-Цитатник

Вкусный, красивый кекс на сметане - (4)

Вкусный, красивый кекс на сметане Обожаю кексы с изюмом, кто не любит изюм, так его мож...

Мраморный кекс в духовке - (1)

Ингредиенты: 100 г сливочного масла 100 г сахара 4 яйца 1 стакан муки 4 ст.л. с...

ВОСХИТИТЕЛЬНЫЙ ТВОРОЖНЫЙ КЕКС - (0)

на прямоугольную форму для кекса длиной 25 см: 200 г муки 100 г мягкого сливочного м...

Кексы с изюмом и цукатами - (0)

Все уже наелись куличами и пасхами, а мне они никогда не надоедают. Вот и сегодня с утра пек...

САМЫЕ НЕЖНЫЕ И ТАЮЩИЕ ВО РТУ ТВОРОЖНЫЕ КЕКСЫ - (0)

Ингредиенты: творог 200 г сметана 2 столовые ложки яйцо куриное 2 штуки ...

 -Приложения

  • Перейти к приложению Смотреть фильмы онлайн бесплатно, в отличном качестве... Смотреть фильмы онлайн бесплатно, в отличном качестве...Онлайн кинотеатр: биография Боевик вестерн военный детектив документальный драма история комедия криминал мелодрама мистика музыка Мультфильм мюзикл приключения семейный спорт триллер Ужасы Фантастика
  • Перейти к приложению Я - фотограф Я - фотографПлагин для публикации фотографий в дневнике пользователя. Минимальные системные требования: Internet Explorer 6, Fire Fox 1.5, Opera 9.5, Safari 3.1.1 со включенным JavaScript. Возможно это будет рабо
  • Перейти к приложению Дешевые авиабилеты Дешевые авиабилетыВыгодные цены, удобный поиск, без комиссии, 24 часа. Бронируй сейчас – плати потом!
  • Перейти к приложению Всегда под рукой Всегда под рукойаналогов нет ^_^ Позволяет вставить в профиль панель с произвольным Html-кодом. Можно разместить там банеры, счетчики и прочее
  • Перейти к приложению Открытки ОткрыткиПерерожденный каталог открыток на все случаи жизни

 -Фотоальбом

Посмотреть все фотографии серии Общая
Общая
12:47 17.07.2015
Фотографий: 8

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в alakazia

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 01.10.2010
Записей: 17405
Комментариев: 2772
Написано: 23528


***Молитвы ко Пресвятой Богородице на каждый день седмицы, подвижника Нило-Сорской пустыни, Преподобного иеросхимонаха Нила Сорского***

Вторник, 29 Мая 2012 г. 15:40 + в цитатник




ПРЕСВЯТАЯ БОГОРОДИЦЕ, МОЛИ БОГА О НАС!!!




Пресвятая Дево, Мати Господа, покажи на мне убозем древния милости Твоея. Ниспосли дух разума и благочестия, дух милосердия и кротости, дух чистоты и правды. Госпоже моя Пресвятая Владычице Богородице, Помощнице всему роду христианскому, избави мя то воздушных мытарств и умоли Сына Твоего, Христа Бога нашего, да приимет дух мой с миром. Владычице, призри милостиво на мя многорешнаго, укрепи мя немощного душою и телом, умоли о мне Бога и Сына Твоего, де не осудит мя по делом моим, а помилует по Его беспредельному милосердию. Пресвятая Владычице, Дево Богородице, приими молитву мою и сохрани мя от наглыя смерти и даруй мне прежде конца покаяние. Аминь.


МОЛИТВА В ПОНЕДЕЛЬНИК


От скверных моих уст приими моление, о нескверная, чтомая и Пречистая Дево Богородиц! И не возгнушайся моих словес, о радосте моя! Но призри мя и помилуй мя, о Мати Зиждителя моего! Во время жития моего не остави мене: веси бо, Владычице, яко на Тя всю мою надежду возлагаю, и все упование мое о Тебе есть. Темже и во время смерти моея предстани помощнице моя, радосте и утешение мое: не остави мене тогда, Надеждо моя , не посрами мене тогда. Вем бо, вем, Дево, яко о многих гресех повинен есмь окаянный, и трепещу, помышляя час оный: но Радосте моя, яви ми тогда лице Твое, удиви на мне милость Твою, ходатаице спасения моего, изыми мя, Владычице, от лютости бесовския и страшнаго и грознаго испытания воздушных духов: и от злобы их избави, и всю скорбь дне того на радость преложи Твоим посещением, и сподоби безбедно прейти ми от начал и властей тьмы и достигнути поклонятися на Престоле славы седящем Христу и Богу нашему, со Безначальным Его Отцем и Пресвятым Духом, во веки веков. Аминь.




МОЛИТВА ВО ВТОРНИК


Пресвятая Владычице моя Богородице, Ангелов и Архангелов, Херувимов и Серафимов Пречестнейшая, всех святых Пресвятейшая, Дево Мати Божия! Спаси мя смиреннаго и грешнаго раба Твоего: Ты бо веси, Всемилостивая Госпоже, яко вся мою надежду по Бозе на Тя возлагаю, и несть ми инаго прибежища спасительнаго, токмо Ты, Всеблагая, Ты моя крепость, Владычице, Ты моя сила, Ты мое Радование в скорбех, Ты мое Пристанище в искушениих, Ты мое Исправление в падениих, Ты и спасение мое всенадежное, о Мати Зиждителя и Господа моего! Помози ми плавающему от потопления греховнаго. Даждь ми руку помощи. Помошнице моя, и избави мя от тимения глубины, да не погрязну в Бездне отчаяния; буря бо грехов и страстей возста на мя, и волны веззаконнй погружают мя. Но Ты, Милосердая Мати, во пристанище Безстрастия настави и спаси мя, безнадежных Надеждо и Ходатаице спасения моего.




МОЛИТВА В СРЕДУ


Богородице, Ты еси упование мое, Ты ми еси Стена и Благонадежное Пристанище и Спасительное Прибежище, томимому страстей нахожденьими. Спаси мя от всех враг моих, гонящих душу мою и различными искушеньими сию улавляющих. На пути бо сем, по немуже хожду, многия сети сокрыша ми: мнози же соблазны, многия прелести, многия немощи духовныя и телесныя в падения греховная мя вовлекают; и что стоворю и отчаянный аз, неумею. Аще бо восхощу покаятися, нечуствием и ожесточеннем одержим есмь; аще же плакати понуждаются, не имам сокрушения сердечнаго и слез поне единыя капли. Увы окаянства моего! Увы Бедности моея! Увы лишения моего! К кому убо прибегну повинный аз, аще не к Тебе, Благосердная Мати Господа и Спаса нашего, ненадежных Надеждо, Стено и Покров к Тебе притекающих! Не отрини мене сквернаго: Тебе бо едину в жизни моей стяжать утеху, Дево Марие Богородице, и к Тебе единей во всякой нужде прибегаю с дерзновением; не остави убо мене в жизни сей, и во время смерти моея предстани в помощь, помошнице моя, да узрят Тя все врази мои и постыдятся, Тобою побежденнии, Ходатаице спасения моего.




МОЛИТВА В ЧЕТВЕРОК


Кто Тебе по достоянию ублажати можете, Пресвятая Дево; кая уста воспети Твое величие, всяк смысл превосходящее, возмогут; вся Преславная о Тебе соделанная таинства, Богородице, выше смысла и слова суть. Красота девства Твоего и Пресветлей чистоте Твоей удивишися Херувими и ужасожася Серафами: чудесе же Рождества Твоего нетленнаго ни человечской, ни ангельский язык изрещи не может, О Тебе бо безлетный Единородный Сыне Божий, Бог Слово, неизреченно воплощся, родиса и с человеки поживе, и Тя, яко Матерь Свою, зело возвеличи, Царицу Тя вся твари показа, нам же известное спасения пристанище. Темже вси под кров Твой притекающи, различными скорбьми и болезни одержимии, богатое утешение и исцеление приемлют и Тобою от бед спасаются; Ты бо еси воистину Мати всех скорбящих и обремененных, печальных Радость, вольных Целительница, юных Хранительница, старости Жезл, праведных Похвала, грешных Спасения Надежда. и к покаянию Путеводительница: всем бо всегда предстательством Твоим помогаешь Ты и мне помози, отчаянному деяний моих ради. Заступнице усердная рода христианского, заступи мя, да не до конца погибну во гресех, ибо не имам инаго Прибежища и Покрова, разве Тебе, Владычице Мати живота: не остави убо мене и не призри мя. но. имиже сама веси судьбами, спаси мя, яко Благословена еси, во веки веков. Аминь.




МОЛИТВА В ПЯТОК


Тебе предаю в зищищение жизнь мою, и по Бозе всю надежду на спасения моего на Тя возлагаю, Владычице Дево Богородице. Молю же Тя раб Твой: не призри мя многия грехи сотворшего, но виждь скорбь мою о сем и недоумение, и подаждь ми ослабу и утешение, да не до конца погибну окаянный. Простри десницу Твою, Чистая, изъми мя от тимения дел моих, и постави на чистую пажить Заповедей Христа, Царя и Бога моего, да творю я присно, Тобою укрепляем, т грехов моих лютых изыми мя, Владычице, и покаяние спасительное мне низпосли, ко Твоему Сыну и Богу Матерним Твоим ходатайством. Свет неизреченный возсиявшая, просвети мою тьму душевную, от грехов ей прибывающую. Радосте моя, избави мя от обышедших мя невидимых врагов: греси бо мои нози и тяжцы суть, врази мои люти зело, смерть близ, совесть моя мя обличает, геена огненная устрашает, червь неусыпаемый, скрежет зубовный, тартара тьма кромешная, в трепет мя приводит, ибо ожидают мя прияти, злых дел моих ради. Увы мне? Что сотворю тогда и к кому прибегну, да спасена будет ду ша моя. К Тебе единей, сладкая Марие Богородице, горесть смерти уповающим на Тя услаждающая и взыскающих к Тебе от лютыя геены избавляющая. Ты и мне помози, Всеблагая, не имущему иныя помощи, токмо Тебе, всепетая. Спаси мя от ужасов смертнаго часа, и от лютости бесовския избави мя: спаси мя от властей духов злобных на мытарствах воздушных; яви, молюся Ти, яви ми тогда пресветлое лицо Твое, Владичице, и не остави мя безпомощнаго. О Милосердия Мати, преклонися на милость ко мне лишенному милости от дел рук моих, и умоли Егоже родила еси плотию Христа, Спасителя и Бога нашего, нас ради на кресте Пречистую Кровь Свою излившаго, да и аз получу грехов прощение и вечное спасение, и прославлю неизреченное милосердие Твое, Богородице, и Твое милостивное предстательство в безконечныя веки. Аминь.




МОЛИТВА В СУББОТУ


Радуйся, Дево Богородице Предстательство и пристанище убогия души моея, Надеждо сладкая спасения моего. Радуйся, всех Зиждителя во Твоих ложеснах носившая. Радуйся, Бога плотию рождшая, миру же Спасителя. Радуйся, в рождестве девство нетленно сохранившая. Радуйся. от волхвов дары приемшая, и поклонение их от Тебе рождшемуся видевшая, и пастырей Преславная о Нем словеса слышавшая. Радуйся, Отрока Иисуса, Сына Твоего и Бога во славе посреде законоучителей обретшая радостно. Радуйся, Болезни лютыя во страдании, крестном распятии и смерти Сына Твоего и Бога во славе Небесней во ученики Его видевшая. Радуйся, от Него низпосланнаго Духа Святаго, в горнице сионстей в виде огненных языков низшедшаго, со ученики Господними приемшая Радуйся, на земли Ангельски пожившая. Радуйся, чистотою и святынею вся ангельския чины и всех святых лики превзошедшая. Радуйся, возвеличенная пришествием к Тебе Сына Твоего и Бога при успении Твоем. Радуйся, Того святым рукам душу Твою радостно предавшая. Радуйся, Твоим на небеса с телом возшествием славно превознесенная. Радуйся, по преставлении Твоем Боговидцем Апостолом в третий день явльшляся. Радуйся, на небесех от Отца и Сына и Духа Святаго диадемою Вечнаго Царя увенчанная. Радуйся, от всех небесных сил приснопеваемая. Радуйся, близ Престола Пресвятыя Троицы на престоле славы возседящая. Радуйся, Бога и человеков примирения виновнице. Радуйся, небесным и земным господствующая. Радуйся, яко ничтоже невозможно есть Твоему ходатайству. Радуйся, яко вси верно к Тебе притекающие спасаются. Радуйся, яко Тобою скорбящие утешение, болящие исцеление, бедствующие благовременную помощь получают. Молю убо Тя, обрадованная Владычице, потреби вомне печаль греховную, и даждь ми радость спасения, даждь ми слезы утешительныя, умиление всегдашнее, покаяние истинное и исправление совершенное. Не возгнушайся мне, Владычице, но приими мило стивно сия гласы радостныя, мною убогим Тебе приносимыя, и предстань ми в помощь во время безпомощия моего тела в час страшный оный, егда душа моя от окаянного моего тела разлучатися имать: тогда, молю, предстани ми в помощь и избави мя повннаго наказанию вечному, да не явлюся бесом радование, ни пища геене огненней. Ей, Владычице моя, не попусти узрети души моей страшное и грозное прещение и истязание демонское, грешникам уготованное, но предвори и спаси мя раба Твоего в час оный ужасны, да славлю Тя во веки, Едина Надеждо моя и Ходатаице спасения Моего. Аминь




МОЛИТВА В ВОСКРЕСЕНЬЕ


О всемилосивая Дево Богородице, Мати щедрот и человеколюбия, прелюбезная надеждо и упование мое. О Мати Пресладкого, Перворожденного и всяку любовь превосходящего Спасителя, Господа Иисуса Христа, Человеколюбца и Бога моего, Света помраченныя души моея. К Тебе аз многогрешный припадаю, и Тебе молюся, источниче милосердия и пучину щедрот и человеколюбия рождшая: помилуй мя, вопию Ти болезенно, помилуй мя уязвленного, в лютыя разбойники впадшаго, и от одежды, в ню же облаче мя Отец, увы мне ображеннаго. Темже возсмердша и согниша раны моя от лица безумия моего. Но, Владычице моя Богородице, молю Тя смиренно, воззри на мя милостивым Своим оком, и не возгнушайся мене всего помраченнаго, всего оскверненнаго, всего в тине страстей погруженнаго, люте падшего и возстати не могущего: умилосердися на мя, даждь мне руку помощи, во еже воздвигнути мя из глубины греховныя. О Радосте моя, избави мя от обышедших мя: просвети лице Твое на раба Твоего, спаси погибающаго. Возстави подшаго лютее: можеши бо вся, яко Мати Бога Всемогущаго. Излей на мя елей милосердия Твоего, и вино умиления точити подаждь; Тебе бо воистину едину надежду стяжаху в житии моем. Не отрыни убо мне к Тебе притекающаго, но виждь скорбь мою, Дево, и души желание, и сие приими и спаси мя, Ходатаице спсения моего. Аминь.




МОЛИТВЫ СВЯТЫХ К БОГОРОДИЦЕ.




Молитва к Божией Матери, читаемая преподобным Сергием Радонежским, чудотворцем


Пречистая Мати Христа моего, Ходатаице и Заступнице, крепкая помощнице роду человеческому! Буди нам, недостойным, ходатаице, присно молящися к Сыну Своему и Богу нашему, яко да призрит на святое место сие, еже возложено есть в похвалу и честь святому Имени вовеки. Тебе бо, Мати сладкаго ми Христа, ходатаицу предлагаем и молитвенницу, яко много дерзновение к Нему стяжавше раби Твои, яко всем спасенному упокоению и пристанищу. Аминь.




Молитва к Божией Матери Святого праведного Иоанна Кронштадтского, чудотворца


Владычице Богородице! Ты, Коей любовь к христианам превосходит любовь всякой матери земной, всякой жены, внемли нам в молитва наших и спаси нас! Да памятуем мы о Тебе постоянно! Да молимся Тебе всегда усердно! Да прибегаем всегда под кров Твой святый неленостно и без сомнения. Аминь.




Молитва ко Пресвятой Богородице преподобного Силуана Афонского


О Пресвятая Владычице Богородице. Ты видишь печаль мою: я оскорбил Господа, и Он оставил меня. Но молю благость Твою: спаси меня, раба Твоего. Аминь.




ПЯТОЧИСЛЕННЫЕ МОЛИТВЫ
(Читаются по благословению духовника)



ТВОРЕНИЕ СВЯТИТЕЛЯ ДМИТРИЯ РОСТОВСКОГО.


Один старец от Богоносных Отцев, стоя на молитве и быв в восторзе, слышал глас Господа нашего Иисуса Христа, глаголющий с Пречистою и Пресвятою Богородицею, Материю Своею, рекши к Ней:

— Рцы Мне, Мати Моя, колико болезней наибольших, живущи на свете, претерпела еси Мене ради?

И рече Пресвятая:

— Сыне и Боже Мой! Наибольших пять болезней Тебе ради претерпела: первая — егда услышала от Симеона Пророка, еже имел еси убиен быти; вторая — еща, ищущи Тебе во Иерусалиме через три дня, Тя не видела есмь; третья — егда Тя поймана и связана от жидов услышала; четвертая — егда Тя на кресте между разбойниками Распятаго видела; пятая — егда Тя видела во гробе полагаема.

И рече к Ней Господь:

— Глаголю Тебе, Мати Моя: аще кто каждую болезнь Твою на кийждо день прочтет с молитвою Моею, сие есть “Отче наш” и Архангельское обрадование, сие есть “Богородице Дево, радуйся” — за первую болезнь дам ему познание грехов и жаление о них; за вторую — дам ему всех грехов прощение; за третию — возвращу ему добродетели его, через грехи изгибшия; за четвертую — напитаю его, при смерти его, Телом и Кровию Моею Божественною; за пятую — явлюся ему Сам при смерти его и прииму душу его в живот вечный. Аминь.”

По видению этого Богоносного старца, святителем Димитрием Ростовским было сложено далее следующее молитвословие.


НАЧАЛО К СИМ МОЛИТВАМ: Слава Тебе, Христу Богу моему, не погубившему мя грешнаго со беззаконьми моими, но даже доселе грехом моим потерпевшему. (Поклон)
Сподоби, Господи, в день сей без греха сохранится нам; даруй ми, Господи, да ни словом, ни делом, ни помышлением прогневаю Тя, Создателя моего, но вся дела моя, советы и помышления да будут во славу Пресвятаго имени Твоего. (Поклон)
Боже, милостив буди мне, грешному, во всей жизни моей: во исходе моем и по кончине моей не остави мене. (Поклон)

СИЕ, ПАДШИ НИЦ НА ЗЕМЛИ, ГЛАГОЛИ: Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, приими умершаго мя душею и умом. Приими мя грешнаго, блудника, сквернаго душею и телом. Отыми неприязнь безстудную и не отврати лица Твоего от мене, не рцы, Владыко: не вем, кто еси, но вонми гласу моления моего; спаси мя, яко имеяй множество щедрот и не хощеши смерти грешника, не оставлю же Тя, Создателя моего, и не отступлю от Тебе, довдеже послушаеши мя и даси всем грехом моим прощение, молитв ради Пречистыя Матери Твоея, предстательствы честных Небесных Сил безплотных, святаго славнаго Ангела хранителя моего, пророка же и предтечи Твоего Крестителя Иоанна, богоглаголивых Апостол, святых и добропобедных мученик, Преподобных и Богоносных отец наших и всех Твоих святых, помилуй и спаси мя грешнаго. Аминь.

Царю Небесный... Трисвятое... Отче наш... Яко Твое есть Царство и Сила и Слава во веки. Аминь. Богородице Дево, радуйся...




ПО СЕМ: МОЛИТВА 1


О, Мати Милосердая, Дево Марие, аз грешный и непотребный раб Твой, воспоминаючи Твоя болезни, егда Ты услышала от Симеона пророка о немилостивном убиении Сына Твоего, Господа нашего Иисуса Христа, приношу сию тебе молитву и Архангельское обрадование, приими в честь и память болезней Твоих и умоли Сына Твоего, — Господа нашего Иисуса Христа, да дарует ми познание грехов и жаление о них. (Поклон)




МОЛИТВА 2


Отче наш... Яко Твое есть Царство... Богородице Дево, радуйся...
О, Богоблаженная и Пренепорочная Отроковице, Мати и Дево, приими от мене, грешнаго и непотребнаго раба Твоего, сию молитву и Архангельское обрадование в честь памяти болезни Твоея, егда позабыла Сына Твоего, Господа нашего Иисуса Христа, в церкви и через три дни Его не видела еси; умоли Его и испроси у Него всех грехов моих прощение и оставление, Едина Благословенная. (Поклон)




МОЛИТВА 3


Отче наш... Яко Твое есть Царство... Богородице Дево, радуйся. ..
О, Мати света, Преблагословенная Дево Богородице, приими от мене, грешнаго и непотребнаго раба Твоего, сию молитву и Архангельское обрадование, в честь и память болезни Твоея, егда Сына Твоего, Господа нашего Иисуса Христа, поймана и связана слышала еси. Умоли Его, да возвратит мне добродетели, через грех изгибшия, да Тя, Пречистая, во веки величаю. (Поклон)




МОЛИТВА 4


Отче наш... Яко Твое есть Царство... Богородице Дево, радуйся...
О, Милосердия Источниче, Дево Богородице, приими от мене, грешнаго и непотребнаго раба Твоего, сию молитву и Архангельское обрадование в честь и память болезни Твоея, егда на кресте между разбойники видела еси Сына Твоего, Господа нашего Иисуса Христа, Егоже умоли, Владычице, да подаст ми дар милосердия Своего в час смерти моея и да напитает мя Телом и Кровию Своею Божественною, да Тя, Заступницу, славлю во веки. (Поклон)




МОЛИТВА 5


Отче наш... Яко Твое есть Царство... Борогодице Дево, радуйся...
О, Надеждо моя, Пречистая Дево Богородице, приими от мене, грешнаго и непотребнаго раба Твоего, сию молитву и Архангельское обрадование в честь и память болезни Твоея, егда видела еси Сына Твоего, Господа нашего Иисуса Христа, во гробе полагаема, Егоже умоли, Владычице, да явится мне в час смерти моея и да приимет душу мою в живот вечный. Аминь. (Поклон)
О, Премилостивая Дево, Госпоже Богородице, чадолюбивая Горлице, небесе и земли Самодержавная Царице, любезная Приемнице всех, простирающих к Тебе свои мольбы, печальных Утешительнице, приими от мене, грешнаго и непотребнаго раба Твоего, пяточисленное сие моление, в нем же воспоминаю земные и небесныя Твоя радости, умильно вопиюща к Тебе сице:
(Земные радости) Радуйся, заченшая во чреве без семене Христа Бога нашего. Радуйся, во чреве без болезни носившая Того. Радуйся, порождшая чудным смотрением. Радуйся, восприимшая от волхвов-царей дары и поклонение. Радуйся, яко обрела еси посреди учителей Своего Сына и Бога. Радуйся, яко рождество Твое преславно из мертвых воста. Радуйся, видевшая возносящагося Своего Создателя, к Нему же сама душею и телом возшла еси.
(Небесные радости) Радуйся, девства ради Своего, паче ангел и всех святых Преславная. Радуйся, близ Пресвятыя Троицы просияющая. Радуйся, Миротворице наша. Радуйся, Властительнице, обладающая всеми небесными силами. Радуйся, паче всех дерзновение к Сыну и Богу Своему имущая. Радуйся, милосердая Мати всем, к Тебе прибегающим. Радуйся, яко Твое веселие во веки не скончается!
И мне недостойному, по неложному обещанию Твоему, в день исхода моего милостива предстани, да Твоим руководством управлен буду к горнему Иерусалиму, в нем же прославленно царствуеши с Сыном Твоим и Богом нашим. Ему же подобает всякая слава, честь и поклонение со Отцем и с Пресвятым Духом в безконечныя веки веков. Аминь.

От скверных устен моих, от мерзкаго сердца, от нечистаго языка и от души оскверненной приими, Госпоже Царице, сие похваление, Радосте моя. Приими, якоже вдовий прияла сии две лепты, и даруй ми принести Твоей благости дар достоин. О, Владычице моя, Пречистая Дево, Небесная Царице, якоже хощеши и волиши, паче же научи мя, что ми подобает Тебе, Матери Божией, глаголати к Тебе единой грешных прибежищу и решению. Радуйся, Владычице, да и аз, многогрешный раб Твой, радостно зову Тебе, воспетой Матери Христа Бога нашего. Аминь.
На Твой Пресвятый образ взирая, яко истинную самую Тя зрю Богородицу, верою сердечною от души припадаю и поклоняюся с Предвечным на руку Твоею держимым Младенцем, Господом нашим Иисусом Христом, боголепно почитаю и молю Тя со слезами, покрый мя покровом Твоим, от враг видимых и невидимых, Ты бо род человеческий ввела еси в Царство Небесное. Аминь.

ПО СЕМ: Достойно есть, яко воистину... Слава и Благодарение Господу за все!



Молитвы эти, как дыхание души, обладают благотворной жизненной силой, умиротворяющей и оздоровляющей молящихся, всех тех, кто искренно, ото всего сердца просит Небесную Заступницу о помощи, о презрении на нас, грешных. Многомилостивая Пречистая Богородица подавала и подает Свое споможение всем труждающимся и обремененным, стремящимся к благодеяниям.

"Пречистая, отыми бремя грехов моих, Преблагая, и утоли печали моя, сокрушающия сердце!"


http://hramrb-turovo.ru/index.php/2010-12-14-18-08-53/122-potreb#b62




Процитировано 5 раз

ЛелёкТополёк   обратиться по имени Вторник, 17 Июля 2012 г. 15:42 (ссылка)
Это что-то не вероятное!Спасибо!
Ответить С цитатой В цитатник
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку