LiveInternet
LiveInternet
x
(+ )
rudaake
rudaake
rudaake
-
-
e-mail
-
(9)
Elionety14
Evanescence_FoReVeR
Evseovel
Hrozga
Supergirl14
Top_Girl
Verainka
happy-malvina
-
( : 1)
_
-
: 04.06.2005
: 46
: 146
: 119
:
Supergirl14 o kodel pas mane tuscia ten kur
, 14 2005 . 17:19
+
Supergirl14 o kodel
pas mane tuscia ten
kur parasyta
'' '' ir
''''? ? ?
:
3195707.gif
0
0
0
0
0
0
<a href="https://www.liveinternet.ru/users/rudaake/post6301089/">Supergirl14 o kodel pas mane tuscia ten kur</a><br/> Supergirl14 o kodel pas mane tuscia ten kur parasyta ''Сообщества '' ir ''Интересы''? ? ?... <a href="https://www.liveinternet.ru/users/rudaake/post6301089/">Читать далее...</a>
Supergirl14
, 14 2005 . 22:26 (
)
Ten kur (t.y. tipo BENDRIJOS)ten rodo i kokias bendrijas tu istojusi
Ten kur (t.y. POMEGIAI) ten rodo tawo pomegius,bet tu ju neuzrasei
dabar aiskiau???
rudaake
, 19 2005 . 21:10 (
)
NELABAI...=/
« .
—
—
. »
:
[1] [
]
:
:
: ( )
:
URL
LiveInternet
PDA