-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Arrrumka

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 21.07.2008
Записей: 570
Комментариев: 4355
Написано: 10743


Світ моря яким його бачить Ян Тьєрсен

Пятница, 07 Мая 2010 г. 20:21 + в цитатник
В колонках играет - Yann Tiersen "Tabarly"

Музика – це світ. Навіть більше – це всесвіт. Такий близький. Ось він, поруч. Такий реальний та нереальний водночас. Такий досяжно недосяжний. Немов чарівна квітка, що виросла на болоті. І хай кажуть, що все відомо про музику, що твори Шопена – це зашифровані (чи пришвидшені?) пісні жайвора. Хай укладають словники та енциклопедії, де розписано все до найменшого звуку.

Музика – це диво…

Коли я слухаю музику, я просто зникаю з цього світу. Я поринаю в невідому далечінь і бачу прекрасні картини. І бурхливе море, і безмежну дорогу, і непідвладний словам захід сонця, і сутінковий ліс… Я можу бути ким завгодно, слухаючи музику. Сміливою, чи тендітною, чи самотньою, чи сповненою віри в щось небувале, чи… Коли я слухаю музику, я ніби відкриваю щось нове в собі через казковий світ звуків та мелодій, я відкриваю інші світи…

То може й не варто тужити за чимось далеким та недосяжним? Можливо, варто лише ввімкнути музику та віддатися її хвилям? Ось вони, омріяні всесвіти, де в кожному ми можемо грати головну чи другорядну роль, а можемо просто лишитися спостерігачами, слухачами…

Я просто тану в музиці.

Чому? Тому що неможливо спокійно слухати композиції Яна Тьєрсена до фільму „Tabarly

 

http://www.ljplus.ru/img4/v/o/voilok/yt-tabar.jpg

Рубрики:  З улюбленого
Просто Я
Метки:  

Вечный_Бродяга   обратиться по имени Пятница, 07 Мая 2010 г. 23:38 (ссылка)
надо будет послушать... вот только время бы найти для этого...
Ответить С цитатой В цитатник
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку