. |
, , , . , .
. : (. 1, 2) , (. 4) .
, , , . . , ...
:
— ,
— , ;
— (0,5 );
, ;
— ( );
— .
. 3. 5 . , .
1,5—2 .
:
— : , . , , . . . . .
— (« ») . .
, , . , . . 2,5 , .
— .
(. 2) — , .
:
— : .
, , «». .
, , , , . .
— — . , , , . — . —
«» — 0,5 , , 0,7 . .
— 1,5 «». .
— .
— , , .
, . .
...
, (. 4). 2,5—3. 100—150 .
, — — 10 5 . , 1 . 1 1,5 . , 22 22 X 1,5 = 33 . 32 .
: , :
. . — . , .. / — . . , , . . .
. / . . , , — . .
8 — , , (. 5). 3- , , . /. . (. 5—1) .
. , . 9 .
10- 11- — 32 . 12- , . 12, 13 17- (. 5—2) . / . . 18- .
8 . . .
, . / () 26 . (23 ). 1—2 . .
, 2 . . ( ), .
(. . 5—3) 9 4 . / 9 , .
, .
. , .
. , .
. . . 4-83.
: | ____ /, , |