-Метки

15 лет 200 шапочек для малышей с описаниями 6 лет freshwater crab potamon potamios Іван франко апликация берет крючком бисера бисероплетение букет из конфет бумаги вакцина вкусные рецепты вышивка вяжем крючком вязание крючком вязаные бордюры крючком гигантские розы из гофрированной бумаги. мк декупаж делаем цветы из гофрированной бумаги. детей детская рамка для фотошоп для для детей для деток домик из картона злата огневич игрушки своими руками идеи идеи для книжек-развивашек из из газет изысканная выпечка как рассчитать реглан? как связать павлина крючком. мастер класс кактус карнавальные костюмы кепка крючком класс конфетные пионы из гофрированной бумаги. конфетоцветочное (видеоурок) максим рильський мастер мастер-класс мережка мк мк мк букет из конфет новогодние маски для детей из фетра. идеи. ну очень красивый цветок из гофрированной бумаги! олег герман описание оригами очень красивый с описанием. платье плетение пнг пнг формат полукомбинезон для мальчика. (шьём) пресноводный краб прививки приготовь прихватки продолжение страниц развивающей книжки для ребенка рамка для фотографии рамка для фотошоп рамка з днем народження для хлопчиків рецепт рецепты розы серьги крючком соленое тесто схема. схемы сценарий дня рождения для девочки сценарий дня рождения для мальчика сценарий ко дню рождения шпионы сценарий на день рождение тапочки текст пісні тернопільської області. тирамису українські вірші український поет ульяновск. просим распространить информацию! уроки фото цветок крючком. мк. цветы чем кормить краба шапочка крючком шапочка с ушками (мастер-класс) шарф шарф крючком шитье - это просто! пособие от бурда № 2. школа кулинара шьем детям шьем платье шьем трусишки для сынишки. юбка-пачка

 -Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в YaTan

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 23.09.2009
Записей: 1881
Комментариев: 329
Написано: 2574


Красиві вірші українських поетів про любов!

Пятница, 18 Ноября 2011 г. 17:27 + в цитатник
Ліна КОСТЕНКО. Очима ти сказав мені: люблю

Очима ти сказав мені: люблю.
Душа складала свій тяжкий екзамен.
Мов тихий дзвін гірського кришталю,
несказане лишилось несказанним.

Життя ішло, минуло той перон.
гукала тиша рупором вокзальним.
Багато слів написано пером.
Несказане лишилось несказанним.

Світали ночі, вечоріли дні.
Не раз хитнула доля терезами.
Слова як сонце сходили в мені.
Несказане лишилось несказанним.


Василь Симоненко. Вона прийшла.

Вона прийшла непрохана й неждана,
І я її зустріти не зумів.
Вона до мене випливла з туману
Моїх юнацьких несміливих снів.

Вона прийшла, заквітчана і мила,
І руки лагідно до мене простягла,
І так чарівно кликала й манила,
Такою ніжною і доброю була.

І я не чув, як жайвір в небі тане,
Кого остерігає з висоти…
Прийшла любов непрохана й неждана —
Ну як мені за нею не піти?


Ліна Костенко

Не знаю, чи побачу Вас, чи ні.
А може, власне, і не в тому справа.
А головне, що десь вдалечині
є хтось такий, як невтоленна спрага.

Я не покличу щастя не моє.
Луна луни туди не долітає.
Я думаю про Вас. Я знаю, що Ви є.
Моя душа й від цього вже світає.


Ліна Костенко
Розкажу тобі думку таємну,
Дивний здогад мене обпік:
Я залишуся в серці твоєму
На сьогодні, на завтра, навік.
І минатиме час, нанизавши
Сотні вражень, імен і країн,-
На сьогодні, на завтра, назавжди!-
Ти залишишся в серці моїм.
А чому? То чудна теорема,
на яку ти мене прирік.
То все разом, а ти – окремо.
І сьогодні, і завтра, й повік


Володимир Сосюра

Так ніхто не кохав. Через тисячі літ
лиш приходить подібне кохання.
В день такий розцвітає весна на землі
І земля убирається зрання..

Дише тихо і легко в синяву вона,
простягає до зір свої руки...
В день такий на землі розцвітає весна
і тремтить од солодкої муки...

В'яне серце моє од щасливих очей,
що горять в тумані наді мною...
Розливається кров і по жилах тече,
ніби пахне вона лободою...

Гей, ви, зорі ясні!.. Тихий місяцю мій!..
Де ви бачили більше кохання?..
Я для неї зірву Оріон золотий,
я — поет робітничої рані...

Так ніхто не кохав. Через тисячі літ
лиш приходить подібне кохання.
В день такий розцвітає весна на землі
І земля убирається зрання..

Дише тихо і легко в синяву вона,
простягає до зір свої руки...
В день такий на землі розцвітає весна
і тремтить од солодкої муки...



Олександр Олесь

Одну я любив за веселість,
Другу я за вроду кохав,
А третій за соняшний усміх
Квітками дорогу встилав.

Ти зовсім була не вродлива
І завжди, як вечір, смутна…
Чого ж ти з усіх моїх милих
У серці осталась одна?!.



Ліна Костенко

Спини мене отямся і отям
така любов буває раз в ніколи
вона ж промчить над зламаним життям
за нею ж будуть бігти видноколи
вона ж порве нам спокій до струни
вона ж слова поспалює вустами
спини мене спини і схамени
ще поки можу думати востаннє
ще поки можу але вже не можу
настала черга й на мою зорю
чи біля тебе душу відморожу
чи біля тебе полум’ям згорю



Василь СИМОНЕНКО

Коли б тобі бажав я сліз, і муки,
І кари найстрашнішої бажав,
Я б не викручував Твої тендітні руки
І в хмурім підземеллі не держав.

Ні, я б не став тебе вогнем палити,
З тобою б розквитався без жалю:
Я б побажав тобі когось отак любити,
Як я тебе люблю!


Ліна Костенко
Не говори печальними очима...

Не говори печальними очима
те, що не можуть вимовить слова.
Так виникає ніжність самочинна.
Так виникає тиша грозова.

Чи ти мій сон, чи ти моя уява,
чи просто чорна магія чола...
Яка між нами райдуга стояла!
Яка між нами прірва пролягла!

Я не скажу і в пам'яті - коханий.
І все-таки, згадай мене колись.
Ішли дві долі різними шляхами.
На роздоріжжі долі обнялись.



Ліна Костенко

Моя любове! Я перед тобою.
Бери мене в свої блаженні сни.
Лиш не зроби слухняною рабою,
не ошукай і крил не обітни!
Не допусти, щоб світ зійшовся клином,
і не приспи, для чого я живу.
Даруй мені над шляхом тополиним
важкого сонця древню булаву.
Не дай мені заплутатись в дрібницях,
не розміняй на спотички доріг,
бо кості перевернуться в гробницях
гірких і гордих прадідів моїх.
І в них було кохання, як у мене,
і від любові тьмарився їм світ.
І їх жінки хапали за стремена,
та що поробиш, - тільки до воріт.
А там, а там... Жорстокий клекіт бою
і дзвін мечів до третьої весни...
Моя любове! Я перед тобою.
Бери мене в свої блаженні сни.

Серия сообщений "Поезія":
Часть 1 - Олег Герман "Що таке вірш?"
Часть 2 - Без заголовка
Часть 3 - Красиві вірші українських поетів про любов!
Часть 4 - Доля Ліна Костенко
Часть 5 - Ліна Костенко "Крила"
...
Часть 16 - А я сиджу на березі. Михайло Карасьов.
Часть 17 - На зустріч випускників. Михайло Карасьов.
Часть 18 - Про рукописи і вогонь. Михайло Карасьов.

Метки:  

Процитировано 8 раз
Понравилось: 5 пользователям

Вадим_Богачук   обратиться по имени Пятница, 18 Ноября 2011 г. 19:43 (ссылка)
Дякую!
Ответить С цитатой В цитатник
Оксана_Андрусенко   обратиться по имени Пятница, 18 Ноября 2011 г. 20:02 (ссылка)
*
46668114_spasibo_2 (512x482, 216Kb)
Ответить С цитатой В цитатник
YaTan   обратиться по имени Пятница, 18 Ноября 2011 г. 23:47 (ссылка)
Приємно! Дякую!
Ще один вірш, люблю його ще зі школи:
Життя іде і все без коректур.
І час летить, не стишує галопу.
Давно нема маркізи Помпадур,
і ми живем уже після потопу.
Не знаю я, що буде після нас,
в які природа убереться шати.
Єдиний, хто не втомлюється, – час.
А ми живі, нам треба поспішати.
Зробити щось, лишити по собі,
а ми, нічого, – пройдемо, як тіні,
щоб тільки неба очі голубі
цю землю завжди бачили в цвітінні.
Щоб ці ліси не вимерли, як тур,
щоб ці слова не вичахли, як руди.
Життя іде і все без коректур,
і як напишеш, так уже і буде.
Але не бійся прикрого рядка.
Прозрінь не бійся, бо вони як ліки.
Не бійся правди, хоч яка гірка,
не бійся смутків, хоч вони як ріки.
Людині бійся душу ошукать,
бо в цьому схибиш – то уже навіки.
Ответить С цитатой В цитатник
okc-ana   обратиться по имени Суббота, 26 Июля 2014 г. 12:18 (ссылка)
Читаєш і на душі стає спокійніше!!! Дякую!! Подивіться і ці вірші з переходом в плейкаст http://www.liveinternet.ru/users/okc-ana/post331918962/ http://www.liveinternet.ru/users/okc-ana/post331918895/ (український портал поєзії)
Ответить С цитатой В цитатник
bellarissa   обратиться по имени Воскресенье, 01 Мая 2016 г. 17:20 (ссылка)
Дякую!
Ответить С цитатой В цитатник
Nefertiti_72   обратиться по имени Понедельник, 23 Мая 2016 г. 19:52 (ссылка)
Якщо цікаво, то є ще вірші про кохання сучасних авторів.
Ось вірш Світлани Александрової( Кривий Ріг)

* * *
У твої обійми упаду дарунком,
Що в житті траплялось - забувай скоріш.
На вуста печатку ставлю поцілунком,
Все, що пам'ятаєш - там же і полиш.

Не гадай, що буде наперед, не треба.
Зморшками питання на твоїм чолі...
Зіркою під ноги упаду із неба ,
Щоб життя дорогу освітить тобі.

Тимчасові гості ми у цьому світі,
І щасливим стати нам хоча б на мить...
Я тону, як в морі, у очах блакиті,
І чомусь нестерпно хочеться так жить..

* * *
Я відкинусь у кріслі і очі закрию:"Де ти?"
Я пройду за тобою, мов тінь. Я ступатиму тихо...
Незнайомцями поряд, у натовпі буду іти.
Стану крилами янгола, що укривають від лиха.


Я ласкатиму дотиком вітру обличчя твоє,
Я собою легені наповню твої, наче киснем,
Буду поруч з тобою, бо подумки там де ти є,
Хочу бути уперто, щомиті зухвало - навмисне...

Через милі дощів, океану і простір зірок,
Перепон не існує - я їх прибираю коханням..
Ти впізнаєш мене поміж тисячі різних жінок..
Ти відчуєш мене.. Я твоя. Перша... й сама остання.
Ответить С цитатой В цитатник
Аноним   обратиться по имени Пятница, 24 Ноября 2017 г. 12:05 (ссылка)
интересно

Ответить С цитатой В цитатник
Аноним   обратиться по имени Среда, 07 Февраля 2018 г. 14:23 (ссылка)
интересно

Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку