-Рубрики

 -Я - фотограф

ар


1 фотографий

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в ириша65

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 02.11.2010
Записей: 3195
Комментариев: 113
Написано: 3491


Псалом 50-й, покаянный

Четверг, 14 Февраля 2013 г. 06:06 + в цитатник
Псалом 50-й, покаянный

Помилуй мя, Боже,
по велицей милости Твоей,
и по множеству щедрот Твоих очисти беззаконие мое.
Наипаче омый мя
от беззакония моего,
и от греха моего очисти мя.
Яко беззаконие мое аз знаю,
и грех мой предо мною есть выну. Тебе Единому согреших,
и лукавое пред Тобою сотворих;
яко да оправдишися
во словесех Твоих,
и победиши, внегда судити Ти.
Се бо в беззакониих зачат есмь,
и во гресех роди мя мати моя.
Се бо истину возлюбил еси, безвестная и тайная
премудрости Твоея
явил ми еси.
Окропиши мя иссопом, и очищуся; омыеши мя, и паче снега убелюся. Слуху моему даси
радость и веселие;
возрадуются кости смиренныя. Отврати лице Твое от грех моих,
и вся беззакония моя очисти. Сердце чисто созижди во мне, Боже, и дух прав обнови во утробе моей. Не отвержи мене от лица Твоего,
и Духа Твоего Святаго
не отыми от мене.
Воздаждь ми
радость спасения Твоего,
и Духом Владычним утверди мя. Научу беззаконныя путем Твоим,
и нечестивии к Тебе обратятся. Избави мя от кровей, Боже,
Боже спасения моего;
возрадуется язык мой правде Твоей. Господи, устне мои отверзеши,
и уста моя возвестят хвалу Твою. Яко аще бы восхотел еси жертвы, дал бых убо всесожжения
не благоволиши.
Жертва Богу дух сокрушен;
сердце сокрушенно и смиренно
Бог не уничижит.
Ублажи, Господи,
благоволением Твоим Сиона,
и да созиждутся стены
Иерусалимския.
Тогда благоволиши жертву правды, возношение и всесожегаемая тогда возложат на олтарь Твой тельцы.





Этот псалом составлен пророком Давидом, когда он каялся в великом грехе – в том, что убил благочестивого Урию Хеттеянина, чтобы завладеть его женой Вирсавией (2 Цар. 11-12). Псалом выражает глубокое сокрушение о содеянном грехе и усердную молитву о помиловании и указывает всем людям спасительный путь покаяния; потому-то он и читается часто в Церкви во время богослужения. Всем нам, виновным в тех или иных грехах, следует произносить его возможно чаще, вникая в каждое слово.
Рубрики:  РЕЛИГИЯ/молитвы
молитвы
РЕЛИГИЯ/духовное
духовное

овно4ка   обратиться по имени Вторник, 19 Февраля 2013 г. 22:19 (ссылка)
Ириночка! Поздравляю с днем рожденья!
Пусть годы мчатся чередой,
Минуя все ненастья,
Я Вам желаю всей душой
Любви, здоровья, счастья!!!

21 (465x484, 424Kb)
Ответить С цитатой В цитатник
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку