-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в janvaris2014

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 26.01.2014
Записей: 4197
Комментариев: 3
Написано: 4198


Господи, пою Тебе во языцех, яко велия верху небес милость Твоя, и до облак истина Твоя.

Понедельник, 14 Декабря 2015 г. 17:04 + в цитатник

9 Готово сердце мое, Боже, готово сердце
мое. Воспою и пою в славе моей. Востани слава моя, востани псалтирю и
гусли: востану рано. Исповемся Тебе в людех. Господи, пою Тебе во языцех,
яко велия верху небес милость Твоя, и до облак истина Твоя. Вознесися на
небеса, Боже, и по всей земли слава Твоя (Пс. 107).

10 Ты еси, Боже, держава моя, разжи утробы моя и сердце мое,
яко милость Твоя пред очима моима есть. Посли свет Твой и истину Твою: та
мя настависта, и введоста мя в гору святую Твою, и в селения Твоя и вниду к
жертвеннику Божию, к Богу, веселящему юность мою. Исповемся Тебе в гуслех,
Боже, Боже мой. Вскую прискорбна еси, душе моя, и вскую смущаеши мя? Уповай
на Бога, яко исповемся Ему, спасение лица моего и Бог мой (Пс. 25,42).




Второе Стихословие любезного к Богу беседования


1 Да будет, Господи, сердце мое всегда уязвлено и уранено
Божественною Твоею любовию, да глаголю присно с Пророком сия рачительная
словеса: "уязвлен есмь добротою Твоею, женише мой сладчайший, в след Тебе
теку, в воню мира Твоего, егоже вожделе душа моя. Где пасеши, и где
почиваеши в полудни? Где возсияваеши свет? Где просвещае-ши тьму? Где
утешаеши любимыя? Где рачители Твоя упокояеши и исполняеши их Божественное
желание?" (Песн. 1).

Книга:Святитель Димитрий Ростовский-Молитвенные
стихословия-Содержание-Первое Стихословие любезного к Богу взывания1-Второе

Найти книгу (клик или правая кнопка мыши и открыть ссылку):
http://www.yandex.ru/yandsearch?text=%D0%93%D0%BE%...rstr=&zone=all&wordforms=exact


mail_96427641_Vtoroe-Stihoslovie-luebeznogo-k-Bogu-besedovania-------1-Da-budet-Gospodi-serdce-moe-vsegda-uazvleno-i-uraneno-Bozestvennoue-Tvoeue-lueboviue-da-glagolue-prisno-s-Prorokom-sia-racitelna (400x209, 10Kb)

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку