-Цитатник

Новые пополнения моей библиотеки. - (0)

Новые пополнения моей библиотеки. В этом году я очень редко приобретаю книги. Пополнение...

Яркий натюрморт с книгой - (0)

Яркий натюрморт с книгой Яркий натюрморт с книгой Я обожаю натюрморты. Сюжеты, виды и цвета, ...

Петербургский художник - Иван Славинский(Ivan Slavinsky) - (0)

Петербургский художник - Иван Славинский(Ivan Slavinsky) Петербургский художник - Иван Славинс...

Mettmann - (0)

Mettmann 03. 05. 2019 (мои фото) Mettmann 03. 05. 2019 (мои фото) Меттман ( Mettmann)...

Лучшие еврейские анекдоты - (0)

Лучшие еврейские анекдоты Сын еврея-юриста закончил университет, тоже стал юристом и...

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Leon_Meusi

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 13.02.2014
Записей: 13803
Комментариев: 9065
Написано: 37983


Трамвай Києва ...

Пятница, 03 Мая 2019 г. 19:27 + в цитатник
Цитата сообщения Miledi1950 Трамвай Києва ...

 

 


Таке миле, знайоме з дитинства слово «трамвай»!
Виявляється, він був спочатку на кінній тязі. У Львові трамвай на кінній тязі (конка) використовувався вже з 1880 р.



Потім паровий.



Найперший електричний трамвай був у Берліні з 1881 р.

У червні 1891 у Києві було закладено перші рейки, але експлуатація трамваю в Києві почалась 30 липня 1891 р., до того ж – на кінній тязі, долав маршрут: Хрещатик – Велика Васильківська.

У лютому 1892 р. почав працювати паровий трамвай.

Щойно перші два трамвайні вагони з електродвигунами прибули з Москви до Києва, як їх тут же випробували на Олександрівській вулиці на Подолі. Було то 2 чи 3 травня 1892 р. 8 травня — електричний трамвай піднявся Олександрівським (нині — Володимирським) узвозом. 28 травня електричний трамвай тестувала офіційна комісія, а 1 червня він запрацював для пасажирів. Він з’єднав Поділ (Олександрівську, нині Контрактову площу) з Царською (нині — Європейська площа) і був довжиною 1,5 км.

Кондуктор цього транспорту мав шкіряну сумку і рулон квитків червоного кольору, ціна яких залежала від кількості зупинок.



Виявилося, що кондукторові була потрібна математика. Чому? Від початку існування і до середини 1931 року вартість проїзду в трамваях залежала від відстані. Маршрути були поділені на тарифні ділянки. За першу ділянку поїздки пасажир платив 5 копійок, а за кожну наступну — по 3 копійки. Крім того пасажири студенти, гімназисти показували пільгову марку, що надавала знижку, тому кондуктор запитував: «Яка марка?». З часом слово «марка» почали вживати як синонім до слова «номер» трамваю.

«Путеводитель по Кіево-Печерской лавръ, Кіевъ 1910 писав, що “съвши въ вагонъ городской желъзной дороги, можно ъхать до Царской площади (на Крещатикъ), тамъ должно перейти въ вагонъ, который направляется на Печерскъ (к Троицкому монастырю), и затъмъ около Никольских воротъ на Печерскъ нужно перейти въ вагонъ , который идетъ прямо до Лавры. Этотъ переъздъ будутъ стоитъ 11 коп”.





Кажуть, тоді з’явилася пісенька невідомого автора «Києвер трамвай». У травні 1894 р. й на Площі Ринок у Львові пролунав дзвінок першого трамваю.




Ганна Черкаська, сайт uahistory.com
 

Рамочка від NATALI_KOMJATI

 

Рубрики:  ИСТОРИЯ УКРАИНЫ/Киев
Метки:  
Понравилось: 3 пользователям