-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в deep_sadness

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 31.08.2006
Записей: 9
Комментариев: 1
Написано: 9


That`s all...

Четверг, 31 Августа 2006 г. 23:30 + в цитатник
В колонках играет - terpinnya_yrvalos' - bozhevilna kazka.mp3

Після того ми знову пішли гуляти... але ненаовго, бо приїхав якийсь його друг і він дуже хотів його побачити.. через це мені сало трошки образливо... Типу :" Він залишив мене і пішов до друга...".. Але я теж не свята : ні разу за весь час йому перша не подзвонила, не спитала як справи... навіть коли він сильно захворів не спитала, як здоров*я.... дура...
Але згодом, я пішла на спідвей з кращою подругою та ї друзями. Мені стало тупо і я написала йому СМС : "давай зустрінемось... ?" ... ми зустрілись.. Тоді до нього подзвонила його однокласниця і попросила віддати якісь ксерокопії.. Ми її зустріли і пішли в "ЕРУ". Зробили ксерокопії і вона нас покинула. та ми не втигли й 5 метрів пройти, як йому подзвоним знову ж таки його друг і запропонував підти покататись на велосепеді... тоді вони зустрілись.. провели мене трошки і поїхали... Ілля потім подзвонив і спита чи я не образилась на нього... я в свою чергу почала корчити з себе жертву... що от я пішла зі спідвею, пішли йшла з мототреку до центру, а він такий-сякий...
Згодом він мені подзвонив ще раз, ми з ним поговорили.. і після цього більше не зустрічались та не зідзвонювались

 (267x400, 24Kb)

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку