-Цитатник

15 мифов российской истории - правда и ложь. Искажение истории, способ управления сознанием. - (62)

  Правдивой истории русского народа нет. 15 мифов российской истории - правда и ложь ...

Милого,симпатичного енота пошьем сами - (1)

Милого, симпатичного енота пошьем сами   Такого симпатичного енота пошить из фетр...

...Я люблю любоваться цветами.. Бельгийский художник Pieter Wagemans - (0)

...Я люблю любоваться цветами! ...Я люблю любоваться цвет...

Игрушки из фетра. Много выкроек - (1)

Игрушки из фетра. Много выкроек Игрушки из фетра. Много выкроек ...

Памяти Маэстро ... / 12 декабря день рождения Леонида Быкова - (3)

Памяти Маэстро ... /  12 декабря день рождения Леонида Быкова.     ...

 -Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Пусть_буду_-_Я

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 05.02.2012
Записей: 16208
Комментариев: 14901
Написано: 46371


Весільні, вечірні і просто на щодень. 30 розкішних сучасних вишитих суконь

Вторник, 20 Марта 2018 г. 04:47 + в цитатник

 

Весільні, вечірні і просто на щодень.

30 розкішних сучасних вишитих суконь

 

Вишиванка – не лише красиве вбрання, а й символ здоров’я, краси, щасливої долі і родової пам’яті, любові та святковості. А також сильний оберіг. Саме тому жінки люблять одягати вишиті сукні на знакові події.

Ми зібрали для вас добірку різних суконь, одні з яких можна одягати на прогулянку містом, другі на похід в театр або на побачення, а треті – на власне весілля. Для кожної події знайдеться своя сукня.

30 вишитих суконь для натхнення:

Джерело: lviv1256.com
 

 

Серия сообщений "высокая мода, экзотическая или просто интересная":
Часть 1 - Метаморфозы творений Густава Климта. Одежда и аксессуары.
Часть 2 - Дизайнерские платья - Prom Dress Au 2012
...
Часть 10 - Краса по-українські ...
Часть 11 - Дизайнер Любця Чернікова: Люблю працювати під Pink Floyd ...
Часть 12 - Весільні, вечірні і просто на щодень. 30 розкішних сучасних вишитих суконь
Часть 13 - Показ Dolce & Gabbana Alta Moda на озере Комо
Часть 14 - Доменік П'ер де ля Фліз. Етнографічні замальовки
Часть 15 - Красі українських строїв присвятили календар ...

Рубрики:  Искусство/в национальном стиле, экзотическом
История. Истории и судьбы/ Страны, города, веси и их люди-18
Метки:  

Процитировано 3 раз
Понравилось: 5 пользователям

Капельдудкина   обратиться по имени Вторник, 20 Марта 2018 г. 11:40 (ссылка)
АХ!

Неймовірна краса.
Я сюди додам ще дві сукенки роботи доні моєї колеги - офісний варіант.
12923344_1006118932786968_5470610136701816979_n (401x700, 39Kb)
Ответить С цитатой В цитатник
Капельдудкина   обратиться по имени Вторник, 20 Марта 2018 г. 11:40 (ссылка)
А це шито бісером
10580180_707726815959516_451253815127282187_n (393x700, 35Kb)
Ответить С цитатой В цитатник
Перейти к дневнику

Вторник, 20 Марта 2018 г. 19:52ссылка
Дякую, дякую за чудовий додаточок, краса яка! А скільки ж ще неймовірних вишитих речей в національному колориті створено дизайнерами та нашими україночками- вишивальницями!!!
https://www.liveinternet.ru/users/4798140/post362665014/page1.html#BlCom691659325
Перейти к дневнику

Вторник, 20 Марта 2018 г. 23:21ссылка
Коли в 90-ті стихійно на Узвозі організувався ярмарка-музей, ми майже щонеділі туди ходили.
Скільки ж заборон пережили наші майстерні традиції, але ж вижили. Й так радісно було спостерігати за тим відродженням.
Зараз вже втрачений той колорит авторства там.

Тепер ще такий дух витає на базарах майстрів в західній Україні
Перейти к дневнику

Среда, 21 Марта 2018 г. 03:43ссылка
Сьогодні з кумою по телефону говорили, згадали про рукоділля, а вона мені і видала: не так давно були вони на екскурсії в Каневі, там в музеї прикладного мистецтва бачила рушник, вишитий моєю мамою. Оце так, зворушливо...
А рік тому вже мамина колега і подруга на Великдень поїхала за місто в храм, і казала, що розплакалася, коли під самою головною іконею побачила рушник, вишитий мамою...

Перейти к дневнику

Среда, 21 Марта 2018 г. 12:09ссылка
То дійсно відрада для душі!

У мене вишивала тільки одна бабця. Батькова. Але не привила тієї вишивальної душі з роду більше нікому. Тільки я. Мабуть не даремно мене, ще з підлітка, називали "молодою Ликерою" Кажуть, що я схожа дуже на бабцю.
Коли бабуся померла, я не жила в Умані. Та й біля неї жила дочка (моя тітка) в сусідньому будинку. Ми там не були хазяями. То ж у мене залишився тільки мій весільний рушник від бабусі.
А куди поділи всі інші бабусині творіння - навіть і не знаю.
Ще трошки вишивала двоюрідна сестра по маминій лінії.
Якось я була у неї й вона мені подарувала дві величезні свої вишивки. З такою гіркотою сказала - ти це точно оціниш, бо моїм нікому то не треба.

Я раніше мало шила. Тільки за нагальної потреби.
Але племінниця й син ставали на мої рушники. Дуже гарні (то моя така думка )

https://www.liveinternet.ru/users/2697749/post127391377/

https://www.liveinternet.ru/users/2697749/post118121136/

А тут все гамузом моє - в'язання й вишивка, але давнє.
Я тут більше не викладаю.

https://www.liveinternet.ru/users/2697749/rubric/1606588/

Всі новинки тут https://www.pinterest.com/liandrig/
Й то ще від минулого року нічого нового не вставила (от лінивиця!)
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку