-Рубрики

 -Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Anti_Killer

 -неизвестно

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 5) Art_Castle -Принимаем_Заявки- СОФТ_СКАЧАТЬ_СОФТ Nenka_Ukraine Kiev

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 26.10.2006
Записей: 229
Комментариев: 855
Написано: 2272


Діалог 2 протилежностей

Понедельник, 01 Ноября 2010 г. 22:29 + в цитатник
Науковець: -за кого голосуєш?
Псевдофілософ: - я забив на вибори!
Науковець: ті хто ховаються від виборів, вбивають свою країну, мов страуси які ховають голови у пісок, а коли підіймають голови то сокири їм їх зрубують….
Вони вже український дубляж відмінили!!!

Псевдофілософ: - Те що я не пішов віддавати голос підарасам, це вже позитив для України! Адже хто такі депутати, це фактично бариги, які заробляють лобіюванням тих чи інших інтересів, при чому представники абсолютно всіх партій. Я не вважаю, що ігнорування цих виборів не є хованням голови у пісок, адже відрубити можна голову будь кому і при будь-яких обставин.
Якщо подивитись у списки кандидатів - то там можна побачити реально паразитичну частину населення, тупо кнопколдави.
Мені похуй кого хто обире, чи хтось сам себе обере, на се воля Божа, поки я потрачу час на виборчій дільниці, це буде марно змарновангий час, який краще використати на благо рідних, сім"ї, друзів.
На рахунок російськомовного дубляжу,ти правий, то це дійсно дуже добре, а то цей недосконалий переклад спотрворював іноземне кіно. В кінотеатрі "Жовтень " на Подолі дуже цікаво дивитись кіно мовою оригіналу. А коли оригінал з якісним перекладом, це вже хуйня, а не кіно.

Науковець: -ааа То Ти нічим не кращий од регіоналів...дякую, буду знати.....

Псевдофілософ: Ти що в кожному хто не з БЮТ бачиш ворога???
Я не підтримую жодної партії, хоча коли вчора по тв дізнався про підтримку "Свободи" у Тернополі та Льові було приємно, цій партії я симпатизую.
Артеме, при всій повазі до тебе, не дивлячись що ти серьйозно захопився виборами, тобі слід не шукати ворогів, а шукати вихід і альтернативу, ти хочеш щось зробити на благо України, але робиш це лише когось критикуючи. Це не сприятоме твоєму успіху як політика, як патріота.
Усі хочуть коментувати та критикувати дії інших,а самі при цьому нічого не роблять. Не будть таким хто нічого не робить, крім того, що бере участь у виборах. Амінь

Науковець: Хех! І це каже мені людина, яка кинула голосування й стала абсентеїзмом! Вже тут я багато чого роблю: я голоую! А один такий голос як частина мільйонів голосі в- зробить більше, ніж найркращі дії особистісного характеру!
Та й тут я не покладаю рук: пишу статті, роботи, досілження, долаю наслідки отакого от вашого противсіхства!

У мене характер такий мерзенний та конфліктний - кажу людям в очі те, що вважаю істинним!
Я все ж науковець, а не політик! Певно, що буду скандальним - але науковцем!


Псевдофілософ:
Можна робити дохуя усіляких досліджень, але нахуй вони кому потрібні, крім їх автору.
Користі -то для суспілсьтва, народу від них як і від голосувань – ніякої. з року в рік лохи ходять на вибори обиратють тих хто в подальшому буде їх найобувати. Справжні нуковці - це люди які своєю наукою принесли користь, які ніколи не будуть хвастатись, що вони "науковці", а від тебе користі поки що ніякої не має, тому ти поки що "клоун", а коли досягнеш рівня справжнього науковця тоді до тебе буде повага!
Для початку тобі потрібно пройти певний шлях від того хто ти є (потенційний виборець) до людини, а потім,згодом, будучи людиною, можливо Бог тобі подарує трохи розуму, який ти раціонально використаєш на науку, від якої буде хоч якась користь.)))
Метки:  

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку