-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в ксения_козакевич

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 09.04.2014
Записей: 11
Комментариев: 0
Написано: 10


Без заголовка

Пятница, 06 Июня 2014 г. 04:06 + в цитатник
Ти заставляєш моє серце битися частіше
При вигляді тебе перехоплює подих
Мій мозок мене майже не слухається
Думки набиті лише тобою
Хочеться взяти за руку і не відпускати її ніколи
Та що там руку,не хочу тебе відпускати ні на крок
Ти даруєш мені спокій..
Ти даруєш мені ласку,тепло і любов
Часом не вистачає твоїх обіймів, від яких не хочеться йти..
Не вистачає поцілунків, вони безцінні..
Та що там..
Мені не вистачає тебе, твоєї присутності
Твоїх жартів та посмішки
Мені набридли мої ж припадки коли нікуди себе діти
Коли ламає від того, як сильно тебе не вистачає
Від цього, окрім тебе, немає й ліків
Ти – мої ліки, моя підтримка, мій настрій..
Ти питаєш за що я люблю тебе
Відповідь лише одна – за те, що ти просто є
Ти безцінний..більше таких немає ніде
Незважаючи на недоліки, яких для мене немає – ти ідеальний..

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку