-неизвестно

 -неизвестно

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в RockDrWeb

 -Подписка по e-mail

 

 -Интересы

альтернатива андреграунд украины и много чего... их организация концерты мейнстрим модерн музыка неформализм ударные фестивали

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 1) axeeffect_ru

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 02.04.2008
Записей: 25
Комментариев: 8
Написано: 37


Друзі

Воскресенье, 31 Января 2010 г. 21:48 + в цитатник
Я не знаю... Чомусь вирішив назвати цей пост друзі... Напевно тому що тема буде йти саме про таке поняття як друзі. Що для Вас таке друзі? Людина, яка готова віддати за вас себе? Готова пожертвувати собою заради вас? Так?? Людина яка тебе зрозуміє і вскуту годину віддасть останній шмат хліба, чи вже розділить його навпіл. Приютить і т.п. Цей список можна продовжувати дуже довго, і навіть до вечора я його не перечислю, хоча можна сказати що друг - сама близькал юдина, яка готова на все, і включити в те все самі кращі якості.

СЬогодні сидів і думав... Чи є в мене такий друг... Дуже багато обдумував, адже кажуть що друг може бути один, а максимум 2-3. Ну соь не довго думаючи, я зрозумів шо крім батьків я маю лише одного друга, єдиного, який мене завжди виручить, якогоя завжди виручу, дл якого мені нічого не шкода... Адже як не печально ті люди яких я вважав друзями бажають чекати кращого... Ті обмани, та корисність, ті плітки за спиною... А залишився лише один...

Хіба можна навзати людину другом яка із за користі з тобою, яка колись називала тебе той людиною раді котрої вона готова на все, ти кидав біг до неї, проводив з ним час, розділяв усі його вподобання... А тут бац і все, якась плітка все зруйнувала, нагвоори... Важко це все...

Не розуміння, ніколи немає уступків.... Чому в ситуації він не правий, а я маю вибачатись? це ж дружба, в дружбі немає бути сварок.. ЧОмусь дійсно зі своїм другом я сварюсь і то через його наївність, і тут ідуть не сварки а більше наче папа ругає за наївність сина (с)

ги)) дійсно воно все якось так складно... Шкода що я майже один в свому місті, зоча може це заставить мене задуматись, і вчитись... А потім всетаки доберусь до друга ближче...;)
Метки:  

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку