-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Bryan_Coughlin

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 10.07.2020
Записей:
Комментариев:
Написано: 2





بهینه سازی AdWords: 5 نکته و استراتژی برای افزایش ک&

Пятница, 10 Июля 2020 г. 10:52 + в цитатник

آخرین بروزرسانی در 2 ژانویه 2019 شهزاد سعید
آیا می خواهید نرخ کلیک از طریق AdWords را بهبود بخشید؟ اجرای کمپین AdWords به اندازه کافی آسان است. اما اگر کمپین های تبلیغاتی خود را به اندازه کافی بهینه نمی کنید ، می توانید نرخ بهره شما پایین بیاید ، بنابراین کل تبلیغات AdWords شما کمتر موثر است.

در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه کمپین AdWords را بهینه کنید تا نرخ کلیک را افزایش دهید.

1. از پسوندهای تبلیغاتی استفاده کنید
افزودنیهای افزودنی عبارتند از: اطلاعات اضافی را می توان در افراد تبلیغی برای کلیک بر روی تبلیغات شما و ایجاد انتخاب شغل خود نسبت به رقبا وارد کرد.

برخی از برنامه های افزودنی تبلیغی مفید عبارتند از:

MonsterInsights بهترین Analytics افزونه وردپرس است. رایگان دریافت کنید!
برنامه افزودنی مکالمه: اگر با استفاده از AdWords خدمات را تبلیغ می کنید ، افزودن برنامه افزودنی تماس می تواند نرخ کلیک شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. افراد می توانند بر روی دکمه ای ضربه بزنند یا روی آن کلیک کنند تا مستقیماً از تبلیغات شما با کسب و کار شما تماس بگیرند بدون اینکه به صفحه فرود بیایند.

گسترش نظرات: با اضافه کردن یک حق اجتماعی تبلیغات خود را با بررسی و رتبه بندی برنامه های افزودنی ، مشتریان جدید را به فروشگاه خود جذب کنید.

بررسی آگهی افزودنی Google AdWords

گسترش قیمت: میزان قیمت متن آگهی ، که فضای بیشتری را برای اطلاعات بیشتر درباره پیشنهاد شما در زیر می دهد.

2. بهینه سازی URL
آدرس اینترنتی یک آدرس وب است که مشتریان بالقوه تبلیغات شما را برای هر کلیک پرداخت می کنند. این ایده به افراد می دهد که پس از کلیک بر روی تبلیغ شما به کجا می رسند.

ایجاد یک کمپین تبلیغاتی ، به خاطر داشته باشید که URL صفحه اصلی واقعی شما لازم نیست با URL قابل مشاهده مطابقت داشته باشد ، بلکه باید در همان دامنه باشد.

برخی از راه های بهینه سازی URL شما برای افزایش اهمیت تبلیغات قابل مشاهده است:

استفاده از یک کلمه کلیدی: یک کلمه کلیدی را در URL قابل مشاهده وارد کنید. Google به صورت جسورانه کلمه کلیدی را در URL قابل مشاهده هنگام جستجو با جستجو جستجو تایپ کنید.

از یک تماس برای اقدام استفاده کنید: برای مثال ، Hyatt برای تشویق کلیک ، از تماس با کتاب اقدام در URL خود در URL استفاده می کند.

adwords نشان دهنده بهینه سازی آدرس اینترنتی است

آن را قابل خواندن کنید: در URL از شتر Case و dashes استفاده کنید تا خواندن آن بیشتر شود.

3. نسخه خود را از اطلاعیه سفارشی کنید
AdWords به شما امکان می دهد تبلیغات خود را تا حد زیادی سفارشی کنید تا تبلیغات شما با جستجوی جستجو مطابقت داشته باشد. اگر یک تبلیغ کننده محلی هستید ، می توانید از شخصی سازان جغرافیایی استفاده کنید تا تبلیغات خود را بر اساس مکان یا مکان موتورهای جستجوی علاقه جسمی به صورت پویا به روز کنید.

همچنین می توانید نسخه را در ابعاد زیر تنظیم کنید: دستگاه ، زمان ، مخاطب ، جنس یا سن.

4- گروههای کلیدی کلیدی را با مضمون ایجاد کنید
Google AdWords به شما امکان می دهد چندین کلمه کلیدی را در گروه ها و حساب های خود وارد کنید.

در حالی که این امر به به دست آوردن فرصتی برای دستیابی به تبلیغات خود برای مشتریان هدف کمک می کند ، گاهی اوقات ، تبلیغات شما حاوی کلمه کلیدی مورد نظر افراد نمی باشد که این امر روی کلیک ها و نمرات کیفیت تأثیر منفی خواهد گذاشت.

برای افزایش احتمال نمایش کلمات کلیدی خود در تبلیغات ، می توانید از کلمات کلیدی یا موضوعاتی که از نزدیک در گروه های تبلیغاتی کوچکتر قرار دارند استفاده کنید نه یک گروه تبلیغاتی بزرگ.

گوگل ادوردز . از شمارش تایمر استفاده کنید
سرانجام ، اگر بازدیدکنندگان در سایت شما تبدیل نشوند ، کلیک تبلیغات نمی شود.

ایجاد احساس فوریت یک تاکتیک عالی برای ترغیب کاربران به سرعت عمل است. اورژانس کار می کند زیرا باعث می شود مردم جلوی فکر تعویق عمدی را بگیرند بدیهی است ، هیچ کس دوست ندارد یک عرضه تازه را از دست بدهد.

اگر می خواهید با ایجاد یک احساس فوری ، بر روی تبلیغات خود افزوده کنید ، AdWords به شما امکان می دهد یک تایمر شمارش معکوس را در تبلیغات خود وارد کنید تا رویدادهای آینده خود را برجسته کنید. ثابت شده است که تبلیغات با تایمر شمارش معکوس با سرعت قابل توجهی بالاتر از نسخه های دیگر انجام می شود.


Метки:  

اتوماسیون بسیار مهم است

Пятница, 10 Июля 2020 г. 10:40 + в цитатник

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم.

قبلاً هم اشاره کردم AdWords به طور متوسط ​​دو برابر درآمد شما را خرج می کند ، اما چه چیز دیگری را باید جستجو کنید؟

مشکل کمپین های سنتی PPC این است که کارمندان اغلب برای دیدن نتایج به بچه دار شدن مداوم نیاز دارند.

و کنترل فرآیند تکراری ، فعال سازی یا غیرفعال کردن تبلیغات می تواند زمان زیادی را ببرد.

به همین دلیل اتوماسیون بسیار مهم است.

هنگامی که زمان مناسب است ، شروع می شود و این بدان معنی است که برای به دست آوردن نتیجه مطلوب نیازی به نظارت مداوم بر روی تبلیغ ندارید.

بنابراین گوگل ادوردز هدف شما از نظر کمی ایجاد تبلیغی با صفحه فرود شگفت انگیز است که CTR یا CTR شما را به حداکثر می رساند.

بسته به طاقچه شما ، CTR "خوب" می تواند از 2 درصد - 25 درصد یا بیشتر متفاوت باشد.


نکته دیگر ، عدم بهینه سازی تبلیغات شما به این معنی است که رقبای شما شما را شلوغ می کنند.

در حقیقت ، Smart Insights نشان داد که قرار گرفتن در بالای SERP ها ، سرعت کلیک شما را به میزان 31.52٪ افزایش می دهد.

رتبه بندی وب پیشرفته

این بدان معنی است که اگر بتوانید نتایج جستجو را بدست آورید:

سرعت قهوه گوگل

شما نه تنها در SEO سود می برید؛ با تبلیغات تبلیغاتی خود دو برابر شوید.

شما شانس بهتری برای بدست آوردن CTR بالاتر دارید ، که به معنی فروش بیشتر و فروش بیشتر است.

و این جایی است که قوانین خودکار می توانند روز را نجات دهند.

قوانین خودکار ، اقداماتی است که می توانید AdWords بطور خودکار در کمپین های خود انجام دهید.

اجرای این قوانین مستلزم تعریف شرایطی است که باید تحریک شود.

به خاطر داشته باشید که اتوماسیون فرایندی است که به شما امکان می دهد کمپین هایی را که در حال اجرا هستید ، طی کنید و زمان کمتری را برای آنها صرف کنید.

اگر قبلاً اعمال خوبی ندارید ، فقط عادت های بد را خودکار می کنید.

عدم روال ، ندانستن هنگام جستجو به دنبال چه چیزی است و چرا به دنبال این هستید که شما قادر به حل مشکلات هنگام بوجود آمدن نیستید.

شما پول (یا مشتری خود) را می اندازید.

و از آنجا که شما در حال خواندن یک پست وبلاگ در PPC هستید ، کاملاً بدیهی است که می خواهید نتایج متفاوتی داشته باشید.

با استفاده از این اتوماسیون ، شما قادر خواهید بود برای پرش از وظایف روزمره به جای تمرکز بر استراتژی و رشد استفاده کنید.

بنابراین بیایید از back-end شروع کنیم و به سمت افراد طبقه بندی شده پایین برویم.


Метки:  

Дневник Bryan_Coughlin

Пятница, 10 Июля 2020 г. 10:12 + в цитатник
A Travel Blog on the Best of Bangkok


Поиск сообщений в Bryan_Coughlin
Страницы: [1] Календарь