: . |
— .

— , . , , .
, , . , , , , . — « », .
. , , . « “” 10-14 », — . « »
, - - . , — , . , .
, , 2-3 .
« 300-400, — . — 1 , — . , , , , . ».
, « , — . — . », — .
, , , ( 1-2 ), ( ), ( , , ). , . .
« , , . « , — . — , , ». ».
, .
. . . - — , , — .
, , , .
, -, ( ). , — ( ).
, , , .
, — 1-2 , — 2 .
, 100-120 .
, . , . — , .
« , - . « , — . — ».
, , , . , . , , . , , , . , , 1-2 .»

: .
:
- ( );
- , , ;
- ;
- ;
- (, , , , , );
- ( , , ).
, . , 70 , , .
— : — 20% , — 5%, — 1,5%, . , , — .
: .
« , , . , : , , , , . - , », — .
« , — , — 3-4 ». , , . — . , — 1-2 , — .
3 5 . — . , , 2 3 . , . « - , — , . , , , , 300-400 ».

: .
, — .
, 30 .
-, 4-5 . — , .
, - , . , . . « : !» — . 0,5 1,5 . 2-3 .
« , — . — , ». , , , . .
: 30-40 ( ), 5-10 , 5-10 .
2 , 1 .
: , .
: , .
. . , , - . 800 400 . , , . .
- . , — .

. .
, .
: , ( 3 ) , .
, , — . , - , , -.
-. . . 15–20 ( + ).
-,
.
— . — 1,5 ( , . . ) 300 .

, — . — 1,5 , . .
-. , 3-4 . : , , ( , , ). , , .
— ! , .
— . , . , . . — .
, . , — .

, - . — !
, , . , , , . , .
:
| : |