-Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Neolanser

 -Подписка по e-mail

 

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 1) Photoshopinka

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 04.10.2011
Записей:
Комментариев:
Написано: 32





Використовуєте Dropbox?

Пятница, 25 Ноября 2011 г. 13:07 + в цитатник

Використовуєте Dropbox?
DropboxЄ хороша новина для розробників, які працюють групами і використовують бізнес можливості системи Dropbox. Авторами Dropbox було випущено оновлений варіант Dropbox for Teams, який відкриває його користувачам швидкий доступ до необхідної інформації та дозволяє організвати колективну співпрацю в режимі онлайну. Тож, як заявляють розробники, корпоративна версія Dropbox дозволить користувачам швидко обмінюватись документами, слайдами та мультимедійним контентом. Новою перевагою є можливість доступу із різноманітних мобільних пристроїв, що не вимагає наявності персонального комп’ютера.
Обіцяють, що сервіс навіть на мобільних пристроях запускатиметься дуже швидко, а від звичайного відрізнятиметься наявністю адмін. меню. Використання сучасних технологій повинне забезпечити якісну роботу, але у випадку проблем для Dropbox буде доступна служба технічної підтримки.
За словами авторів Dropbox for Teams допоможе значно спростити роботу компаній, працівники яких працюють спільно у командах над одним проектом.  

Взято тут


Метки:  

Як порхувати тИЦ?

Пятница, 25 Ноября 2011 г. 13:05 + в цитатник

Як порхувати тИЦ?

 

Як порхувати тИЦ?

Дещо давніше ми тут говорили про те, що таке тИЦ (тематичний індекс цитування). Логічно, що виникають запитання про те як порахувати тИЦ? От і приведу кілька думок та висновків зроблених за останній проміжок часу.
Безперечно тИЦ є важливим показником для веб майстрів, проте не для всіх він є таким важливим, тож над тим як порахувати тИЦ замислюється далеко не кожен. Для кого є важливим цей показник? Насамперед він відіграє важливе значення для власників сайтів, які заробляють в інтернеті за допомогою SAPE та GoGetLinks і інших бірж посилань. Щоб почати співпрацю із ними, потрібно мати хоч якісь пузо мірки, тобто тИЦ та/або PR.
Проте, якщо показник гуглівської пузо мірки можна хоч приблизно прикинути, аналізуючи результати, які видає система після своїх оновлень (апдейтів), то у випадку із яндексівським тИЦ-ом все на багато складніше. Дослідження алгоритмів його визначення потребують значно більших затрат часу і часто не приводять до якихось визначених і обґрунтованих висновків. Зважаючи на це не коректно є ставити питання про те як порахувати тИЦ. Бо для його підняття потрібно просто працювати над сайтом. Потрібно розуміти, що найкращий результат даватимуть природні посилання, тобто ті, які користувачі залишають свідомо при висвітленні тематичної статті (наприклад), адже при написанні звичайних статей ми ж вказуємо використану літературу. Що подібне відбувається і тут.
Звичайно, можна припускати, що посилання із сайтів зі спорідненою до вашого ресурсу тематикою даватимуть кращий результат і показники, ніж іншої тематики, але хоча б якісь даватимуть.
Труднощі у визначенні якоїсь формули підрахунку тІЦ зумовлені наявністю дуже великої кількості факторів, які впливають на кількість тИЦ, що передається. Тут роль відіграє і місце розташування посилання, і навколишній текст, який її оточує. Також свою роль відіграють і теги, які використовуються при написанні тексту та посилання.
Ну про показники самого донора (сайту з якого надходить посилання) то вже й мови немає. Однак, важливим моментом тут є і то, який поточний тІЦ вашого ресурсу, адже якщо він нульовий, то придбання посилань із сайтів тИЦ, яких перевищує 10-30, є фактично марнотратством. Це обумовлюється тим, що рівнозначні сайти із 10 і 1000 тІЦ передадуть Вашому сайту одну і ту ж кількість того тіцу.
Отже, щоб не ламати собі голови над пошуком розумних формул, краще працювати над розвитком сайту, наповнювати його цікавим корисним контентом. А це в свою чергу збільшуватиме приплив відвідувачів, які будуть ділитись посиланнями на Ваш ресурс із іншими. Так отримаються пузомірки природним шляхом.
P.S. Висновки ґрунтуються на власних спостереженнях, тому не гарантують повної достовірності.

 


Метки:  

Google – боротьба із рекламою

Пятница, 25 Ноября 2011 г. 13:04 + в цитатник

Google – боротьба із рекламою

Google, рекламаОтож вслід за Яндексом, подейкують, що і Google планує розгорнути боротьбу із рекламою, а саме – із сайтами, які зловживають надмірним розміщенням реклами. Як відомо, велика кількість рекламних банерів негативно впливає на швидкість завантаження інтернет сайту, а часто – заважає читанню тексту представленогшо на сайті.
Повний текст тут.  


Метки:  

Дискретне перетворення Фур’є (fft)

Пятница, 25 Ноября 2011 г. 13:04 + в цитатник

Дискретне перетворення Фур’є (fft)

fftШановні читачі, перед тим як провести порівняння Вейвлетів із перетвореннями Фур’є розглянемо спочатку саме дискретне перетворення.
Його математичний зміст відображають наступні формули:

А при роботі з Матлабом використовується наступний синтаксис:
Y = fft(x)
Y = fft(x,n)
У випадку, якщо x є матрицею, то fft повертає перетворення  Фур’є для кожного стовпця матриці.
Якщо ж, x – багатовимірний масив, то fft проводиться над першим багато точковим значенням.
Fft(x,n) повертає n-точок дискретного перетворення Фур’є.
Розглянемо приклад застосування fft для знаходження частоти пошкодженого сигналу з наступними характеристиками (приклад коду):

Fs = 1000;                    % Частота сигналу

T = 1/Fs;                     % Час
L = 1000;                     % Довжина сигналу
t = (0:L-1)*T;                % Часовий вектор
% Синусоїди сигналу 50 Гц і 120 Гц
x = 0.7*sin(2*pi*50*t) + sin(2*pi*120*t);
y = x + 2*randn(size(t));     % Додавання шуму до сигналу
plot(Fs*t(1:50),y(1:50))
title(‘Сигнал пошкоджено генерованим шумом’)
xlabel(‘Час (мс)’)
Так виглядатиме отриманий результат:
 

xlabel(‘Час (мс)’)fftПри підготовці поста використано “Хелп” MatLab.
Опублікаовано тут.

