-неизвестно

 -неизвестно

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в RockDrWeb

 -Подписка по e-mail

 

 -Интересы

альтернатива андреграунд украины и много чего... их организация концерты мейнстрим модерн музыка неформализм ударные фестивали

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 1) axeeffect_ru

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 02.04.2008
Записей: 25
Комментариев: 8
Написано: 37


Просто пост

Понедельник, 01 Февраля 2010 г. 21:52 + в цитатник
В колонках играет - Underoath - When the Sun Sleep's
Настроение сейчас - сумне

Не знаю що останнім часом твориться в моїй душі, але щось не добре... та зима була куди краща ніж ця, а чому так? ніхто не знає, хоча може Бог лише знає і все... Може це моє одне із випробувань, подивитись чи зломаюсь я врешті решт чи ні... Важко з кожним разом все більше і більше... Знаєте як мій мозок говорить... Валера сідай пиши пост, вилий душу, всеодно його майже ніхтло не читає, а як читає то просто не дають про це знати... Це ж твій щоденник, а інше щось говорить, а ні чувак, це твоє, це приват.. не треба його виливати... Не знаю, щоб було все порівно,я не буду вам все виливати... Просто... Ну просто трону соціальні теми які багато кого тривожать)

Ось наприклад ви задумувались для чого ви живете??? Я ось наприклад дуже часто задумуюсь і часто виникає таке поняття, що ми живемо лише для того, щоб зрозуміти для чого ми живемо... Стати на рівень більше... Стати мудрішим... Не знаю я навіть... Деякі вважають що жити треба заради дітей, щоб було кому що оставити після смерті... Хм цікаво виходить знаєте.. А якщо людина безплідна? Що вона залишить після себе? Всиновить дитину, і всеодно виходить вона залишить комусь іншому а не свому родові... Так як по крові дитина не їх, а іншой сім"ї. Чи не так? Жити для того, щоб все життя вкалувати на вищих людей і нічого більше? Виходить жити заради того щоб вижити...?? Чому одні люди можуть собі що хоч той робити, а інші навіть фрукти не можуть позволити...??? де та справедливість, де та стабільність? А хіба це не так? І хтось хоче мене навзати песемістом??? Та бред... Це реальність, тут немає песимізму... Кажуть за кордоном краще... Та не факт, можливо для нас перших років 5-10 краще, а декому байдуже, але для самих корінних людей там так само як і нам, вони просто не бачили як ми живем, але для них їх рівень життя - низький... Або смачно їж, або класно вдягайся... Така ситуація по суті всюди, але у нас є взагалі вийнятки... І не їж, і не вдягайся, головне заплатити за квартиру, щоб не жити на вулиці...

Деякі кажуть що краще жити в малденькому місті... Сміх, в маленькому місті на окраїні класно мати дачу)) Щоб приїхати відпочити, а жити там де всі про тебе все знають, де коли і з ким... Жити де рівень прожитку малий, коли тобі тре 3 зарплатні на новий телефон... Це класно? Коли навіть немає де репетирувати... І список можна продовжувати.... Вас напрягає байдужість людей??? Та ви до неї звикли.... Ти нікому не потрібний, велике місто...

а ви уявіть як в малому місті, ти в одночас і хтось, а посуті ти ніхто... про тебе згадують як ти лише комусь потрібний, і хтось хоче відірватись за твій рахунок... А що не так??? Так так.... і дуже часто, а заздрість як часто все губить... Ві дмене через заздрість багато хто відвернувся.... Скажем так, просто були свої ньюанси))) але правда ріже очі як не як.... Але то таке...


Ще я б хотів поговрити про гроші..
Ця тема стосується всіх.... Скільки б в тебе не було грошей, тобі їх завжди мало... А ви знаєте, я ніколи не любив гроші, ні у великій кількості, ні у малій.... Інколи ти маєш гроші, а не знаєш куди їх витратити... А купуєш річ і чомусь жалкуєш, але в однчоас і думаєш.. а щоб я з ними зробив???)))) Отака я людина)) Бахнутий.... не любив і не жив заради грошей... Що я отримував 240, що 200 грн стипендію, якось воно байдуже було...) всеодно батьки ще давали на карманні... А я б хотів у вас запитати... А ви живете заради грошей???

Я наприклад як почав займатись музикою то зрозумів що гроші то не головне... я не можу назвати сбее музикантом, хоча б дуже життя з цим хтів повязати, але то так... Я не знаю щ мене жде... Адже в мене ще є батьки які мене ущимляють розвиватись в цьому.. Так до чого я веду, що музикантам головне музика, а не диван за 200 тис доларів))) я бачив як круті музканти ганяли на жигулях, бо їм головне просто чимось добратись а не запонтоватись перед дівчатами....

Знаєте багато вже чого написав, аж пальці болять))) ну ви робіть висновки, а мені якось стало трохи легше... хоча ще поки депрес... Можливо завтра докладу свої думки, а поки я читати книжки))

А ще завжди в цю пору я слухаю Underoath - When the Sun Sleep's - я завжди у всіх з нею асоціююсь чомусь... блін поки говорив з людиною то здумки збився... доречі як все просто я вам пишу тут то як мені на душі, а насправді для інших картина така:

уууу
всьо ок!)))

хххх
привет.как жизнь??

Зате така правда,і її всі використовують)
Метки:  

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку