Перекушувати корисно, головне – робити це правильно! |
Хороше жіноче здоровя складається з багатьох чинників способу життя , фізичної активності , екології і звичайно ж харчування.
Нещодавно вчені з США провели дослідження і зясували ті люди , які звикли перекушувати між повноцінними прийомами їжі , з якоїсь причини їдять більш здорову їжу , ніж ті , хто їсть строго 3 рази на день.
Дане дослідження було проведене вченими з університету Оубурна (що в США ) . По його завершенню , було зясовано , що ті люди , які часто перекушують між повноцінними прийомами їжі , загалом , частіше їдять фрукти і пють молоко , ніж ті , хто їсть у строго певний час.
| « Пред. запись — К дневнику — След. запись » | Страницы: [1] [Новые] |