-Я - фотограф

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Ir4iik

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 18.09.2006
Записей: 112
Комментариев: 240
Написано: 370


Тортик "Київський"

Воскресенье, 12 Июня 2011 г. 11:32 + в цитатник
Нещодавно в мене запитали чи вмію я пекти Київський тортик ?
Відповіді точної у мене не було так як я ніколи не пробувала його робити дома і звичайно цікавість взяла своє :)
Порившись в інтернеті я знайшла багато різних рецептів Київського тортику, був навіть рецепт по ГОСТу, але в рецепті по ГОСТу потрібно білки тримати в теплі більше 12 годин щоб вони трішки прокисли....Яйця взагалі продукт такий з яким треба бути обережним і експериментувати з прокисшими білками я не ризикнула ( можливо колись ризикну )
Вибрала рецептик трішки простіший і приступила до роботи.
Взагалі коли подивилась на описання то здається все так складно, а насправді все дуже легко і просто. Я навіть не помітила коли його зробила.
А на смак мені дуже сподоався! Але крему я б ложила ще менше не наступний раз або менше масла в крем.
IMG_0649 (700x525, 105Kb)

Продукти що нам потрібні :
Для одного коржа :
4 білки, 1ст цукру, 1ст. горіхів Кешью ( можна грецькі, лісові, фундук), 2ст.л муки. ( я робила з цієї порції 2 коржі, так як хотіла невеличкий тортик)
0,5 ст цукру, 4 жовтки ( в рецепті 3, але щоб не викидати один можна використати всі) ,
1 ст. молока
200гр. масла
1ст.л. Какао
1-2ст ложки рому або коньяку ( цього важливого інгрідієнту в мене не було)
Ну що, поїхали!
4 білки збити в кріпку піну і поступово додавати цукор. Збивати хвилин 7-10 щоб цукор гарно розчинився і білки тримали форму :
IMG_0604 (700x525, 90Kb)
у мене був цукор з великими кристаликами, тому розчинився не повністтю.

Додати горіхи та муку

IMG_0605 (700x525, 115Kb)
і акуратно та ретельно перемішати .

"IMG_0605
Коржі треба випікати два одночасно. Я намалювала однакові круги на бумазі для випічки та виложила "тісто"
Духовку розігріти до 170 градусів і поставити коржі

Потримати хвилин 20-30 при температурі 170гр., зменшити температуру до 140 градусів і тримати ще 1час і 30 хвилин ( мені здалось що це забагато, коржі дуже сухі, наступного разу спробую тримати 1 час). Коли коржі будуть готові - виключити духовку і дати коржам ще постояти певний час там. Не доставати одразу.
Коржі випікались під ретельним наглядом головного кулінара :
IMG_0611 (700x525, 78Kb)
Доки випікаються коржі можна зайнятись кремом.
жовтки збити з цукром до "побіління" додати стакан молока і варити на слабкому вогні постійно помішуюши доки масса не загусне.




IMG_0612 (700x525, 96Kb)
Дати крему добре охолонути.
Збити 200 гр. масла кімнатної температури і поступово додавати зварений крем постійно збиваючи.
1/3 готового крему відложити в іншу посудину та одати до нього какао , цей крем буде використаний для покриття торту

IMG_0614 (700x525, 123Kb)

Готовим коржам дати охолонути,
Перемазати готовим кремом та покрити зверху кремом з какао.

Прикрасити по бажанню. Я не прикрашала особливо так як тортик робила до чаю нам.

IMG_0616 (700x525, 123Kb)

IMG_0619 (700x525, 126Kb)

waterlily   обратиться по имени Воскресенье, 12 Июня 2011 г. 17:46 (ссылка)
Ух ти!!! Іра, :) у Порошенка зявилась конкурентка!!
Ответить С цитатой В цитатник
Ir4iik   обратиться по имени Понедельник, 13 Июня 2011 г. 15:41 (ссылка)
Исходное сообщение waterlily
Ух ти!!! Іра, :) у Порошенка зявилась конкурентка!!

У мене така помічниця росте що всім кулінарам боятись треба :)))
Ответить С цитатой В цитатник
Танчік_із_Канади   обратиться по имени Вторник, 14 Июня 2011 г. 04:04 (ссылка)
І це "Я не прикрашала особливо" ?!
Вітаю з Днем народження! вибач, що з запізненням.
Ответить С цитатой В цитатник
Янатчук   обратиться по имени Вторник, 14 Июня 2011 г. 12:02 (ссылка)
справжній КИЇВСЬКИЙ тортик! І гарний, навіть уявити не можу, як ти б його прикрасила якби не для себе.
Все, вирішила в наступні вихідні зробити по твоєму рецепту!
В тебе був ДН? і я вітаю!!! всього найкращого бажаю :-)
Ответить С цитатой В цитатник
Ir4iik   обратиться по имени Вторник, 14 Июня 2011 г. 12:10 (ссылка)
Исходное сообщение Танчік_із_Канади
І це "Я не прикрашала особливо" ?!
Вітаю з Днем народження! вибач, що з запізненням.

Дякую! Навпаки добре що із запізненням :) я ще й досі відчуваю що в мене ДР :))
Та це не прикрашений, просто хотілось шприц новий випробувать хоть десь :))
Ответить С цитатой В цитатник
Ir4iik   обратиться по имени Вторник, 14 Июня 2011 г. 12:11 (ссылка)
Исходное сообщение Янатчук
справжній КИЇВСЬКИЙ тортик! І гарний, навіть уявити не можу, як ти б його прикрасила якби не для себе.
Все, вирішила в наступні вихідні зробити по твоєму рецепту!
В тебе був ДН? і я вітаю!!! всього найкращого бажаю :-)

Дякую!!!
Спробуй! Нічого складного в приготуванні нема, то тільки так здається на перший погляд . А все ж ризикнула ще і по ГОСТу зробить, вже білки в теплі вистоюються :) Напишу про результат
Ответить С цитатой В цитатник
Янатчук   обратиться по имени Вторник, 14 Июня 2011 г. 13:42 (ссылка)
ну ти і смілива дівчина, не боїшся експериментувати :-) чекаю з нетерпінням фото торта!!!
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку