-неизвестно

 -неизвестно

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в RockDrWeb

 -Подписка по e-mail

 

 -Интересы

альтернатива андреграунд украины и много чего... их организация концерты мейнстрим модерн музыка неформализм ударные фестивали

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 1) axeeffect_ru

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 02.04.2008
Записей: 25
Комментариев: 8
Написано: 37


То що сталось

Четверг, 24 Декабря 2009 г. 13:30 + в цитатник
В колонках играет - Світ На Грані - Ненависть
Настроение сейчас - Здвиг по фазі

Не знаю як писати, я не поет і не пишу прози, взагалі напевно з мене хреновий письменник. Не знаю як тільки руки дойшли писати цей пост так одразу лізуть думки штибу "А може не варто?", "Може все добре?" "Просто рослабся"... Але ж тут душа хоч і заспокоїлась, але сердце каже: - "ні чувак, ти вартий кращого життя". І дійсно хочеться краще...

В мене знову "Дежавю" але це не стандартне дежавю а інше, тобто з іншою людиною. Я знав що відстань до добра не доводить.. Невже так важко зрозуміти іншу людину, так я не подарунок... Але за рік можна вивчити хоча б 50% мого характеру, але ж нє... та сама впертісь, ті самі рога... А хай увать як це зустрічатись з дівчиною і думати зовсім про іншу, але ж гордість не позволяє вернутись поки вона не виконає обов"язки. Мучати себе і розривати на шматки, а що саме цікаве то в інтернеті вона слухається а по телефону чи в живу кидається, герой бачу блін. Але вчорашній вечір мене добив, а потім сон... Раніше вона вчилась і прижіляла хоч трошки уваги а це взагалі такий пофіг... ладно ="(

Я теж вибачаюсь за все, але це вже все почало виходить за рамки...

Чому я хочу кінець, все може б і було добре але сон...

перед новим роком мені сняться віщі сни (право кожного, вірити чи ні), тому щ ов тому році всі сни що снились збулись, і цей сон був пов"язаний з нею... Я цілий ранок не мій відійти, мене ще у сні почало тіпати.... нажаль я не можу розповісти сон, але у сні я дуже страждав а її похер був жорстокий... і то було дуже страшно =(

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку