-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в val-boroday

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 21.12.2013
Записей: 1394
Комментариев: 18464
Написано: 33160


МОЄ ЩАСЛИВЕ МАЙБУТТЯ

Суббота, 24 Августа 2019 г. 16:59 + в цитатник
6d3c986aa15eae7f654c26c07b6a9053 (600x600, 50Kb)

Мені наснилась райдужна Весна
Та солов'їне тьохкання грайливе...
І посмішка щаслива осяйна
Майнула на обличчі пустотливо.

Радію я Весні, немов дитя
Радіє довгожданній забаганці...
Вона - моє щасливе майбуття...
Думки мої - то вічні її бранці!

Хай буде літо, осінь чи зима,
Весну я день і ніч в душі плекаю.
Пори для мене кращої нема,
Аніж цвітіння батьківського краю!

Весна, хоча б якою не була,
Напоїть Долю чистою водою...
Аби душа довіку не змогла,
Бодай на мить, зустрітися з зимою.

Валентина Бородай
Рубрики:  МОЇ ВІРШІ

Понравилось: 2 пользователям

Татьяна_Король   обратиться по имени Суббота, 24 Августа 2019 г. 20:14 (ссылка)
Спасибо! Здорово! С праздником Валюша!
Ответить С цитатой В цитатник
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку