-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в ApriL_KV

 -Подписка по e-mail

 

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 1) Kiev

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 05.07.2003
Записей: 240
Комментариев: 1514
Написано: 1796


О ==НЁМ==

Воскресенье, 09 Мая 2004 г. 18:24 + в цитатник

З таких малюють картини
Таких знімають в кіно,
Таких кохають Мальвіни
Та знають, що їм всеодно...
Такі проходять повз погляд,
Таким нас*ати на біль,
Таким шукати дорогу -
Не треба багато зусилль.

То не сльози - печаль,
То душа моя, нажаль,
То душа... то душа моя,
Нажаль.


Таким заварюють каву
Таких цілують вночі
І навіть таким не цікаво
Чи будуть на ранок дощі
Такими англійськими "sorry"
Усе вибачають в житті
Такі не знають, що горе
Буває не тільки в листі....

То не сльози - печаль,
То душа моя, нажаль,
То душа... то душа моя,
Нажаль.

...Нажаль...
...Нажаль...
...Нажаль...

...Душа моя нажаль...

І. Білик "Sorry"
плачу...чёрт, думаю о нём тысячу раз на день...но это не любовь...это...