-

   el_hoot

 - e-mail

 

 -

 LiveInternet.ru:
: 08.05.2014
:
:
: 13

:


, 29 2014 . 16:21 +

. , , — . , . « » . — . — . — .

Ksiądz Paweł Witek, którego od wtorku do środy przetrzymywali w Doniecku separatyści, udzielił wywiadu stacji TVN24.

— Warunki bardzo spartańskie, ręce z tyłu związane taśmą klejącą, oczy związane taśmą klejącą, nogi w dwóch miejsach związane taśmą klejącą. Widać było, że specjaliści wiedzieli jak związać człowieka, żeby bez tortur było mu niewygodnie — opisywał swoje porwanie.

— Gdy wszystko się wyjaśniło, młody chłopak rozciął te taśmy klejące i zaprosił mnie na śniadanie około godziny 10. Zupełnie inny był odbiór mojej osoby bo wiedzieli, że nie trzeba się mnie bać. I paradoksalnie, gdy nasze bezpieczeństwo zakłocił atak śmigłowców ukraińskich, ten chłopak, który dobę wcześniej był gotów mnie zabić, daje mi hełm i mówi: musi ktoś przeżyć, żeby modlić się o pokój — relacjonował ksiądz.

, , ​​TVN 24.  .


—  , , , . , , , — .

—  , 10 . , , . ,  , , , : - , — .


— .

, , — .

— , , , — .

, , , .

,  .

:  

: [1] []
 

:
: 

: ( )

:

  URL