-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Kupuyxa

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 31.12.2009
Записей: 50
Комментариев: 37
Написано: 118


Incă o zi

Понедельник, 14 Декабря 2015 г. 23:33 + в цитатник
В колонках играет - What So Not - High You Are (Branchez Remix)

Настроение сейчас - Паршивое



Încă o zi fără tine

Aparte două destine,

Lipsă de aer, nu pot respira

Cît de tare te-aş îmbrăţişa.

 

 

Aş da totul să uităm

Să ne întoarcem, să discutăm

Să mă fac că nu te-aud deloc

Dar să ştiu ca te iubesc enorm

 

 

Să văd fericirea în ochii tăi

Să simt cum zîmbesc ei,

Să ma simt cel mai fericit

Dar tu nu ai mai venit

 

 

Şi nu vei veni nici maine

Şi voi sta la uşă ca un cîine

Cu ochii trişti de aşteptare

Dar vei fi cu altul, şi nu e de mirare

 

 

Şi peste o vreme te voi vedea

Cu copilaşi ce "Mama" vor striga

Şi voi sta şi tot mă voi uita

Şi sufletul enorm va regreta

 

Că nu am fost eu cel mai bun

Că nu am avut acelaşi drum,

Şi o prostie ne-a desărţit

De la care am înnebunit

 

 


1266791860_avia (450x305, 18Kb)


 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку