-Рубрики

 -ТоррНАДО - торрент-трекер для блогов

Делюсь моими файлами
    Скачал и помогаю скачать

      Показать все (1)

       -Поиск по дневнику

      Поиск сообщений в irytja

       -Статистика

      Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
      Создан: 01.10.2012
      Записей: 2066
      Комментариев: 30
      Написано: 2159


      Абстрактная вышивка. Дизайн Filiz Türkocağı...

      Пятница, 28 Октября 2016 г. 00:04 + в цитатник
      Цитата сообщения Tinalek

      '' Takalar geçiyor allı yeşilli, takalar geçiyor dümenleri nazlı...'' Bütün…: Filiz Türkocağı:   

      Bir nazar çalışması daha paylaşmak geldi içimden :) Designed by Filiz Türkocağı...( Turkish evil eye ):  

      Filiz Türkocağı:  

      Designed by Filiz Türkocağı...:  

      Kanaviçe balık kumaş desen Kırlent büyük motif Filiz Türkocağı:  

      Çalışma Sıtkı Olçar üstadımızındır...Designed by Filiz Türkocağı...:  

      Bir nazar çalışması daha sunuyorum sizlere... Hangisini isterseniz...Designed by Filiz Türkocağı...( Turkish Evil Eye ):  

      İzninizle bir süreliğine, paylaşımlarıma ara veriyorum...Umarım yeni desenlerle, yeniden sizlerle birlikte olacağım...Sizler de ben de biraz dinlenelim, hak ettik bence :) Bahçeden ayrılmadan önce, izninizle dala bir şey asacağım, hepimiz için :) Önünüzde saygı ve sevgi ile eğiliyorum...Sağlıcakla kalınız... Designed by Filiz Türkocağı...:  

      Fark ettim ki, epeydir bir NAZAR çalışması paylaşmamışım...:  

      Farklı bir nazar çalışmamı daha paylaşıyorum sizlerle...Designed by Filiz Türkocağı...( Turkish evil eye ):  

      Araya yine bir nazar çalışması katmak istedim :) Designed by Filiz Türkocağı... ( Turkish evil eye ):  

      Mavi olmadan nazar olmaz değil mi sevgili dostlar ? Designed by Filiz Türkocağı...:  

      Bir kase dolusu nazar boncuğuna ne dersiniz ? ( Turkish evil eye ) Designed by Filiz Türkocağı...:  

      Özellikle çini desenli nakışlarınıza güzel bir fonu nasıl hazırlayabilirsiniz diye fikir vermek istedim...Mdf üzerine gölgeli bir fonu akrilik boya ile yapabilirsiniz. Nakışı nasıl monte edeceğinizi biliyorsunuz artık :) Filiz Türkocağı... ( İZNİK chini ):  

      Renk listesi aynıdır... Eğer benden ufacık bir öneri isterseniz, kaftanların tamamını kayıt alınız. En desenleri olanların hemen paylaşıldığını gördüğüm için söylüyorum. Eğer seri olarak işlemek isterseniz, araya gözü daha az yoran bir kaftan da katmalısınız ki, dengeyi tutturabilin :) Tasarımlarımı yaparken bir şeyi gözardı etmediğimden emin olunuz :))Designed by Filiz Türkocağı...:  

      Gönderen Necla BABACAN. Designed by Filiz Türkocağı...Çok farklı bir desen, bayıldım gerçekten :) Yaprakların kenarlarına da teyel ekledim, ama orjinali yukarıda...:  

      Dolabın altında da bir örtü varmış... Tam da bahçelere yakışacak cinsten :) Designed and stitched by Filiz Türkocağı...:  

      Sağda solda hala, çiçeklerin belki de en dokunulmazı olan, o güzelim gelincikleri görüyorum...Hepinize sevgilerimle :) Designed and stitched by Filiz Türkocağı...:  

      Bu güzel bahar havasında içimden geldi :) Ne yapayım, böyle bir yerde yaşamıyorum ama, hayallerimi engelleyen bir şey yok değil mi ? Ortak duygular taşıyanlar için bu paylaşımım :)):  

      Söylenecek çok şey var ama, burası yeri değil... Bu nedenle yalnızca ''Dünya Kadınlar Günü'' nüzü kutluyorum... (Happy World Women's Day ) Designed and stitched by Filiz Türkocağı...:  

      Bahçeye bir de yastık gerekebilir... Designed and stitched by Filiz Türkocağı...:  

      Tüm izleyenlerimin Sevgililer Günü'nü kutluyorum ! Designed by Filiz Türkocağı...:  

      Benim gibi eski otomobillere merakınız varsa, üçlü bir seri paylaşacağım sizinle...(old Car-1) Desined and stitched by Filiz Türkocağı.:  

      Filiz Türkocağı  

      и   

      Рубрики:  Вышивка/Крестиком

       

      Добавить комментарий:
      Текст комментария: смайлики

      Проверка орфографии: (найти ошибки)

      Прикрепить картинку:

       Переводить URL в ссылку
       Подписаться на комментарии
       Подписать картинку