-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в LIFE_1990

 -Подписка по e-mail

 

 -Постоянные читатели

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 28.04.2006
Записей: 4
Комментариев: 3
Написано: 4


ЛЮБОВ ЗЛА !

Четверг, 29 Июня 2006 г. 04:04 + в цитатник
Цитата сообщения LIFE_1990 От роскажу як любов мене зрадила На 8 березня я приїхала з села а своєму хлопцеві сказала шо не буду на 8 березня і пішла на диско прийшла трошки побула з друзями його десь не було і пішли в кофешко святкувати потім трошки пізніше пішла на диско з подругамиот танцюєм і дивлюсь похожий пацан на мого коханого підхожу блище і це оказується мій хлопець стоїть з дєвушкою за ручки держаться Коли я їхала в нас все було прекрасно а тут на тобі ну ладно фіг з ним я в нервах думки були дати їй по морді і йому но мене подружки не пустили зробити скандал на свято а в душі була велика зрада потім паніка а потім я заплакала Ще як на гріх коли погано то всі друзя підходять і питаються чи ми розійшлись ? чого ? і т д короче дьоргають за рану я оспокоїлась от іду і зустрілась в коредорі зіштовхнулись обличами в облича він промовчав наче мене бачив в перше а зустрічались ми 7 місяців я його штовнула і її і пройшла вона незнала шо це мій пацан вона ше спічки в мене просила коли я вийшла на двір на свіже повітря я сказала шо немаю а він стояв і мовчав нічого перебула я свій найхужий день дівчини і пішли з друзями додому я в дома довго плакала в мене була депресії Ав голові постійна думка -(чому він не дзвонить не вибачається ):sorry:пройшло 3 дня я вже трохи забулась про нього і от він дзвонить ми говорили довго він вибачився і знову сказав чи я не хочу дальше стосунки будувати но я хотіла сказати так давай все забудем пробачити но не змогла і сказала шо ні в мене більше нема бажання з тобою якісь звязки підтримувати А тепер він постійно коли ми в компанії він мене обніме постійно сварки іза цього шо я не хочу шоб він поводився зі мною як з його дєвушкою він мені так надоїв Моя любов до нього перетворилась в велику ненавість і зара я просто його ненавижу а він мене полюбив ще більше якби хтось знав як мені набридло повторяти -Ми лише друзі !!!!!!:feminist:

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку