-Фотоальбом

Посмотреть все фотографии серии Love is love
Love is love
18:30 12.03.2011
Фотографий: 12

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в ТилькиТой

 -Подписка по e-mail

 


Статуси для контакту як інструмент реклами

Среда, 04 Июля 2012 г. 13:33 + в цитатник

Статуси для аськи, статуси для Вконтакте, статуси для Однокласників, самі прикольні статуси, ці запити незмінно входять в топи запитів всіх без винятку пошуковиків.

Чому статуси в соціальних мережах стали настільки популярні? Нехай на це питання відповідають соціологи і психологи, з іншої точки зору статуси в соціальних мережах це не просто новий модний тренд  - це чудовий маркетинговий хід, який дійсно можно застосовувати при рекламі в соціальних мережах.

Про що думає дівчина встановлюючи у себе Вконтакті статус:

«Колись я була ангелом …, потім поміняла крила на мітлу …. А що? І швидкість вище і по господарству зручніше …. ».

Та це просто рекламний і маркетинговий хід, оголосити всім, що в принципі дівчина «ангел» і хоче зацікавити своєю сторінкою. Таким чином вона просто рекламує в социальній мережі саму себе.

Є статуси, в ​​яких дівчата не тільки «рекламують» себе, але і прямо вказують на свій соціальний статус – «не заміжня».

“Я одна” не означає “я шукаю когось”, просто думала, що Вам цікаво буде знати …

Отже, якщо навіть самі «прикольні» статуси – це маркетинговий інструмент, то чому б цим не скористатися бізнесу?

Як, і для чого відкривати бізнесу свою сторінку в соціальних мережах «Сільське радіо» писало вже не раз, тому на цьому зупинятися не будемо, а просто перейдемо до прикладів.

Ось кілька прикладів, як можна використовувати статуси в соціальних мережах в рекламних цілях:

«Хочу золоту рибку, і Бентлі, так на всякий випадок, а раптом з рибкою якась лажа трапиться …», – замість «Bentley» природно можна вставити будь-яку відповідну марку автомобіля.

«Відірвалися від Інтернету, і поїхали з нами в літо. Літо, на краю світу, десь там, навіть зимою – літо! » – Доречний статус для туроператорів.

«Кожного ранку прокидатися від яскравих сонячних променів …
Швидше на пляж! Швидше купатися!
Влітку світ стає світліше! », – Відповідний статус для готелю на південних берегах наших морів.

«Літо! Це коли верхній одяг більше змахує на нижню білизну», – такий провокаційний статус був би вдалим для реклами бутіка чи магазину жіночого одягу.

«Літо відчувається, на вулиці так тепло, короткі спідниці, сонечко світить, пташки співають, співають … Співучий настрій завжди в нашому караоке-клубі!» – Непоганий статус для караоке-клубу.

«- Шукаєш нового хлопця не розлучившись з попереднім?
– Але, ти ж за новими туфлями, босоніж не ходиш?!!»- А ось такий статус-провокація для «сміливого» взуттєвого магазина зміг би привернути увагу. Адже в статусі важливу роль грає незвичність, свіжість, гумор і провокація.

Крім того, що статус, це хороший маркетинговий інструмент – це ще й чудовий маркер ефективності Вашого рекламного «слогана».

Читайте продовження на сайті

Метки:  

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку