-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в V1349

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 21.08.2015
Записей: 5
Комментариев: 0
Написано: 5


Без заголовка

Понедельник, 14 Сентября 2015 г. 19:46 + в цитатник


Про сон.



Оскільки в попередньому записі зробив заяву про початок роботи зі сном та снами, то опишу те, що запам"яталось із свіжого нічного видіння, щоб підтвердити серйозність намірів) Сон був у стилі екшн. Я був якийсь борець за справедливість абощо, із діянь, що запам"ятались - зруйнував лінію для виробництва наркотиків. Мене переслідував лисіючий Боло Янг, явно з нехорошими намірами, а допомагала Сара Джессіка Паркер, відволікаючи погоню та збираючи для мене секретні дані шляхом входження в сексуальний контакт з недругами) Всьо було +- успішно, але я весь час втікав від переслідування, а згідно сенойської технології роботи зі сновидіннями (яка мені до вподоби) я повинен був із переслідувачами зустрітись та перемогти їх, а в ідеалі взагалі зробити з них союзників. Ну та дарма. Спочатку слід навчитись себе уві сні усвідомлювати.



Про Марину та роботу з нею  4.09, 9.09 та 12.09



4.09 був один із пікових днів дуже вже затяжного страждальницького періоду. Думки про Квінточку, про нас, про невзаємне кохання, про неприємне минуле та безперспективність майбутнього... Коротше біль, відчай, ридання, самотність і всьо класичне сопливе наповнення. Але, без жартів, дуже, дуже, дуже, дуже боляче і важко, хоча один позитивний момент хочу відзначити - про суїцид за весь період зовсім не думалось та і в попередні важелезні періоди десь протягом півроку теж. Все ж психіка поздоровішала і я хочу жити! Юху! Але не так((  Цілий тиждень слухав "третье сентября" як саундтрек до мого настрою)



Так от - настало



4.09 - 13 - майн лібе сакральна дата



, але робити заплановані на той день дії зовсім не хотілось ( хотів вийти на зв"язок з Квінточкою) та навіть з дому не планував виходити. Марина подзвонила сама. Якби в якийсь інший день, то не пішов  би, але раз день особливий, то і рішення  нешаблонні. Номінальна причина - подивитись результати проведеного мною ритуалу по зняттю магії з нашого дому. Виявилось, що я зняв магічний вплив на маму (типу могло довести до летального результату ), але то всьо перейшло на мене + ще якесь пороблення невелике. По тому зробила ритуал. Але цікавіше інше - сказала, що моя місія - розкривати потенціал речей та ситуацій, творити навколишній світ, форми. Так, пояснення досить мутне) Порадила почати з інвентаризації ресурсів та мрій, а далі з того будувати та розбиратись по ходу. Раніше вона казала, що любов мені не дається, бо не виконую свого призначення та місії. Згоден, що то має сенс, навіть якщо відкинути всю езотерику).



9.09 - ситуація вже краще, щось я усвідомив за ті дні) Енергія з космосу в голову поперла, канал відкрився. ну ок)



12.09 - сьогодні - зустріч перед затемненням, для індивідуальної обробки мене на предмет успіху)  Додам, що вчора (11.09) зі мною сталась одна оказія з ознаками езотеричності. Вранці, після вранішніх фізичних тренувань, відчув, нарешті, здоровий апетит. Подався на кухню з метою попоїсти і тут, несподівано, мені чьо-то поплохєло. Почалась дивна нудота, запаморочення, дискомфорт внутрішній, ще і ліву руку заблокувало та пронизало болем. І причому так незвично по відчуттях та безпричинно то всьо сталось, що мусив дзвонити Марині (ну не конче мусив, можна було потерпіти, але просто стало цікаво чи підтвердиться підозра + домовитись про зустріч 12.09) Марина одразу підтвердила мої підозри та порадила домашні способи зняття вроків

пити "чарівну"  воду,  якщо не допоможе, то

свічку запалити і 9 разів обвести навколо себе проти годиникової стрілки, читаючи "Отче наш"

або ванна, хоча б ножна, з сіллю та молитвою.

Менше з тим. Попив водички, помолився і попустило. Почав думати хто і надумав лише на Таню Красько, яка в той день мені писала загадкові месседжі. 

На сеансі у Марини картина з "чортами" у розкладах покращилась, цього разу жодний не вискочив)) Чакри: шизофренія знову+дурак - не знаю як бути, не можу узгодити думки та ставлення( точно, ніяк не визначусь щодо Квінточки), важка ноша, але іду ну і "все буде добре")) Мамі легше!!! Юху!!! І по карточному розкладі, і по маминим розповідям, після того як я додав їй жовчогінне у схему терапії, вона спить всю ніч (а не прокидається о 3-4(активність печінки!!)) та почувається краще по усіх показниках. GOOD!!))  Звісно глянули по картах мої підозри по Тані - Марина була дуже здивована, але карти показали, що вона застосовувала чорну магію, щоб мене приворожити. Причому ритуал був проведений успішно) Але завдяки моєму захисту та вся байда їй повернулась і нам залишилось лише поспівчувати їй(згідно Марининих слів їй екстраординарно зле. Ну що ж, буде їй наука). Якось так.


 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку