-Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в style_notes

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 2) Hollywood_dreams models_and_fashion

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 21.11.2007
Записей: 75
Комментариев: 108
Написано: 264


Без заголовка

Суббота, 15 Декабря 2007 г. 03:14 + в цитатник

The "democratisation" of luxury, was cited as "the single most important marketing phenomenon in modern times" (Twitchell 2002:29), and was a direct result of the market economy and democratic political system. Market segmentation based on socio-demographic information was rendered as oboslete "commodified minimilieus" developed with shared stylistic tastes based on "status goods, and the drive for self-expression though consumption" (Prada and the Art of Patronage")

Four dimensions of luxury goods:

Haute Couture

Boutique Luxury

Diffusion Line

High-Street Brand Designer Collaboration

(c)

 

 


 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку