – техніка «Мішечок радості та мішечок розчарувань»
В рамках семінару – тренінгу учасники отримають методичні матеріали:
1. Індивідуальну картку психолого-педагогічного статусу п’ятикласника
2. Анкету для вивчення рівня адаптації
3. Анкету інтересів п’ятикласника
4. Карту спостереження за навчальною діяльністью учня п’ятого класу


Форми роботи: міні-лекції, діагностичний практикум, використання арт-терапевтичних вправ, мозковий штурм, рольові ігри.
Запис на участь проводиться щоденно за адресою м.Рівне, Чорновола, 74
Контактна особа Мельник Юлія Василівна
Контактна інформація та запис за телефонами: моб. 068-569-35-078, роб. (0362)649663
Електрона пошта. rivnepsyholog@mail.ru
Рубрики:  Публикации
Психологические техники
Психологический практикум
Метки:  

Процитировано 1 раз

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку