-Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Katalea

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 10.12.2013
Записей: 1092
Комментариев: 16
Написано: 1119


ДНЕВНИК ПАМЯТИ 2021-1.1

Воскресенье, 11 Июля 2021 г. 11:44 + в цитатник

10։06։21

Վաայ, ինչքան չեմ տրամադրվում, մեկ ա.... Գետինը մտնի դա, դրա նավսը, նախորդ օրը եկավ Աղջկա հետ, էդ պստիկ կուլոնը տվեց, թե՝ աչք ա, ուրիշ բանի չէր կարողանում նմանեցնել.... Հա, հետո էլ՝ զաթի

 Ադամանդ ա ասեց։ առանց շղթա,, մենակ կես սանտիմանոց կուլոն, որ ոսկու շուկայում շատ տեսանք, բայց էնքան աննկատելի...

Մի խոսքով, եկան կարճ, սուրճ չխմեցին, ի դեպ առաջին անգամը չի, սկսում եմ մտածել, որ խուսափում են ինչ որ բանից, գնացին։ Հաջորդ օրը մաման Մագայի հետ եկան, շատ լավ ժամանակ անցկացրեցինք, Գայանիկս պարեց, ուրախ էինք ու.... Երեխես ընկավ մահճակալների արանքը իրենց սենյակում, աղջիկների աչքի առաջ, չհասցրեցին  բռնեն էնքան արագ եղավ, երեխուս աչքի անկյունից սկսեց արյուն գալ, շաաատ վատ տեղ էր ճղվել, մտածեցինք աչքն է, տարանք 1 հիվանդանոց, էնտեղից՝ծերեթելի մանկական, նայեցին, ռենտգեն, նևրոպատալոգ, փառք աստծո, միայն անկյունն էր ճղվել, աչքին, գլխին վնաս չկար...

Էն կարգի, որ էլի էդ դևը եկավ, մտավ մեր տուն ու սկսվեց, էդ օրը հիվանդանո, ից հետո վեճ, հենց զանգում ա, էդ օրը Արթուրը վիճում ա, կատաղում ա,

12 ին եկանք Ծաղկաձոր, Կեչարիս քոթեջ էին աղջիկները վերցրել 3 օրով, էսօր 13 ն է, նոր. Մի քիչ առաջ խորոված արեցինք, նստեցինք նորմալ կենաց էր ասում, իմ կենացը խմեց որպես հիասքանչ մայր ու կին, երկու րոպե հետո մի մեծ բում։ Լիլիթը տոստի վրա արախիսի կարագքսեց տաք վիճակում, որ ուտի, մի հատ նկատողությքւն՝էդ տաքի վրա մի քսի, թող սառի, ացեց, ղիլթն էլ թե՝ սենց էլ ահամոս, ես էլ մեջ մտա՝ասի, առավոտը դու էլ կուտես, կտեսնես, ինչ համով ա, էդքան բան, մեկ էշ բռնկվեց՝հերիք չիդու ինչ ասում եմ, հակառակն էս ասում դու... Նեէվերս էլ չհերիքեց, ափսես վերցրեցի ու հուզված դուրս եկա.... Եկեվ թե ՝վրետ չի նստում, որ երեխեքիս համար խորոված եմ անում....

Մի մեծ վեճ, ամեն անգամ, եթե երբ հանգստանալու ենք գնում, 

14։07

Առավոտից հանգիստ ա, բան չի խոսում, հարցնում եմ, պատասխանում ա, էսօր էլ անցնի, վաղը վերադառնում ենք։

Շաատ ուժեղ հանգիստ ա, բոլորիս ներվերը իրարով տվեց։ մտածում ես, էլ քեզանից ով աղջիկ կուզի՞։ աշխարհը լսեց։ 

Չգիտեմ արդեն, Աստտված ոնց պիտի էդ դևի պատիժը տա, բայց հաստատ տալու ա, իրանն էլ իրա սիամական քրոջն էլ, էսքան նախանձել կլինի՞։ի դեպ էստեղ ա, Աննայիս հետ նո յն օրն ա եկել։։ ՝ 1 ին, բայց ոչ զանգել ա էլի, ոթ էլ էս տափուկն ա ասում, արդեն պարզա։

Չեմ հիշում, գրեցի, որ մաման Աննային 1000 դոլար էֆ տալիս, ճամոզեցինք, որ 500 տա, երեխաների ուԱննայիհամար, երևի գրել եմ, չեմ հիշում։ 

14։07

Դեռ ծաղկաձորում ենք, գնացինք Յասաման ռեստորան, Լիլիթը մնաց, որ աշխատի։ 

Վաղը վերադառնում ենք։ 

Էս կիրակի գնացինք համ Վանուհու բալիկին տեսանք, համ Ռոզային՝ ընկել էր դեմքը վնասվել էր, կար էին դրել։ 

Վանուհոն՝դրեխայի շորեր, աննան էր բերել, և մերսի մեծ բոնբոներկա, Ռոզայենց՝մեծ Մերսի բոնբոն։ շատ օգնեց ռոզան՝աթոռակ, կալյասկա, մեքենայի աթոռակ.... 

22։07

Շատ  խառը օր.... 

Նախորդ օրը՝ Դավոն Հասոյի հետ վերջապես եկան Աննայի հետ ծանոթանալու։ բերել էին տորթ՝Դան դեսերտից, խաղալիքներ Գայուշին։

ԼԱՎ ՍԵՂԱՆ էինք դրել՝ հավ կարտոֆիլով, խաչապորի, փախլավա, սալաթներ, միրգ.... ԱՆՆԱՆ 200 ԴՈԼԱՐ հարսանիքի համար, ես՝ կոսմետիկայի հավաքածու, կոսմետիչկայով, որպես առաջին անգամ մեր տուն գալու առիթով։ թե բա՝ մեէսի, կարիքը չկար՝Աննային։ երևի չէր պատկերացնում, որ էսպես էլ են անում։ մի խոսքով, լավ անցավ, բայց Գայուշս լավ թէր, դիմանում էր, քթերը թափվում էին, գիշերը ջերմեց, տիլոնոլ տվեցԱննան, առավոտն էլ գնացի ակվամարին առա քթերի մեջ պզզացրեցինք, հիմա քնած ա, ավելի լավ ա։ էսօր առավոտից՝ Նանոն, ինչպես միշտ դատարկ, եկավ աննային տեսնելու, երկար նստեց, գնաց, մագան մամայի հետ ուՍամվելը թոռան՝Եվայի, 9 տարեկան, բայց....  Եկան, էլի սեղան, Աննան սուշի էր սարքել, շատ համով, երեկվանից դեռ հավ ուկարտոֆիլ, էլի խաչապուրի թխեցի, Մագան էսօր ժուլիեն ու մսով պիրոգ ա բերել, երկուօր առաջ մամայի հետ խզչապուրի, սպանաղի միջուկով էլի ուղարկել էր, մի խոսքով, էլի ճոխ սեղան, ամեն ինչով, վաղըերևի ցերկը Հայկը գա, Նարինեն Գևորգի հետ են ուզում գան, երևի Հասմիկն էլ ծնողների հետ.... Հաստատ, երեխուցս բաաան չհասկացա։

ԱՐԹՈՒՐԻ հետ իմ հարաբերությունները սառել են էն օրվանից, երբ էլի էդ կախարդը մտավ տունս, արդեն չգիտեմ ինթի հետ կապեմ, խոսել չի ղինում, ոնց որ իրա թշնամին լինեմ, ավելի շուտ կարծում եմ իրա ստերն են շատացել, վախենում ա իմ ամեն նկատողությունից, արդեն հասել ենք նրան, որ խաբում  ա, շոկոլադի սիգարետ ա ծխում բալկոնում առավոտը, չի նկատում, որ արթնա, ել եմ, ճետո հարցնում եմ, ատում ս, դե տղերքից մեկը ծխում էր, մճ հատ վերցրեցի.... Արդեն 3 րդօրն ա տուփի մեջ  տեսնում եմ, էսօր արդեն 3 հատիկ։ էս ինչ լավ շոֆերներ են, ամենօր հյուրասիրումեն, քիչ ա 650 դրմ դարձավ իրա սիգարետը, էլի վեջը չի, հիմա էլ, ի նչքան քիչ ա աշխատում, րնքան  «հյքրասիրում են»։ աբուրդ։ որոշելեեմէլ բան չասեմ, ինքն ա ընտրել, ներվ չունեմ, մնացածն էլ իրա վրա փչացնել, ապրել ա պետք։ 

23։07

Ժամը 5ի կողմեէը Հայկը եկավ, մսով պիրոգ, գաթա, միրգ, ձմերուկ.... 

Սիգա ձուկ էի պատրաստում Աննայիս ուզած, միասին կերանք, շաաատ հավանեց։Լյուսիի հետ ոնց որ լրջանում ա, էսօր ուզում ա Աննային ու Հասմիկի հետ ծանոթացնի։ 

Բերել էր Ռոշեր կոնֆետներ և 10 տարեկան արարատ կոնյակ՝հատուկ հավաքածու։ 

 

Մոռացա ասեմ, նախորդ երեքշաբթի օրը Տեր Ավետիսին կանչեցինք, տունը և մեզ բոլորիս օրհնեց, նույնիսկ մամաս եկավ մեր տուն, ինքն էլ բակում օրհնվեց։ 

26։07

Երեկ Քավորին Ռոզիկի հետ հրավիրեցինք, Արշակն էլ ՍՈՒՍԱՆԻհետ պիտի գաին, խաշլամա, Մագայի պոլուֆաբրիկատներից, սալաթներ.... 

Բերել էին՝ Գայուշիս ոսկե խաչ շղթայով շաաատ գեղեցիկ, 15 տարեկան մեծ արարատ կոնյակ և սասից բոնբոներկա շշերի տեսքով։ Արշակենք։ ոսկե կուլոն՝կենաց ծառ, կճուճ կուլոն և կոնյակ։ արտակարգ լավ անցավ, կատակներով հրաշալը, ես էլ իմ կողմից Ռոզիկին իմ կանաչ սվորովսկի քարով կուլոնը նվիրեցի, շատ հավանեցին, ես էլ ինձ լավ զգացի։ 

Նախորդ օրն էլ՝24 ին, շաբաթ օրը Հասմիկենք Անուշի, ճայկի ու շուշանի հետ եկան պոպլավոկ իբր կարուսելի անվան տակ հավանաբար, բայց երևի հաշվարկել էին, որ տուն էինք հրավիրելու, էդպես թվաց, հաճույքով եկան, էնպես չէր, որ Տիգրանը կարուսել նստեց, Գայուշիկը ջրի նավակ նստեց ու եկանք, էլի սեղան, դեսերտ իհարկե, մի խոսքով, նվերները տվեցինք՝ Տիգրանի ծնունդին ես էլ, Աննան էլ շորիկներ էինք առել օկավդիից՝10000 ի։ 

 

Рубрики:  Дневник памяти

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку