-

   rudaake

 - e-mail

 

 -

( : 1) _

 -

 LiveInternet.ru:
: 04.06.2005
: 46
: 146
: 119

:


Supergirl14 o kodel pas mane tuscia ten kur

, 14 2005 . 17:19 +

Supergirl14 o kodel
pas mane tuscia ten
kur parasyta
'' '' ir
''''? ? ?

: 3195707.gif


Supergirl14   , 14 2005 . 22:26 ()
Ten kur (t.y. tipo BENDRIJOS)ten rodo i kokias bendrijas tu istojusi
Ten kur (t.y. POMEGIAI) ten rodo tawo pomegius,bet tu ju neuzrasei

dabar aiskiau???
   
rudaake   , 19 2005 . 21:10 ()
NELABAI...=/
   
: [1] []
 

:
: 

: ( )

:

  URL