 


Метки:  

Про співпрацю Яндекс та Samsung

Пятница, 25 Ноября 2011 г. 13:04 + в цитатник

Про співпрацю Яндекс та Samsung

Яндекс та СамсунгВ ході співпраці компанії Samsung із Яндексом останній стає пошуковою системою усіх нових смартфонів Samsung, які будуть створюватися на новій платформі bada, що будуть призначеними для мешканців країн СНГ. Тож поряд із шукачем, будуть встановлені мобільні додатки компанії Яндекс.
Перші засоби комунікації нової лінійки компанії Samsung прийдуть на ринок уже в листопаді цього року.
Як повідомляє джерело, Яндекс розпочав роботу по адаптації своїх рішень під платформу bada як тільки вона з’явилася на ринку. Логічно в цьому випадку, що головною сторінкою у браузерах нових смортфонів буде встановлено яндексівську.
За словами Тиграна Худавердяна (керівника відділу портальних і мобільних сервісів Яндекса), мобільний напрямок є одним із найважливіших для Яндекса.
Тож зустрічайте три нові моделі лінійки Wave — Wave 3, Wave M и Wave Y вже у листопаді.
Джерело є тут.  


Метки:  

iPhone і Android для розробників софту

Пятница, 25 Ноября 2011 г. 13:03 + в цитатник

iPhone і Android для розробників софту
От підгледів цікакве відео з виступу Андрія Баскова на RIW2011, який розповідає чому варто розробляти додатки одразу під iPhone і Android на блозі Виспянського. Думаю воно буде цікавим для розробників софту під iPhone і Android.
Детальніше тут.  


Метки:  

Вейвлети та видалення шуму

Пятница, 25 Ноября 2011 г. 13:02 + в цитатник

Вейвлети та видалення шуму
 

Вхідний сигнал
Вхідний сигнал
Як відомо із різноманітних джерел, вейвлети можна застосовувати для розв’язання різних задач. Одною із них є видалення шуму із сигналу. Тож у цьому пості ми розглянемо елементарний спосіб, який продемонструє як видалити шум із сигналу із допомогою вейвлетів.
Отже, почнемо з того, що сигнал у нас уже прочитано. Тепер у нас є 2 можливі шляхи роботи. В першому випадку ми можемо мати сигнал із шумом, в другому – сигналі і шум, які потрібно додати. Тож в даному випадку розглянемо варіант, коли ми миємо вхідний сигнал, який вже є із шумом, рівень шуму нам відомий. Тому ми спокійно можемо приступити до очищення нашого сигналу. Для цього ми використовуватимемо вейвлети, а саме вейвлети Добеші (db).
Наступний код ілюструє функцію очищення сигналу від забруднень, які можуть викликатись різними факторами в залежності від способу створення сигналу.

N=4; % кількість рівнів розкладу
porig=0.01; % порогове значення
[C1,L1] = wavedec(y, N,’db4′); % розклад сигналу за вейвлет-коефіцієнтами
for i=1:6
if abs(C1(i))<porig;
C1(i)=0; % занулення (знищення) вейвлет-коефіцієнтів менших порогового значення
end
end
X = waverec(C1,L1,’db4′); %відновлення сигналу
Використана література
  1. Добрушкін Г.О., Данилов В.Я. Застосування вейвлет-перетворення для сегментації і видалення шуму з мовних сигналів // Наукові вісті НТУУ “КПІ”. – 2010/2. – С. 34-42.
2. Довідка Matlab.

 


Метки:  

ЮПИТЕР 37А

Вторник, 01 Ноября 2011 г. 13:40 + в цитатник

ЮПИТЕР 37А

ЮПИТЕР 37АДоброго вечора, шановні читачі! У попередній публікації обговорювався популярний в деяких колах об’єктив Геліос 44-2 із фокусною відстанню 58 мм. Який використовується як для створення портретів, так і для знимкування макрознимок. Проте зараз мова піде про ще один хороший оптичний девайс створений, чи то скопійований, за союзу – Юпітер 37А.

Отже, подивимось що це за оптика і що ми можемо із нею отримати.

Дана модель представляє собою об’єктив із фокусною відстанню 135мм та світлочутливістю в 3.5. Із сучасними цифровими дзеркальними камерами його застосування можливе з допомогою використання перехідника (адже він має байонет типу М42) М42 для Вашого фотоапарату. Як правило практично під всі сучасні камери можна придбати такий перехідник. Аналогами тут можуть виступати такі старі об’єктиви як вище згаданий Геліос 44-2, а також Геліос 44м-6, Юпітер 21м, Мір 1В та інші. Тут слід відмітити, що при використанні із кроп-матричними апаратами фокусна відстань становитиме близько 200 мм, якщо говорити про еквівалент плівки 35мм.

Продовження тут.

А у Вас був досвід використання такого Юпітера?

 


Метки:  

ГЕЛІОС-44-2 58/2.0

Вторник, 01 Ноября 2011 г. 13:39 + в цитатник

ГЕЛІОС-44-2 58/2.0

Доброго дня, шановні відвідувачі!

На сьогоднішній день важко уявити фотолюбителя, який би не чув про один із наймасовіших об’єктивів Геліос. Тож в цьому дописі ми поговоримо про хороший досить недорогий  об’єктив ГЕЛИОС-44-2 58/2.0.

Отож, об’єктив ГЕЛІОС-44-2 58/2.0 створено на основі Biotar 2/58 (Carl Zeiss Jena). Першою його назвою, як зазначає zenitcamera.com, було «БТК» – «БіоТар Красногорський». Він став наймасовішим об’єктивом від КМЗ та одним з наймасовіших у світі. Геліос 44 випускався в кількох варіантах на різних підприємствах. Детальнішу інформацію про модифікації можна дізнатись на офіційному сайті красногорського заводу імені С.А. Зверева.

А ми повернемось до нашого головного фігуранта, а саме – до Геліоса із 58-ми мм фокусною відстанню (а для кропнутих матриць – 87мм в переводі на 35мм плівку) та світлосилою 2, а також 5-ти пелюстковою діафрагмою. Завдяки цим параметрам кадри створені цим об’єктивом є якісними та красивими.

Мабуть не існує фотолюбителя, який би не чув про цей знаменитий об’єктив, а багато хто неодмінно ним користувався і самотужки переконався в красі його рисунків. Значну роль тут відіграла масовість виробництва, що в свою чергу відбилось і на ціні, адже за невеликі гроші можна було придбати якісну оптику.

ГЕЛІОС-44-2 58/2.0 чудово підходить для отримання хороших знимок в макро, а також для створення красивих портретів. Приклади фото можна подивитись за посиланням http://photo58.ru/equipment/lens/754/.

Для встановлення на сучасні камери існують перехідники типу М42 – байонет «Ваш байонет». Для різних фотокамер вони будуть мати свою специфіку налаштування. Про неї ми поговоримо в наступних публікаціях, тож підписуйтесь на стрічку оновлень та отримуйте інформацію вчасно.

А які Ваші враження від використання ГЕЛІОС-44-2 58/2.0?

 


Метки:  

Nikon AF-S DX 18-55mm VR F3.5-5.6G

Вторник, 01 Ноября 2011 г. 13:37 + в цитатник

Nikon AF-S DX 18-55mm VR F3.5-5.6G
Доброго дня, шановні відвідувачі! В цьому пості мова піде про один зі стандартних об’єктивів, якими комплектуються цифрові дзеркальні фотоапарати компанії Nikon. Тож давайте розглянемо Nikon AF-S DX 18-55mm VR F3.5-5.6G.
Отже, дана модель належить до лінійки не дорогої оптики, яка входить в один зі стандартних комплектів початкового рівня (в іншому випадку може бути присутнім і 18-135mm f/3.5-5.6 NIKKOR, який є трошки дорожчим). Проте для початку фокусної відстані в 18-55 мм може бути абсолютно достатньо для ознайомлення.
Тож, хочеться відмітити те, що приведений тут об’єктив належить до стандартних зум-об’єктивів, який є дуже зручним, а також володіє оптикою високої якості. Призначався він для використання із фотоапаратами Nikon із сенсором типу Nikon DX. Даний девайс володіє проміжком фокусних відстаней від 18 до 55 мм, що в інтерпретації 35-мм плівки становить відповідно 27-82.5 мм та забезпечує універсальність даної моделі, адже цього достатньо для створення пейзажів при встановленні широкого кута, до створення красивих портретів крупним планом. Наявність скляного низько дисперсного елемента ED максимально зменшує хроматичні аберації та забезпечує чудовий контраст. А також, наявність практично безшумного двигунця забезпечує тихе і швидке автоматичне фокусування.
Отже, використання цього об’єктива забезпечить Вам можливість створювати красиві кадри та дасть можливість ознайомитись із специфікою фокусних відстаней та сформувати поняття на подальші придбання оптики чи інших девайсів.  


Метки:  

18-135mm f/3.5-5.6 NIKKOR

Вторник, 01 Ноября 2011 г. 13:37 + в цитатник

18-135mm f/3.5-5.6 NIKKOR

Доброго осіннього дня, шановвні відвідувачі блогу!


Тут в цьому дописі хочеться за торкнути тему про об’єктиви для камер Nikon із фокусною відстанню 18-135 мм.

Отже, чому саме цей тип об’єктивів?

Поштовхом до написання посту стало питання, яке зустрічалось на різноманітних форумах, як правило, із уст новачків, які тільки планують покупку дзеркального фотоапарата і не орієнтуються в тому який об’єктив краще вибрати. Тож логічно, що в такому випадку потрібно обирати універсальну оптику, на яка влаштовує Вашу кишеню.

Тож оскільки технічні характеристики можна подивитись на офіційному сайті виробника, то зосередимо увагу тільки на деяких моментах. А саме, на фокусній відстані, діафрагмі та мінімальній відстані фокусування.

Тож, коли мова іде про діапазон фокусних відстаней 18-135 мм, що в еквіваленті звичайної плівки (35 мм) становить 27- 202 мм слід фраховувати те, що якість отриманих фото буде дещо гіршою, ніж могла би бути при використанні більш спеціалізованих об’єктивів. Але великою перевагою оптики такого типу є можливість, яку вона дає, оцінити які фокусні відстані створюють ту чи іншу картинку. Тому при покупці наступного об’єктива Вам вже буде відомо, яку він повинен мати фокусну відстань в залежності від того, які картинки Ви плануєте фіксувати. Так для знимкування пейзажів хорошим буде ширококутник типу 10-20 мм, для портретів – світлочутлива (діафрагма f/1.2-2.8) оптика із фокусною відстанню від 50 мм (35 мм для повнокадрових фотоапаратів) і вище.

Відносно мінімальної відстані фокусування, то для даного об’єктива, вона становить від 0.45 м, що є цілком звичним для оптики цього типу.

Як короткий висновок, можу сказати, що об’єктив типу 18-135mm f/3.5-5.6 NIKKOR є сенс купляти, якщо це дозволяють Ваші фінансові можливості, проте можна починати і з дешевшого 18-55.


 

 


Картинки квітів

Вторник, 01 Ноября 2011 г. 13:35 + в цитатник

Картинки квітів

Картинки квітівТак вже сталось, що картинки квітів займають у нашому житті досить вагому роль. Фактично не картинки квітів, а самі квіти, проте вони частіше зустрічаються на картинках, листівках, в журналах, книжках та інших публікаціях. Проте значно рідше вони можуть з’являтися та прикрашати наші кімнати. Чому так? Невже картинки квітів так важко створювати в реалі? Та наче-то і ні, проте часто ми просто не задумуємось на скільки це важливо для нас, для нашого здоров’я, позитивного настрою. Звісно, тут не іде мова про особливі випадки коли люди мають алергію чи ще щось таке. Просто якось став помічати відсутність живих квітів, милих букетів у наших оселях. Поява їх найчастіше спричинена хіба якоюсь урочистою подією, внаслідок якої гості дарують милі квіти в букетах чи вазонах. Тільки тоді картинки квітів постають перед нашими очима.

Ось тут декілька картинок зроблених трішки давніше.

 


Метки:  

Форум Ламбре 2011 у Львові (Фото)

Вторник, 01 Ноября 2011 г. 13:34 + в цитатник

Форум Ламбре 2011 у Львові (Фото)

ЛамбреЩорічно відома парфумерно-косметична компанія Ламбре проводить міроприємства у великих містах України та світу, відзначає найкращих працівників. Як завжди, Львів став одним із міст, де за планом проводилось грандіозне дійство. Спочатку  у вестибюлі палацу Офіцірів проходили майстер-класи по візажу. Тут талановиті консультанти-візажисти компанії Ламбре наносили макіяж всім гостям, які проявляли бажання. Основними засобами, які використовували консультанти, були засоби нової лінії компанії – Madame L’ambre (Мадам Ламбре). Слід відмітити, що новинка від Ламбре швидко завоювала симпатії клієнтів у всьому світі та отримала світове визнання.

А по завершенню майстер-класів розпочалась урочиста частина у залі.

Скориставшись нагодою перебування на цьому дійстві, зробив трохи фото. Ось, власне,  і деякі з них.

Фото можна проглянути тут


Метки:  

Новий об’єктив від Carl Zeiss

Вторник, 01 Ноября 2011 г. 13:32 + в цитатник
 

Для всіх любителів фотографії, які використовують оптику найвищої якості із ручним налаштуванням фокусу, в кінці жовтня компанія Carl Zeiss планує порадувати новим випущеним об’єктивом високого класу Distagon T* 2,0/25. Об’єктиви із фокусною відстанню 25мм відносяться до категорії широкоформатної оптики. На повнокадрових фотоапаратах, в першу чергу, вони підходять для знимкування пейзажів, живої природи, архітектури. Якщо використовується така оптика із кропнутою камерою (APS-C), то в залежності від кропу еквівалентна фокусна відстань становитиме біля 40 мм. Максимальна діафрагма при цьому F/2,0, що дає можливість поєднати характерну для ширококутника передачу перспективи із невеликою глибиною різкості для простору, який відображається, та дозволяє виділити головний елемент композиції.

Швидше за все оптика буде пристосована для фототехніки Canon (ZE) та Nikon (ZF.2).

У німецьких магазинах, за попередніми даними, обєктив Distagon T* 2,0/25 появиться до Нового року.

 Джерело тут у Фотостудента.


Метки:  

Конвертор Raw. Пакетна конвертація Raw у Jpeg

Вторник, 01 Ноября 2011 г. 13:30 + в цитатник

Конвертор Raw. Пакетна конвертація Raw у Jpeg

Привіт Вам, шановні відвідувачі!

Вчора в мене виникла потреба провести пакетну конвертацію Raw у Jpeg. Тож давайте у цьому пості поговоримо про програмні засоби, які можна для цього застосовувати.

Отже, давайте умовно поділимо програмні засоби для конвертації Raw у Jpeg на два типи: універсальні (створені сторонніми виробниками) та рідні (програмні засоби конвертації, створені виробниками камери).

До універсальних засобів обробки фотографій належить велика кількість як платних та і безкоштовних софтових рішень. Звичайно, кожен фотограф в міру своїх потреб може використовувати ті засоби, які задовільняють його потреби. До найпопулярніших сторонніх платних програмних рішень можна віднести Adobe Lightroom, Apple Aperture, Bibble Labs Pro, Lightcrafts LightZone, , ФОТОконвертер. Любителі безкоштовного софту можуть скористатись програмними засобами, які не вимагають придбання ліцензії за умови некомерційного використання. До них можна віднести IrfanView (Завантажити з офіційного сайту) із плагіном CRW, Raw Therapee (Завантажити з офіційного сайту). Огляди до цих програмних продуктів можна буде прочитати у подальших публікаціях, тож підписуйтесь на оновлення блогу, щоб їх не пропустити.

А тепер кілька слів про “рідні” програмні засоби обробки фотографій, які Ви отримуєте в комплекті при придбанні фототехніки. До переваг використання програмного забезпечення, яке додається в комплекті для фототехніки належить те, що їх використання для Вас уже безкоштовне, тобто ви оплатили його при покупці фотоапарату. З іншої сторони, значна перевага тут полягає в тому, що є логічним – виробник найкраще знає особливості свого продукту, а це забезпечує можливість створити програмне забезпечення, яке (в більшості випадків) даватиме максимальну якість в порівнянні із сторонніми програмними продуктами, хоча може не мати різноманітних додатків та функціоналу, якими володіють програми сторонніх виробників.

У моєму випадку я звернувся до PENTAX Digital Camera Utility 4, оскільки фотосет було відзнято на камеру Pentax. Швидкістю та якістю отриманих результатів залишився задоволений. А для фототехніки від Нікон, очевидно, якщо ми говоримо про рідний софт, краще використовувати Nikon Capture.

Опубліковано тут на блозі Фотостудент


Метки:  

Різновиди вейвлетів, які застосовуються в Matlab

Четверг, 27 Октября 2011 г. 13:25 + в цитатник

Доброго дня, шановні читачі!

В цьому дописі ми розглянемо що таке вейвлети та їх різновиди, які застосовуються в Матлабі.

Отож, вейвлети (як каже Вікі, у перекладі із англійської wavelet) — це математичні функції, які дозволяють аналізувати різноманітні частотна компоненти даних. Різноманітні  способи та варіації їх застосувань, а також задачі, які з допомогою вейвлетів вирішуються розглядатимемо в подальшому, а зараз наведу перелік вейвлетів, які використовуються в Matlab та спосіб одержання інформації про кожен вейвлет безпосередньо функцією самого Матлаб.

Отже в системі Matlab маємо наступні вейвлети:

Скорочена назва сімейства вейвлетів у Matlab Назва сімейства вейвлетів
'haar' Вейвлет Хаара
'db' Вейвлет Добеші
'sym' Symlets
'coif' Coiflets
'bior' Біортогональний вейвлет
'rbio' реверсний біортогональний вейвлет
'meyr' Вейвлет Маєр
'dmey' Дискретна апроксимація вейвлету Маєр
'gaus' Вейвлет Гауса
'mexh' Вейвлет – мексиканський капелюшок
'morl' Вейвлет Морле
'cgau' Комплексний вейвлет гауса
'shan' Вейвлет Шанона
'fbsp' частотний вейвлет B-Spline
'cmor' Комплексний вейвлет Морле

Для отримання інформації про конкретний вейвлет використовуємо функцію Матлабу waveinfo('wname'), приклад приведено на neolans.net. Розглянемо приклад використання.

Виклик функції:

waveinfo('haar')

Дає наступний результат:

Information on Haar wavelet.

Haar Wavelet

General characteristics: Compactly supported
wavelet, the oldest and the simplest wavelet.

scaling function phi = 1 on [0 1] and 0 otherwise.
wavelet function psi = 1 on [0 0.5], = -1 on [0.5 1] and 0 otherwise.

Family                              Haar
Short name                     haar
Examples                        haar is the same as db1
Orthogonal                     yes
Biorthogonal                  yes
Compact support         yes
DWT                                  possible
CWT                                  possible

Support width             1
Filters length               2
Regularity                      haar is not continuous
Symmetry                    yes
Number of vanishing
moments for psi         1

Reference: I. Daubechies,
Ten lectures on wavelets,
CBMS, SIAM, 61, 1994, 194-202.

 


Метки:  

Як прочитати звуковий файл в Matlab?

Четверг, 27 Октября 2011 г. 13:23 + в цитатник

Як прочитати звуковий файл в Matlab?

Початком роботи із звуковими файлами перед подальшою обробкою є їх завантажиння та читання потрібних даних.

Наступний код дає відповідь на поставлене питання

%y = wavread(filename)

%[y, Fs, nbits] = wavread(filename)

%[...] = wavread(filename, N)

%[...] = wavread(filename,[N1 N2])

%y = wavread(filename, fmt)

%siz = wavread(filename,’size’)

%Пояснення

%y = wavread(filename) loads a WAVE file specified by filename, returning the sampled data in y. The filename input is a string enclosed in single quotes. The .wav extension is appended if no extension is given.

% Код для виконання (Можна скопіювати та вставити в свій файл Матлабу і запустити на виконання)

%[y, Fs, nbits] = wavread(filename) returns the sample rate (Fs) in Hertz and the number of bits per sample (nbits) used to encode the data in the file.

%[...] = wavread(filename, N) Читання перших N значень кожного каналу файлу.

%[...] = wavread(filename,[N1 N2]) Читання значень від N1 до N2 кожного каналу файлу.

%siz = wavread(filename,’size’) Повертає (розмір) сигналу.

%Зчитування файлу

filename = 'filename' % Назва вхідного файлу (вводиться без розширення .wav)

[y, Fs, nbits] = wavread(filename); % Читання вхідного файлу

y; % Сигнал прочитаного файлу

Fs % Частота дискретизації сигналу прочитаного файлу

nbits % Розрядність (в бітах) сигналу прочитаного файлу

[size_y,n2]=size(y);

size_y %Кількість відліків (розмір) сигналу прочитаного файлу

siz = wavread(filename,’size’) % Аналог [size_y,n2]=size(y)

figure(1); plot(y) % Графічний вивід сигналу

Після виконання будуть отримані наступні результати:

filename =

filename

Fs =

22050

nbits =

16

size_y =

36864

siz =

36864           1

Джерело тут.


Метки:  

Робота в Matlab

Четверг, 27 Октября 2011 г. 13:20 + в цитатник

Робота в Matlab

Вітаю Вас, шановні відвідувачі блогу!
  Так вже сталося, що останнім часом працюю із Matlab. Основним напрямком є розпізнавання мовлення. Тому постійно виникає потреба використання різноманітних функцій Матлабу, зразки яких є на просторах інтернету. Звісно, що щось дописується, щось пишеться з нуля. Тож вирішив деякі фрагменти фіксувати тут в блозі на http://neolans.net. Можливо комусь щось знадобиться.

 


Метки:  

Фрілансер та його друге “Я”

Пятница, 21 Октября 2011 г. 14:04 + в цитатник

Фрілансер та його друге “Я”

Де проходить та тонка грань між особистістю фрілансера і його роботою? На перший погляд, вони ідентичні. Одна і та ж особа, одне ім’я, один голос, одна людина. І, здавалося, яка різниця – працюємо ми з ним або живемо по сусідству? Однак, це не зовсім так. Фріланс – це все ж бізнес, якщо хочете, бренд. Він не спить і не їсть, і не ходить на дискотеки з друзями. Адже жодна компанія не йде додому вечорами разом зі своїми співробітниками. Просто у вікнах гасне світло, і робота чекає чергового плідного дня.
Щоб не бути голослівним, доведеться вперше оголосити, що я з тих фрілансерів, які представляють кілька розмиті версією самих себе. Таку позицію вважаю необхідною, оскільки якісь відомості можуть просто злякати замовників. Адже ми всі, в тій чи іншій мірі, граємо різні ролі, щоб залучити потенційних клієнтів. Я не приховую ніяких злочинів, звичайно. Але в певний момент я зрозумів, що людям, а в першу чергу клієнтам, не обов’язково знати різні інтимні подробиці. Особливо якщо вони ніяк не можуть вплинути на роботу.
Багато не віддають собі звіт в тому, що їхні дії в мережі можуть згубно позначитися на кар’єрі, а тим часом, в блогосфері повно попереджень на цю тему. Професійний підхід до публікацій в мережі для фрілансера – свого роду запобігання втрати клієнтів. А отже, турбота про майбутнє бізнесу. Особистий блог, який завів багато років тому, поряд з твіттером і подкаст-стрічкою, я тримаю досить відособлено від ресурсів, які так чи інакше пов’язані з роботою. Так можна бути більш-менш упевненим в тому, що мої політичні погляди або особисті переконання не зможуть вплинути на бізнес.
Наскільки це важливо?
Тим з нас, хто працює з професійним альтер-его, доводиться вчитися ставити під ним риску, розділяючи тим самим самих себе. Звичайно, риса ця може, і навіть повинна бути трохи розмитою. З метою процвітання особистого бренду ми прагнемо зберігати його саме таким – особистим. Тобто, грубо кажучи, за дизайнером з голосом, обличчям і ім’ям все-таки повинен переглядатися осіб. І кожен задається питанням – що клієнт може дізнатися про нас, і що від нього краще приховати? І як блогосфера рясніє попередженнями про те, що необхідно замислюватися над змістом публікацій, так багато хто вважає необхідністю для фрілансера уміння перетворити на бренд власне обличчя.
Буває, звичайно, і таке, що який-небудь товариський незнайомець візьме та виставить на загальний суд саму інтимну інформацію у відповідь на тепле привітання. І так грунтовно зіпсує роботу над брендом, яка велася протягом тривалого періоду часу – все за якихось пару хвилин. На мить, давайте станемо чесними і визнаємо – не дивлячись на те, що іноді нам дуже цікаво знати, які люди ховається за нашими улюбленими брендами, ми не хочемо знати про них усе. Деякі їх якості нам приємніше домальовувати в уяві.
Тут я, звичайно, не можу бути категоричним щодо всіх людей, але одного разу в співтоваристві ми піднімали таку тему. І прийшли до висновку, що ми б хотіли, щоб всі наші улюблені фрілансери залишалися – частково – загадкою. Чому? Можливо, нам подобається малювати їх у певному світлі? Може бути, ми самі хочемо бути схожим на них, і тому ставимо на певне місце – яке нам більше подобається – на загальному п’єдесталі? А іноді нам просто немає діла до надлишкової інформації.
Загалом, як не крути, а все одно вийде, що інформацію доводиться подавати дозовано, бо нікому з професійних контактів не потрібно роздягати бідного фрілансера, вибачте за метафору. У моєму випадку, потенційним клієнтам нема чого знати про те, які у мене політичні переконання, оскільки це абсолютно не відноситься до роботи. А більше того, іноді й розлякати всіх може. Добре, якщо щось, не відноситься до роботи, може позитивно вплинути на неї. Але раптом ефект виявиться протилежним?
Для мене одним з незаперечних переваг фріланса є те, що я завжди можу відмовитися від виконання тієї чи іншої послуги з абсолютно будь-якої причини – і це ніяк не вплине на відносини з замовником. Наприклад, я веган і нізащо не погоджуся надати свої дизайнерські послуги компанії, яка виробляє продукти харчування з м’яса, яєць, молока та іншого. Але це зовсім не означає, що я відкрито візьму та опишу причину відмови. Тому що, виклавши так запросто всю таємницю, дуже легко розгубити репутацію бренду. Завжди вигідніше чемно подякувати за пропозицію, але сказати при цьому, що в даний момент співпрацювати ми, на жаль, не можемо. Можна навіть порекомендувати інших фрілансерів, які не мають нічого проти споживання тваринної їжі. Так, навіть якщо ми і ховаємося в якихось випадках за маскою професіоналізму, це зовсім не означає відмову від якоїсь зі сторін особистості. Ми продовжуємо залишатися собою.
Отже, якщо ви вирішили перетворити ваш фріланс-бізнес в бренд, то подібні переконання найкраще-принаймні – мати на увазі. Задумайтеся про необхідність провести межу між своєю особистістю і фрілансером. Багато звертаються у фріланс, вважаючи, що він надає абсолютну свободу бути собою. Але в інтересах бізнесу їм доводиться змінювати переконання. Принаймні, по частині слова «абсолютну». Головне – пам’ятати, що якісь ваші якості можуть перешкодити створенню бренду. Але в жодному разі це не означає, що потрібно винищувати їх у собі. Просто, в професійній сфері вам, так чи інакше, будуть пред’явлені які-небудь очікування.
І які ж ці очікування?
Навряд чи можливо переоцінити важливість власного бренду, і тому для нього життєво необхідне вміння фрілансера вдумуватися у вчинки. Особливо це може стати в нагоді в ситуаціях, коли доводиться відповідати на делікатні неформальні питання. Необхідно навчитися розуміти, які саме очікування замовник живить щодо бренду – і тоді ви зможете зрозуміти, наскільки велику і яку саме частину особистості слід вкласти в його створення, і в яких пропорціях варто змішати особистісний підхід з професійним.
А очікування будуть різноманітними, що природно для фриланс-арени, на яку зійшли ви разом з індивідом, приміряє на себе готовність стати брендом. Але деякі правила застосовні тут повсюдно.
Оригінальність
По-перше, люди чекатимуть оригінальності. Вони захочуть співпрацювати з унікальним та індивідуальним брендом, і тому, звичайно, варто вкласти в нього якусь частину вас як індивідуума. Але навряд чи мікс має цим обмежуватися. Адже існують і інші способи створення унікального іміджу. Чи це не чудова можливість задуматися і проявити креативність?
Професіоналізм
По-друге, всім захочеться співпрацювати з висококласним фахівцем. Давайте приділяти достатньо часу розвитку професійних навичок і знань. Безумовно, це той фактор, який може змусити всіх ставитися серйозно до вашого бізнесу – і ви створите враження людини, на якого можна покластися. Так-так, не тільки ваш бренд, але й ви самі. Вірніше, та частина вашої особистості, яку ви зважитеся в впорснути свою роботу.
Чітке уявлення
Незалежно від того, як багато фактів про себе ви захочете принести з собою в бізнес, завжди майте на увазі, що людям захочеться мати про чітке уявлення про людину, з яким вони мають намір співпрацювати. Тому, варто зайвий раз переконатися, чи не заважає особиста інформація сприйняття повідомлення, яке несе в собі ваш бренд – чи достатньо чітко звучить воно для публіки і потенційних клієнтів? Чим більш професійно ставить себе фрілансер, тим чіткіше уявлення людей про нього як про бренд, і особиста інформація нікому не заважає спілкуватися з ним на теми, що стосуються роботи.
Послідовність
Як би ви не вирішили в результаті піднести бренд, обов’язково враховуйте те, що клієнти будуть чекати від вас логічного й послідовного поведінки. Тому, які б не були пропорції вашого індивідуума в такому собі бізнес-коктейлі, намагайтеся їх витримувати і не йти занадто далеко від наміченої стежки, особливо якщо ви давно по ній йдете. Будь-який серйозний зрушення може принести не менше серйозної шкоди роботі.
На закінчення
Можливо, в мені говорить хіпі, що прагне до рівноваги, але я щиро вірю у важливість такої боротьби за баланс особистісного і професійного підходу до створення фріланс-бренда. Однак, я не сумніваюся в тому, що хто-небудь висловить відмінні від моїх міркування в коментарях до статті. До чого б ви не прийшли в результаті, я буду радий дізнатися свіжі думки щодо матеріалу, щойно викладеного вашим покірним слугою.

Авторство.
© 2011 fntw.ru При перепечатке ссылка на блог обязательна!
Оригинал «Freelancers, Where Does the Brand Stop and You Start?» by Rob Bowen
Перевод Лета Гордеева ([info]nymphaia) для fntw.ru

Переклад на українську http://neolans.net. При передруці посилання обов’язкове.  

Рубрики:  Фріланс

Метки:  

Оптимізація сайту

Пятница, 21 Октября 2011 г. 14:02 + в цитатник

Оптимізація сайту

Привіт Вам, шановні читачі!
 

Давайте поговоримо трішки про оптимізацію сайтів. А саме, розглянемо наступні питання.
Яка існує оптимізація сайтів?
Які принципи оптимізації?
Тож про пошукову оптимізацію – СЕО оптимізацію я писав раніше, тому в цьому пості будемо акцентувати увагу на інших видах оптимізації, в більшості про SMO – оптимізацію сайту для соціальних мереж, адже вона має свою суттєву специфіку в порівнянні із СЕО. Основною відмінністю між СЕО та СМО є то, що СМО в своїй основі має оптимізацію для з метою залучення трафіку (відвідувачів) із соціальних мереж та різноманітних блогів. А це в свою чергу означає, що контент повинен писатися з урахуванням інтересів читачів, а не інтересів пошукових систем. Тому при написанні статей для сайту, який наслідує  СМО дуже важливим є стиль написання, хороша читабельність. Якщо оптимізація сайту для соціальних мереж для Вас є першочерговою задачею, то і позитивний вплив тут матимуть доречні тематичні картинки, правильно вставлені в текст публікації.
Іншою ефективною фішкою для СМО є застосування відео розміщених на відеосервісах таких, як YouTube . При правильно створеному сюжеті воно може залучати значну кількість користувачів і, відповідно, збільшувати трафік Вашого ресурсу. З іншого боку, цікаве відео розміщене на сторінках Вашого сайту допоможе збільшити тривалість перебування відвідувачів, що є позитивним показником в “очах” пошукових систем, адже підтверджує актуальність та корисність інформації, яку ви розміщаєте.
Популярність сервісів, які дозволяють розміщати відео на своїх серверах спонукає оптимізаторів та власників сайтів задумуватись над цікавими ідеями для створення відео-роликів та затрачати певні ресурси на їх створення.
Щодо принципів оптимізації, то за думками із Вікіпедії визначаються наступні:
1. Написання тексту, який легко читається та яскраво ілюструється.
2. Створення постійної аудиторії проекту – спілкування у коментарях із коментаторами.
3. Публікація посилань на інші проекти схожої тематики. Це дає можливість влитися в коло тематичних проектів.
4. Перелінковка статей.
5. Видалення непотрібних елементів інтерфейсу сайту: посилань; блоків, які рідко використовуються.
6. Встановлення корисних елементів (підписка на сайт, блок популярних статей) на найбільш видимих місцях сайтую.
7. Паралельна подача інформації – поряд із основним блоком контенту встановлюється блок із анонсами статей та посилання на корисну літературу. Тож у випадку, якщо читачу не сподобався даний матеріал, то він може перейти на іншу публікацію.
8. Встановлення плагінів та віджетів для взаємодії сайту із коментаторами та читачами, таких як “голосування”, “рекомендація товаришеві”.
9. Інтеграція із соціальними мережами, тобто встановлення “лайків”, віджетів груп проекту у соціальних мережах, плагінів коментування та авторизації через соціальні мережі.
Слідуючи вище наведеним рекомендаціям, Ви зможете отримати якісний трафік для Вашого ресурсу.
А на який тип оптимізації робите акцент Ви?

 


Метки:  

Zend Framework Day у Києві 2011

Пятница, 21 Октября 2011 г. 13:58 + в цитатник

Zend Framework Day у Києві 2011

Zend Framework DayZend Framework Day у Києві 2011
Дуже цікава подія для розробників, які працюють із популярним Zend Framework відбудеться у Києві 12 листопада 2011 року. Серед доповідачів плануються виступи безпосередніх розробників компонент Zend Framework. Очевидно, що ця подія збере кращих розробників із України та країн близького зарубіжжя. Ця імпреза буде цікавою для всіх php-розробників, а не тільки тих, які працюють безпосередньо із Zend Framework. Бажаючі ознайомитись із переліком доповідей можуть клацнути тут.
Контактні дані конференції.
Місце проведения — готель “Козацький”, м. Київ, вул. Михайловська 1/3 (Площа Незалежності).
Інформація про участь та ціни тут.
Для участі у конференції необхідино зареєструватись на сторінці та провести оплату із особистого кабінету.
Сайт конференції – http://frameworksdays.com/event/zend-framework-day-2011
Новини у twitter – http://twitter.com/fwdays
Сторінка у facebook – http://facebook.com/fwdays

Джерело інформації
 


Метки:  

Що таке піар?

Среда, 12 Октября 2011 г. 13:25 + в цитатник

Що таке піар ?

ПіарЗа інформацією з Вікіпедії, існує близько 500 визначень поняття піару. Піар (PR, public relations) – з мови оригіналу перекладається як зв’язки із громадськістю. Дане поняття може застосуватись як у сфері інтернет технологій, так і у сфері соціальній. Тож в даному пості ми зосередимось на понятті піару, яке стосується більше соціальної сфери, оскільки про те що таке піар (як PR чи PageRank) ми уже говорили. Мабуть найчастіше такі комбінації слів як “піар компанія“, “піар хід” і аналогічні ми найчастіше звикли чути в той час коли розгортається передвиборчий марафон і кожна політична одиниця старається здобути увагу максимальної кількості громадян. Як правило, в цей період розгортаються масштабні піар-компанії, розмах яких залежить тільки від фінансових ресурсів. В такий час практично із усіх медіа лунають красномовні рекламні тести, слогани і таке інше. Також в рамках своїх піар-компаній політичні сили часто проводять і концертні рекламні тури і таке інше. Проте ми зараз не про політику.

Проте з іншої точки зору, ми постійно стикаємось з піаром, оскільки будь-яку рекламу можна вважати частиною піар-компанії. Найбільш поширеним інструментом проведення їх є пряма реклама на телеканалах, радіо, рекламні вивіски та щити. Адже існує твердження, що “реклама – двигун торгівлі”, а й справді – так воно і є. Іншим цікавим і досить популярним видом піару є проведення різноманітних акцій. Постійно можна побачити, наприклад, в магазині вивіски типу “АКЦІЯ! (Знижка!) Товар такий-то – ціна така-то”. Психологічна дія саме такого інструменту спрямована на те, щоб заохотити покупця придбати товар. Іншим хорошим інструментом є проведення концертів. В цьому випадку получається охопити значну частину громади, проте такий варіант потребує серйозних затрат.

Продовжувати перераховувати та розвивати перелік піар-технологій можна довго, як правило цим займаються спеціалізовані відділи чи окремі компанії. Які постійно розробляють нові креативні рішення.

Як же ж ця тема стосуються тематики цього блогу, тобто фрілансу?

Буз сумніву, кожен фрілансер намагається наповнити своє портфоліо якісними роботами, отримати позитивні відгуки на біржах праці для фрілансерів. Це є абсолютно нормальні прагнення. Проте не кожен задумується, що це самий звичайнісінький піар, можливо трішки завуальований. Це ж саме стосується і посилань та банерів із чужих ресурсів.

Що таке піар?


Метки:  

Соціальні мережі як засіб спілкування

Вторник, 04 Октября 2011 г. 14:38 + в цитатник

Соціальні мережі як засіб спілкування

В сьогодення, мабуть, нікого з користувачів комп’ютерної техніки не вдасться здивувати використанням соціальних мереж. Тож приведу деякі думки з цього приводу, із якими, можливо, Вам буде цікаво ознайомитись прочитавши сьогоднішній допис.

Давніше на блозі у статті “Соціальні мережі як засіб для розкрутки інтернет-проекту” розглядалося використання соціальних мереж при просуванні інтернет-проектів. А зараз ми зосередимо увагу на тому як використовувати соціальні мережі як засіб спілкування.

Тож, в наші дні, очевидно, Ви не зустрінете жодного школяра чи студента, які б ніколи не чули про такі популярні соціальні мережі як Вконтакті, Фейсбук, Однокласники, новоспечений “Гугл+” та інші. Швидше за все, навіть у сильно віддалених куточках – селах та селищах молодь, як мінімум, знайома із соціальними мережами.

Звичайно, існують різноманітні погляди на використання соціальних мереж як засобу спілкування та комунікації. Сотні тисяч людей не уявляють свого існування без спілкування у соціальних мережах. Мабуть, основна частина користувачів заходять в улюблений Вконтакт чи Фейсбук із метою поспілкуватися із друзями чи знайти нових друзів. А також, пограти у численні забавки, які пропонують соціальні мережі. Хтось використовує їх як засіб для отримання нової інформації на різноманітні теми, хтось стежить за життям товаришів чи колег, адже деякі особистості викладають в мережу всі подробиці свого життя. Тут, мабуть, найзручнішим є використання Твітера – сервісу мікро-блогів.

Соціальні мережі, скайп, аська (ICQ) та інші засоби комунікації з допомогою інтернету часто стають у пригоді та зближують людей, які знаходяться на відстані та не мають змоги спілкуватись вживу.

Також соціальні мережі як засіб спілкування широко застосовуються при веденні бізнесу. Часто допомагають знайти клієнтів на продукцію, чи замовників на послуги, що надаються. Тож якщо Ви плануєте розпочати власну справу, то є сенс звернути увагу на соціальні мережі, які можуть стати хорошим допоміжним інструментом для Вашого бізнесу.

А яким соціальним мережам надаєте перевагу Ви? 

Розміщено на Блозі про фріланс у пості Соціальні мережі як засіб спілкування

Рубрики:  Фріланс

Метки:  

Перший сайт на UCOZ

Вторник, 04 Октября 2011 г. 14:33 + в цитатник

Перший сайт на UCOZ
Ой, щось давненько нічого не писав, ще від самого дня знань. Чому так? Мабуть тому, що роботи назбиралось доволі багато і все потрібно зробити «на вчора». Та й події деякі потрібно було відвідати за межами рідного міста, зате в горах побував, подихав свіжим повітрячком. Тож можна далі до роботи компутерної братись, бо ще є справи на «позавчора».
Ну а зараз пару слів про UCOZ, з якого почались перші кроки у створення сайтів.
Не пам’ятаю вже як я з ним зустрівся – чи то знайомі підказали, чи може по банеру якомусь клікнув… Простіть – не пам’ятаю. Приводом послужила потреба зробити сайт для знайомої людини. Основи HTML підучував ще раніше, навіть спершу задумувався над тим щоб зробити сайт з допомогою Дрімвівера. Проте зваживши всі «за» і «проти» домінував UCOZ. От і приступив я до проб щось там наваяти . Перші спроби були не дуже вдалими, проте допомогли набратися хоча б якоїсь практики, освоїти основні нюанси при створенні сайту на основі двигунця UCOZ. Дуже зручно на той час для новачка було те, що в UCOZ всі модулі та шаблони були в наявності та легко підключалися чи відключалися. Фактично створити сайт на UCOZ було можливо навіть не знаючи HTML. З часом за роботою по методу «проб та помилок» поступово почало вирисовуватись щось подібне на сайт, адже його ще й наповнювати треба було. А також визначились потрібні модулі із зручним функціоналом. Згодом дійшли руки навіть до модифікації стандартного шаблону. Згодом добрався до покупки та прикручування домену. Фактично було набуто знань, які дозволяли створювати повноцінний сайт.
Проте невдовзі прийшло розуміння незручності такого сайту створеного в UCOZ, адже використовуючи його значно обмежувались можливості модифікації сайту та інші нюанси, які заставили задуматись про щось інше, більш автономне.
В загальному, можна сказати, що для початку можливо використовувати цей двигунець, проте при активному просуванні по ниві сайтобудівництва Ви швидко відчуєте потребу чогось з більшими можливостями. Проте хтось вважає, що на UCOZ взагалі не вартує витрачати час.

Джерело "Блог про фріланс"


Метки:  

Дневник Neolanser

Вторник, 04 Октября 2011 г. 14:21 + в цитатник
Про фріланс та для фрілансера


Поиск сообщений в Neolanser
Страницы: [1] Календарь