-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Ego_Incognito

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 12.01.2008
Записей: 35
Комментариев: 109
Написано: 282


Найсолодші вуста ховають найпідступнішу брехню...

Суббота, 21 Июня 2008 г. 18:19 + в цитатник
В колонках играет - Bullet 4 My Valentine - "My Fist, Your Mouth, Her Scars"
 (700x519, 31Kb)
Тепер я знаю... Мені здається, що я починаю усвідомлювати все, що відбувається довкола (хоча, це мені лише так здається, бо я ніколи не зможу усвідомити цього до кінця)... Я ще не сприймаю світ по-іншому, але ці зміни неминучі. Найщиріша посмішка ховає найгостріше лезо за спиною... Омана, що стікає, мов отрута, наповнюючи серце, п'яніє розум... "Честь" - лише слово з п'яти буков і чотирьох звуків... Боже, яким же я був наївним дурником! Не можна піддаватися емоціям. Ніколи! Вчора я побачив забагато...
Я дуже вдячний тим, хто мене справді підтримує, а не лише на словах, тим, хто був зі мною від початку і до кінця. Дякую!

shelter   обратиться по имени Воскресенье, 22 Июня 2008 г. 00:50 (ссылка)
і хто ж так до тебе посміхався???
Ответить С цитатой В цитатник
ve7elka   обратиться по имени Воскресенье, 22 Июня 2008 г. 01:21 (ссылка)
З тобою...
Ответить С цитатой В цитатник
Ego_Incognito   обратиться по имени Воскресенье, 22 Июня 2008 г. 10:36 (ссылка)
Izha4ok, дякую)
shelter, це стосується не однієї людини. Може якось все розповім... тобі я теж дуже вдячний)
Ответить С цитатой В цитатник
shelter   обратиться по имени Воскресенье, 22 Июня 2008 г. 13:36 (ссылка)
Ego_Incognito, вдячність взаємна.)
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку