-Музыка

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в verbava

 -Сообщества

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 13.07.2007
Записей:
Комментариев:
Написано: 12897


писалочки

Четверг, 02 Сентября 2010 г. 16:25 + в цитатник
в Элеонора_Кацнельбоген я напросилася на флешмоб, у якому багато буков.
тож розповідатиму вам про три штуки, серед яких є справжня поштова скринька, солоні огірки (ох. ооооох) і втеча.
давно не писала речей, у яких більше десяти речень.

усе ж.

- поштова скринька (справжня, не електронна).
поштової скриньки в мене по-справжньому ніколи не було, незважаючи на повсякчасну присутність паперових листів на багато сторінок - мені й від мене. коли я була маленька й бавилася в листування з людьми, які познаходилися через дитячі журнали (цікаво, шо я ніколи не писала перша. якшо комусь було цікаво, він сам мені писав. не тому, шо мені не було цікаво; може, це нормальний людський і тим більше дитячий страх не отримати відповіді, а може, мені й так вистачало, кому писати. в кожному разі, відповідати я намагалася всім - хоч би про те, шо більше не відповідатиму), листи нам додому приносила поштарка. підозрюю, я була найбільш листоактивною істотою в селі. підозрюю, я була там єдиною істотою, якій регулярно потрібні були конверти.
потім, у першому в моєму житті гуртожитку, де я жила з восьмого класу, поштових скриньок теж не було - замість них усі листи складалися на вахті, де їх можна було забрати, йдучи з уроків або на уроки. якась мінус-приватність. утім, листів на той час я вже отримувала значно менше, стабільно - від двох адресантів. один із них був колективний, троє кльових хлопців із острога, з якими ми, на жаль, зараз уже погубилися; другий - шось зовсім дивне, якийсь мальчик, який примудрився закохатися в те, шо я йому писала, і я акуратно відморозилася, бо нашо мені таке щастя. тим більше, шо в паперових листах є ше й конверти, а влюбльонні мальчики майстри малювати на них сердечка. коли є поштова скринька, це ше можна пережити, але підписані кривим почерком, обмальвані сердечками листи від мальчика на вахті... бррр.
у другому гуртожитку ситуація, здається, була аналогічна, але туди мені не писали. гут.
тепер у мене є справжня повноцінна поштова скринька, але я нею теж не користуюся, бо туди мені приносять тільки «кур'єр кривбасу», який у жодну поштову скриньку не влазить. зате є ше несправжня, де найважливіші листи, яких я іноді чекаю з не меншим трепетом, ніж будь-коли чекала паперових, звуться в стилі «Re: [147]». і видаляти їх так само неможливо, як викидати паперові листи - оте дитяче листування в мене, здається, досі десь є.

- солоні огірки
узагалі-то пристойним незаміжнім дівчатам якось не випадає любити солоні огірки. але я не надто пристойна, шоб сильно зважати на умовності. солоні огірки - це одна з тих чудових речей, існування яких викликає сумніви щодо доцільності тотального винищення людства (як я вмію писати п'ять іменників поспіль, правда? ;)).
тільки одразу треба уточнити - не квашені, а мариновані. квашені огірки make me feel totally sad.
є солоні огірки просто так, і тут навряд чи потрібні коментарі.
є солоні огірки зі свіжозвареною домашньою картопелькою, дико смачні й зовсім традиційні.
є солоні огірки з мандаринами й червоним вином. боюся, я дуже налякала коханинських батьків, коли якогось разу прийшла на кухню, взяла банку солоних огірків в одну руку, кілограм мандаринів у другу, заварила чаю (вино було заникане в кімнаті; має ж бути в жінці хоч якась таємниця) й з усім тим щастям пішла дивитися кіно. але кулінарне збоченство - ознака не тільки вагітних, тому насправді не було, чого лякатися.
потім ше є солоні огірки з шоколадом або медом. друге займає більше часу, але смакує краще, однозначно.
узагалі маринувати огірки вміє моя мала, я ніколи не переймалася особливо справами кухонними. тому про ше багато видів солоних огірків, які мусять існувати в цьому всесвіті, нічого розповісти не можу.

- втеча
колись, коли я була зовсім маленька, мені приснився страшний сон. дуже красивий і дуже страшний. у снах узагалі дохлий номер від когось тікати - а в тому сні в мене ше й розв'язалися шнурки на черевиках (не пам'ятаю, чи я їх не любила взагалі, чи тільки після сну, але точно не любила). зате сни мають одну велику перевагу: з них можна втекти, прокинувшись. а є речі, з яких не можна.
узагалі-то я довгий час не сприймала того, шо роблю, як втечу. тільки коли вже опинилася тут, де мені комфортно, де почуваюся безпечно, де маю певну свободу й певні перспективи, все, шо відбувалося раніше, отримало назву. так, я втекла. і дуже з цього тішуся, бо багато хто - не втік.
пам'ятаю, якось, класі в десятому (так, точно в десятому, бо в десятому класі в мене був кумедний рудий хлопчик, про якого теж колись требу буде написати кілька речень - він позначив кінець цілої епохи; згадала я про хлопчика тому, шо того вечора, про який я планую розповідати, ми з ним зустрілися), повертаючись із луцька, куди я що два тижні їздила на літературну студію прогулювати уроки, в автобусі я познайомилася з чоловіком, який брав квиток за студентським - потім виявилося, шо він уже давно не студент, але економія то завжди добре. зрозуміло, вчився він колись у луцьку; не пам'ятаю вже, куди він повертався й де працював, але річ не в тім особливо, просто чомусь мені здається, шо його ні те, ні інше особливо не радувало. ми розговорилися (я того часу дуже любила знайомитися з людьми в автобусах, то був чи не єдиний простір, де можна було знайти якихось абсолютно нових людей; о, з рудим хлопчиком я теж познайомилася в автобусі), мова зайшла про луцьк і про те, шо я планую робити далі, бо ж старшокласники - то суцільний потенціал, суцільні можливості. і він сказав, шо гріш мені буде ціна, якшо я повернуся в своє забите село - хоча б з того самого луцька. я відповіла, шо не повернуся в жодному разі, а сама подумала (чи все-таки сказала?), шо луцьк - це теж не правильне місце.
мені жодного разу не було соромно за те, шо я втекла; так само не було особливо шкода людей, від яких - за допомогою яких - я втекла. в цьому сенсі мені пощастило значно більше, ніж героїні «золотого єрусалиму» маргарет дребл (до речі, розкішний роман про втечу від і до чогось; я його дуже особисто якось пережила). мені просто іноді трошки сумно за тих, хто не зумів утекти - своїх однокласниць, які могли б, наприклад. а може, ми з ними зовсім по-різному на це дивимося, і їм ніколи не хотілося.

от наче все.
якшо хочте, вам теж буде три теми. якшо не хочте - не буде.
Метки:  

Элеонора_Кацнельбоген   обратиться по имени Четверг, 02 Сентября 2010 г. 18:58 (ссылка)
+12 балів
Ответить С цитатой В цитатник
verbava   обратиться по имени Четверг, 02 Сентября 2010 г. 22:58 (ссылка)
Элеонора_Кацнельбоген, шось мене на відвертість потягло. відвертість у бложику шкодить здоров'ю =/
Ответить С цитатой В цитатник
Элеонора_Кацнельбоген   обратиться по имени Пятница, 03 Сентября 2010 г. 11:51 (ссылка)
verbava, то правда...
але що ж робити, як накопичується...)))
Ответить С цитатой В цитатник
idonotcare   обратиться по имени Пятница, 03 Сентября 2010 г. 16:03 (ссылка)
хочу і чесно-чесно відповім (а то десь колись у тебе я визвалася, а не відповіла).
Ответить С цитатой В цитатник
verbava   обратиться по имени Пятница, 03 Сентября 2010 г. 16:18 (ссылка)
idonotcare, гарна аватарка зі шматочком руки.
(до речі, як твій універ? бо я тільки читала про те, шо ти не втрапила на посвяту).

1. про відродження
2. про коліна
3. про почерк
Ответить С цитатой В цитатник
verbava   обратиться по имени Пятница, 03 Сентября 2010 г. 16:22 (ссылка)
Элеонора_Кацнельбоген, та в тому й найсмішніше, шо не те шоб накопичується, а коли навіть - я вже колись писала, мені якось майже фізично неприємно це розповідати в інтернетах. хоча іноді страшенно хочеться шось нашкрябати про колишніх мальчиків, наприклад. не знаю, чого мене вчора так розвезло, може, це від апокаліптичного настрою загального.
(до речі, хоч три слова? про них можна буде не писати, просто думати :))
Ответить С цитатой В цитатник
Элеонора_Кацнельбоген   обратиться по имени Пятница, 03 Сентября 2010 г. 17:14 (ссылка)
verbava, звичайно! ) три слова! ))
Ответить С цитатой В цитатник
idonotcare   обратиться по имени Пятница, 03 Сентября 2010 г. 17:22 (ссылка)
verbava, я там в жж тільки шо в загальних рисах про універ написала.
а про три штуки напишу після есею, бо його ше в сусідки роздруковувати, бажано не о 4 ранку :)
Ответить С цитатой В цитатник
verbava   обратиться по имени Пятница, 03 Сентября 2010 г. 17:29 (ссылка)
idonotcare, можна коли завгодно, мені не терміново, в мене багато часу... =)
шо за есей?
ти мені шось скидала, а я не отримала, чи все-таки не скидала нічого, шо мала?
Ответить С цитатой В цитатник
verbava   обратиться по имени Пятница, 03 Сентября 2010 г. 17:33 (ссылка)
Элеонора_Кацнельбоген, слыв буде трошки більше, ніж три :)

1. про сьоме небо
2. про дотик
3. про домашні капці
Ответить С цитатой В цитатник
idonotcare   обратиться по имени Пятница, 03 Сентября 2010 г. 17:33 (ссылка)
verbava, "Фахівець у галузі конкурентної політики: ретроспектива, сьогодення, проспекція".
нє, якшо ти про тексти, то я подумала, постіснялася і не стала їх скидати.
а в тебе буває, шо ти не отримуєш?
Ответить С цитатой В цитатник
verbava   обратиться по имени Пятница, 03 Сентября 2010 г. 17:38 (ссылка)
idonotcare, іноді я не отримую листів, які дуже хотіла б отримати, й тішу себе тим, шо гугл відіслав їх у спам (одного разу таке справді сталося, хє-хє). але, звісно, не зазираю в спам, бо тоді кіт шредингера здохне, шо мене не порадувало б.
ну й це таке ненав'язливе переформулювання фрази «де в біса обіцяний лист???», яке зазвичай добре спрацьовує :) якшо лист ше актуальний, звісно. перестанеш стіснятися - скидай.

(бідна дитина, другий день навчання, а її вже таку фігню писати змушують...)
Ответить С цитатой В цитатник
idonotcare   обратиться по имени Пятница, 03 Сентября 2010 г. 17:42 (ссылка)
verbava, а ще я сьогодні була на екскурсії в антимонопольному комітеті. там гарно.

та да. просто я коли прикидую відсоток гівна, твою ділєму "насварити чи промовчати" і як я засмучуся, так я зразу передумую.
Ответить С цитатой В цитатник
idonotcare   обратиться по имени Суббота, 04 Сентября 2010 г. 07:17 (ссылка)
кхм. на старт.

- відродження. перше, що мені згадується, це (чомусь) віршик якоїсь дівчинки, надрукований роки три тому в "Золотій добі", про "відро Дженні" і "відроджені". якась така муть. якщо більш-менш серйозно, то менше, ніж відродження, я (не враховуючи всіляку давню літературу й давнє мистецтво), мабуть, люблю тільки класицизм. для мене там по-справжньому крутий тільки Да Вінчі, і то, не як художник, а як явище. ренесанс для мене надто пафосний і світський. ніякого тобі конфлікту, ніяких знущань. буее. а якщо говорити не про епоху в історії культури, а про саме слово й поняття, то воно мені ще більш чуже, бо особисто для мене відродження як якась зламна точка, до якої все було лайно, а після неї стало цукерочка і з чистого аркушика - це нонсенс. те, що потім називають "раптовим" відродженням, завжди живе в людині. воно й не помирає, воно й живить її мєтанія, бо негармонійна людина негармонійна не тому, шо в ній чогось немає, а тому, шо вона це шось в собі постійно пожирає. а коли набирається достатньо мудрості, щоб перестати їсти себе поїдом, усе минається, відкривається друге дихання, бо ніхто не заважає природному колообігу енергії.)

- коліна. ну, я знаю, як називається боязнь колін - генуфобія. нє знаю уж, шо відбувається з нещасними людьми, які на це страждають, але, мабуть, це жахливо. ще я знаю, що за якимось придурошним стандартом передня частина ідеального коліна, коли жінка стоїть, має нагадувати обличчя немовляти. це мені теж важко уявити. це якісь товсті коліна виходять. з власного повчального досвіду - на колінах можуть бути розтяжки. це спонтанно і зовсім некеровано. шо характерно, я падала в дитинстві не так, шоб дуже часто, по-середньому, але майже завжди на руки. коліна в мене побиті не були практично ніколи. я припускаю, шо колись таки були, але згадати цього не можу. узагалі, естетичної насолоди від колін я не отримувала ніколи. особливо від чоловічих. у них у всіх із ними шось не так :D не люблю надто гострі коліна. така дівчинка для мене автоматично некрасива, якшо тільки вона не в довгій широкій спідниці.

- почерк - це все моє святе. за три місяці до першого класу мене почали перевчати писати друкованими літерами, всі знайомі на шостий день народження дарували прописи, особливо я скніла над ними в серпні. у принципі, воно було того варте. почерк у мене дійсно хороший, а коли зумисне стараюся - майже каліграфічний. почерк для мене дуже важливий. якшо мені здається, шо людина пише зовсім по-свинськи, вона у мене якось одразу переходить в розряд лінивих, некультурних чи просто бозя розуму не дав. ну бо ж навчитися нормально писати - це одне з найлегших завдань. людина або не поважає тих, хто муситиме читати її каракулі, або настільки тотально лінива, шо аж-аж, або слабоумна чи не може керувати рукою. я люблю широкі й круглі почерки, але якщо він розбірливий, то це несуттєво. а ще в мене останнім часом паралельно існують два принципово різні варіанти написання літери "т", і хоча кожен з них сам по собі цілком естетичний, але коли в одному слові одна й та сама буква написана настільки по-різному, це виглядає трошки дивно.

отак.
Ответить С цитатой В цитатник
verbava   обратиться по имени Суббота, 04 Сентября 2010 г. 17:28 (ссылка)
idonotcare, і навіть шекспір нє? =/
о, цікаво, а твого почерку я ніколи, здається, не бачила.
Ответить С цитатой В цитатник
idonotcare   обратиться по имени Суббота, 04 Сентября 2010 г. 18:08 (ссылка)
verbava, не бачила, мабуть. а я твій бачила, та не пам'ятаю. значить, він не справив на мене погане враження.)

з усього Шекспіра я люблю тільки "Дванадцяту ніч" і "Бурю". і я взагалі не вірю, шо він існував. я думаю, тут таки якась підстава.
Ответить С цитатой В цитатник
verbava   обратиться по имени Воскресенье, 05 Сентября 2010 г. 01:22 (ссылка)
idonotcare, я почерк останньо проапгрейдила трохи =)

цікаво. мен якраз "буря" не подобається, якась вона канфєтна надто. калібан і просперо в інтерпретаціях і метафорах виглядають значно цікавіше, ніж в оригінальному контексті. зате трагедії - ммм, чудесно.
якшо шекспіра не існувало, добре, шо його вигадали. хоча митець і текст - це зовсім різні речі, автор помер, інтенції мають найменше значення, а читач здатен отримати з тексту лише те, шо сам же в нього здатен вкласти. шекспір - це такий знак якості, як, наприклад, шанель, і байдуже, хто там головний дизайнер.
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку