-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Olianna

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 11.03.2007
Записей: 25
Комментариев: 0
Написано: 41


Розділ 5

Суббота, 12 Мая 2007 г. 22:08 + в цитатник
Планування подальшого розвитку ІС музичне відділення
Сайт школи мистецтв № 1может використовуватися багато ким. Він стане в нагоді, в основному, самій школі. Велику користь він принесе і школі комп'ютерної майстерності, оскільки завдяки ній було створено інформаційну систему, об'єднуючу людей.
Надалі сайт придбає вдосконалений вигляд, оскільки змінюватиметься щомісячно з протікаючими подіями. Багато хто застосовуватиме його за зразок, щоб виконувати схожі роботи, але головну роль він гратиме в своїй притягаючій структурі, яка розкриває повністю всю інформацію про школу.
На основі школи комп'ютерної майстерності був проведений опит біля тих, що навчаються школи мистецтв на тему «Інтернет». По результатах, було помічено, що багато хто з опитуваних зовсім не знайомий з новими технологіями, в основному, - це люди літнього віку. Але хлопчики і дівчатка від 8 до 18 років добре розбираються в новій ІС, оскільки більш заглиблюються в розвиток суспільства.

Мал. 38
Опит був проведений з таких питань:
1. Розкажіть про досвід роботі з Інтернет.
a) користуюся майже щодня;
b) користуюся, але дуже рідкісне;
c) знаю, що це таке, але жодного разу не користувався;
d) не знаю про мережу Інтернет нічого;
e) свій варіант відповіді.
2. Чи є у Вас доступ до Інтернет?
a) так, удома;
b) так, на роботі (або у батьків);
c) ходжу в клуб;
d) у знайомих (сусідів, друзів);
e) ні;
f) свій варіант відповіді.
3. Які служби Інтернет Вам відомі (користувалися/чули)?
a) електронна пошта;
b) чат;
c) форум;
d) електронна бібліотека;
e) дошка оголошень;
f) свій варіант відповіді.
4. Якомога використовувати Інтернет в діяльності школи мистецтв №1?
a) розмішати матеріали занять (лекцій, ноти, завдання);
b) розміщувати зразки виконаних учбових завдань (картини, звукозаписи, танцювальні вправи);
c) організовувати консультації педагогів в реальному часі;
d) проводити батьківські збори в реальному часі;
e) виставляти результати навчання (оцінки);
f) демонструвати досягнення учнів (конкурси, нагороди);
g) свої варіанти.
З даної діаграми, зображеної на Мал. 39 видно відмінність між відповідями опиту, проведеного в реальному часі. Якщо люди і далі так розвиватимуться, то суспільство не скоро придбає вигляд, очікуваний від нового покоління. Але в основному зараз не знайомі з Інтернет тільки люди, старше 30, і то не все, а ось що чекає людства надалі залишається тільки думати і ворожити.

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку