-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Предприниматель

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 29.08.2012
Записей: 27
Комментариев: 2
Написано: 28





Вестник налоговой службы Украины

Среда, 19 Декабря 2012 г. 12:56 + в цитатник
Информационно-аналитический журнал "Вестник налоговой службы Украины" – официальное издание Государственной налоговой администрации Украины, основан в 1995 году. Издатель: государственное предприятие "Информационно-издательский центр ГНА Украины".
Среди читателей журнала – руководители министерств и ведомств, представители малого и среднего бизнеса, экономисты, финансисты, юристы, научные работники, работники органов государственной налоговой службы.
В журнале публикуется официальная эксклюзивная информация ГНА Украины, нормативные акты, консультации и комментарии специалистов государственной налоговой службы, анализ проблем налогообложения и бухгалтерского учета.
Реквизиты для оформления подписки на журнал "Вестник налоговой службы Украины" можно получить в налоговой инспекции Ленинского района г. Севастополь по адресу: ул. Кулакова,37 кабинет № 101.
Cектор взаимодействия со СМИ и общественностью ЛГНИ

«Пульс налоговой»

Среда, 19 Декабря 2012 г. 12:55 + в цитатник
Государственная налоговая служба Украины налаживает новые эффективные каналы коммуникаций с плательщиком, поскольку заинтересована в обратной связи и в оценке своих действий. «Пульс налоговой» - это горячая телефонная линия, которая работает круглосуточно. Линия построена по принципу «call-back», т.е в любом случае вам перезвонят и сообщат, подтвердилась ли информация, какие меры приняты и т.д. Телефонный номер проекта «Пульс налоговой»: (044) 284-00-07». ГНС Украины не избегает диалога с плательщиками.
А так же в случае если Вы стали свидетелем фактов коррупции, служебного злоупотребления со стороны налоговых органов обращайтесь в управление внутренней безопасности Государственной налоговой службы Украины по телефону (044) 284-00-07, и непосредственно к уполномоченному сотруднику по телефону 050-777-84-75. Анонимность гарантируется.

Cектор взаимодействия со СМИ и общественностью ЛГНИ

В ДПІ Ленінського району пройде засідання „трикутного столу”

Вторник, 02 Октября 2012 г. 16:08 + в цитатник
„Трикутний стіл” – це нова форма консультацій із громадськістю, яку податківці Ленінського району вирішили запропонувати платникам податків на наступному тижні. Ця технологія передбачає проведення обговорення з чітко визначених питань за участю трьох заінтересованих груп.
Цього разу темою засідання визначено "Адміністрування як шлях фінансової стабільності". Платникам єдиного податку фізичним та юридичним особам буде запропоновано для обговорення проект Закону України „Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо подальшого удосконалення адміністрування податків і зборів”. Проект підготовлено з метою комплексного вирішення проблем адміністрування податків, створення умов для більш ефективного виконання органами ДПС своїх функцій, та забезпечення збалансованості Державного бюджету.
Законопроект спрямований на подальше удосконалення спрощеної системи оподаткування. А саме, передбачається запровадження для платників спрощеної системи, які обрали другу групу, податковий період – календарний рік (замість календарного кварталу), що дозволить скоротити кількість податкової звітності, документообіг, покращить рівень адміністрування єдиного податку. Передбачено також скасування обмежень по критерію кількості найманих працівників для 5, 6 груп платників єдиного податку, що сприятиме створенню додаткових робочих місць. Також запропоноване зниження ставки єдиного податку для 5 та 6 груп з 7% і 10% до 5% і 7%, запровадження електронної форми заповнення заяви про перехід на спрощену систему оподаткування. Таким чином, законопроект спрямований на підтримку малого та середнього бізнесу.
Щодо питання касових апаратів: в законопроекті передбачене встановлення для платників податків, за винятком платників єдиного податку першої групи та другої групи, обов’язку застосовувати реєстратори розрахункових операцій, у тому числі тих, що здійснюють продаж товарів за допомогою мережі Інтернет. Запровадження цієї норми сприятиме детінізації діяльності, підвищенню відповідальності перед покупцями товарів, якості обслуговування, захисту прав споживачів. Підкреслюємо, що РРО у своїй роботі будуть використовувати виключно платники, що працюють на 3-6 групі єдиного податку. Мікробізнеса, що працює на 1-2 й группі, наприклад, підприємців, що працюватимуть на ринках, норма не стосується.
Засідання „трикутного столу пройде за участі начальника ЛДПІ Борисова С.В. та заступника начальника Самозвон С.П. Представники громадськості отримають можливість не лише висловити свої зауваження та пропозиції щодо проекту нормативно-правового акту та ознайомитися з різними точками зору щодо нього, а й запропонувати своє бачення шляхів розв’язання різних проблем соціально-економічного розвитку країни.

ДПІ Ленінського району м. Севастополь

Взаимодействие государственных органов: сила - в единстве действий

Вторник, 02 Октября 2012 г. 16:05 + в цитатник
Первый заместитель начальника ГНИ в Ленинском районе г.Севастополя ГНС Лилия Солдатова приняла участие в расширенном заседании коллегии Ленинской районной государственной администрации. На заседании присутствовали представители районных органов исполнительной власти, ветераны, приглашенные.
Собравшиеся заслушали доклад представителя налоговой службы района о преобразовании Государственной налоговой службы из фискального органа в сервисную службу.
В рамках реализации стратегических заданий, определенных Программой экономических реформ на 2010-2014 года «Состоятельное общество, конкурентоспособная экономика, эффективное государство» налоговой службой Украины определено 5 приоритетных направлений деятельности в 2012 году. Важнейшим из них является создание принципиально новой системы администрирования налогов, которая предполагает развитие сервисной составляющей в деятельности налоговых органов.
Особый интерес присутствующих вызвала работа Центра по обслуживанию плательщиков налогов, торжественное открытие которого состоялось 5 июля текущего года.
Специалисты районной налоговой службы постарались создать максимально комфортные условия для плательщиков налогов. Налоговики надеются, что качественное обслуживание налогоплательщиков будет эффективно способствовать наполняемости бюджета и росту налоговой культуры.
Лилия Солдатова рассказала так же о развитии электронных сервисов. Ожидается, что ряды плательщиков, подающих налоговую отчетность в электронном виде, увеличатся в связи с открытием в Севастополе центра сертификации ключей электронной подписи. В ближайшем будущем эта категория плательщиков сможет воспользоваться услугами так называемого «Электронного кабинета плательщика налогов», который обеспечит доступ плательщиков налогов к информации о задолженности по уплате налогов, возможности электронного декларирования в режиме реального времени и др.
С целью преодоления проявлений коррупции в ГНС и ликвидации препятствий в осуществлении предпринимательской деятельности с 2012 года введен сервис под эгидой Председателя ГНС Украины Александра Клименко «Пульс налоговой». Этот сервис функционирует по принципу call-back (работники ГНС Украины не только принимают обращения, но и потом сообщают о результатах проверки и принятых мерах).
В повестку дня заседания также был включен вопрос погашения задолженности по выплате заработной платы. Совместная работа районной администрации, Пенсионного фонда и налоговой службы в данном направлении проводится на регулярной основе.
Взаимодействие районных органов исполнительной власти в вопросах наполнения бюджета способствует легализации доходов, развитию бюджетной сферы района.

ГНИ Ленинского района г. Севастополя

Податкова служба видає ключі електронного підпису безкоштовно

Вторник, 02 Октября 2012 г. 16:02 + в цитатник
Якщо ви не одержуєте задоволення від відвідин податкової інспекції, вам надається чудова можливість мінімізувати такі візити. Здайте звітність в електронному вигляді! Для цього вам буде потрібно ключ електронного підпису. Саме ця невелика деталь для багатьох платників податків була каменем спотикання. Вона необхідна для відправки звітності через Інтернет. Це програма, в якій формується звітність, ключі електронного підпису, договір з податковою інспекцією і доступ в Інтернет.
І якщо програму можна було викачати безкоштовно, укласти договір - не проблема і навіть доступ в мережу для відправки звіту можна було одержати в інспекції, то ключі електронного підпису завжди були платними..
Сьогодні і цей Рубікон подоланий. При податковій службі України створений акредитований Центр сертифікації електронних ключів. Севастопольські платники податків мають можливість реалізувати своє право на безкоштовне отримання ключів за адресою м.Севастополь вулиця Кулакова, 65 кабінет 112 (телефон 55-76-17).
«Податкова служба гарантує не тільки швидкість, але і якість сервісу - унікальні криптографічні модулі українського виробництва пройшли всі державні експертизи і забезпечують надійний захист інформації», - відзначив на зустрічі з підприємцями начальник ДПІ у Ленінському районі Сергій Борисов.
Податківці розраховують, що запропоновані стандарти обслуговування європейського рівня дозволять підвищити інвестиційну привабливість України.
Звертаємо вашу увагу, що Голова Державної податкової служби України Олександр Клименко виступив з ініціативою створення нового сервісу для платників податків "Пульс податкової".
Ця ініціатива спрямована на подолання проявів корупції в органах державної податкової служби, ліквідації перешкод, які заважають здійсненню підприємницької діяльності. Вона служить цілям подальшого розвитку партнерських відношень між податковими органами та платниками податків.
Повідомити про корупційні дії та факти перевищення службових повноважень працівниками податкових органів можна за телефоном (044) 284-00-07.
Цей сервіс функціонує за принципом call-back, тобто працівники Державної податкової служби України приймають звернення і потім повідомляють про результати перевірки і прийнятих заходах.

ДПІ Ленінського району м. Севастополь

Не залишили аргументів для відмови

Вторник, 02 Октября 2012 г. 15:56 + в цитатник
„Спробувала, сподобалося, раджу всім ...”, - такими словами Наталії Евгущенко – бухгалтера підприємства ТОВ „Кримська райдуга” розпочалося обговорення переваг подання електронної податкової звітності на зустрічі, що відбулась 3 жовтня в ДПІ Ленінського району. „Декілька років я не могла зважитися перейти на електронну звітність. Не хотілося міняти заведеного порядку. Черги в останній день при здачі звітності мене не лякали. Це була можливість зустрітися з іншими бухгалтерами, обговорити різні питання. Тому я ігнорувала пропозиції податківців перейти на електронну звітність. Але з часом вони не залишили мені не єдиного аргументу для відмови. Навіть сертифікати ключів електронного підпису видали безкоштовно. Очевидно, що не я одна відмовилася від паперових звітів, наш не офіційний бухгалтерський клуб, створений в залі приймання звітності, розпався. Зате тепер в мене з'явився час та можливість приймати участь в таких чудових зустрічах, що проводяться податковою інспекцією. Це гарна можливість зустрітися з колегами та працівниками податкової служби, обговорити питання що виникли”.
Безумовно такий початок зустрічі не був запланований регламентом, але він створив особливу довірливу атмосферу та підтвердив очевидність переваг подання податкової звітності в електронному вигляді. Платникам податків не потрібно витрачати час на відвідування податкових органів, звітність можна подати протягом усієї доби та у вихідні дні, зникає необхідність ведення та зберігання звітної документації на паперових носіях. Платник отримує можливість в автоматичному режимі здійснити перевірку звітності, а в разі допущення помилки при її заповненні, оперативно виправити та надіслати повторно звітність без порушення граничних термінів.
Вагомим аргументом переходу на подання звітності в електронному вигляді для платників податку на додану вартість є законодавчо визначена необхідність реєстрації податкових накладних в електронному вигляді (з 1 січня 2012 року реєстрації підлягають усі накладні з сумою ПДВ понад 10 тис. грн. та податкові накладні на поставки підакцизних або імпортованих товарів, незалежно від суми ПДВ), оскільки для здійснення даної процедури необхідно виконати ті ж вимоги, що і для подання звітності в електронному вигляді.
Поряд з цим, на зустрічі обговорювалися також проблемні питання. Так при поданні звітності за липень з податку на додану вартість гостро постала проблема, яка пов’язана з тим, що більшість платників податків подали звітність в останні дні, що призвело до перевантаження центрального порталу та утворення на центральному сервері ДПС України значної черги. Ускладнило цю проблему ще й те, що платники податків, не отримавши відповіді протягом певного часу, повторно, а деякі по 3 – 4 рази, відправляли звітність і створився ефект «снежного кома», у зв’язку з чим перевантаження сервера ще збільшилось.
З метою уникнення вищезазначеної проблеми начальник управління інформатизації та обліку платників податків Галина Стародуб звернулася до учасників зустрічі з проханням враховувати обмежені технічні можливості центральної системи приймання звітності в електронному вигляді, не відкладати подання звітності на останні два дні, а подавати її заздалегідь.
На сьогоднішній день у ДПІ у Ленінському районі м. Севастополі ДПС 95% платників ПДВ та 50% платників податку на прибуток подають звітність в електронному вигляді. “А це означає, що переваги електронного сервісу для платників податків є важливим чинником підвищення рівня адміністрування податків”, – зауважила Галина Стародуб.
Для зручності при ДПС у м. Севастополі діє Центр видачі безкоштовних сертифікаційних електронних ключів.
Працюють співробітники сектору кожен день з 9-00 до 18-00, у п’ятницю до 16-45, за адресою: вул. Кулакова, 56, кім. №112, телефон за довідками 55-76-17, необхідна інформація розміщена на сайті http://sts.gov.ua

ДПІ у Ленінському районі м. Севастополь

Аналіз роботи сектору забезпечення доступу до публічної інформації та звернення громадян за січень – серпень 2012 року.

Понедельник, 24 Сентября 2012 г. 14:50 + в цитатник
Важливим кроком на шляху розвитку України є впровадження Європейських стандартів відкритості і прозорості в роботі органів державної влади, зокрема, підписання Главою держави Закону України «Про доступ до публічної інформації».
На виконання цього Закону Президент України підписав Укази «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» та «Першочергові заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації», які покликані забезпечить реалізацію конституційних прав громадян вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.
Організація та координація роботи щодо надання публічної інформації в ДПІ у Ленінському районі м. Севастополя ДПС, в тому числі: попереднє опрацювання, аналіз, систематизація, консультації під час оформлення запитів, а також, контроль за виконанням структурними підрозділами ДПІ вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» покладена на сектор забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян.
За період січень-серпень 2012 року до ДПІ у Ленінському районі м. Севастополя ДПС надійшло 6 письмових запитів на публічну інформацію, у т.ч. від юридичних осіб – 4; від фізичних осіб – 2.
Усі запити розглянуто та своєчасно (у 5-ти денний термін) надіслано відповіді запитувачам. Найбільш усього, запитувачі звертались за інформацією про себе.
Так, запитувалась інформація щодо:
- надання інформації про розмір доходів;
- видачі довідки про систему оподаткування та сплату податків;
- про проведення контрольно - перевірочних заходів.

Зав сектором забезпечення доступу до публічної
інформації та звернення громадян ЛДПІ Олена Макухіна

Актуальне питання під час сеансу телефонного зв’язку „гаряча лінія”: „Яка інформація оприлюднюється розпорядником?”

Понедельник, 24 Сентября 2012 г. 14:48 + в цитатник
Відповідно до статті 15 Закону України від 13.01.11 №2939-VI «Про доступ до публічної інформації» органи державної влади оприлюднюють наступну інформацію:
- інформацію про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності;
- фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо);
- нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником;
- проекти рішень, що підлягають обговоренню;
- інформацію про нормативно-правові засади діяльності;
- перелік та умови отримання послуг, що надаються цими органами, форми і зразки документів, правила їх заповнення;
- порядок складання, подання запиту на інформацію;
- оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності;
- інформацію про механізми чи процедури, за допомогою яких громадськість може представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень розпорядника інформації;
- плани проведення та порядок денний своїх відкритих засідань;
- загальні правила роботи установи, правила внутрішнього трудового розпорядку;
- інформацію про діяльність суб'єктів владних повноважень, а саме про:
їхні місцезнаходження, поштову адресу, номери засобів зв'язку, адреси офіційного веб-сайту та електронної пошти;
прізвище, ім'я та по батькові, службові номери засобів зв'язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників, а також керівників структурних регіональних підрозділів, основні функції структурних та регіональних підрозділів, крім випадків, коли ці відомості належать до інформації з обмеженим доступом;
- розклад роботи та графік прийому громадян;
- вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;
- перелік і службові номери засобів зв'язку підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, та їх керівників, крім підприємств, установ та організацій, створених з метою конспірації, оперативно-розшукової або контррозвідувальної діяльності.

Зав сектором забезпечення доступу до публічної
інформації та звернення громадян ЛДПІ Олена Макухіна

Електронна звітність: тимчасова відсутність керівника

Понедельник, 24 Сентября 2012 г. 14:45 + в цитатник
Відповідно до п.7 р. ІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №233, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.04.08 за №320/15011, підставою для прийняття податкового документа в електронному вигляді є:
його відповідність затвердженому формату (стандарту);
підтвердження електронного цифрового підпису платника податків та його посадових осіб, підписи яких є обов’язковими для звітів в паперовій формі за умов, встановлених в ст. 3 Закону України від 22 травня 2003 року №852-IV «Про електронний цифровий підпис»;
чинність відповідного посиленого сертифіката ключа під час накладання ЕЦП (підтверджується за допомогою позначки часу, отриманої від акредитованого центру сертифікації ключів, або якщо до моменту одержання електронного документа строк дії відповідного сертифіката не був закінчений або відповідний сертифікат не був скасований/ блокований).
Отже, оскільки підставою для прийняття податкової звітності в електронному вигляді є підтвердження електронного цифрового підпису посадових осіб платника податків, підписи яких є обов’язковими для податкової звітності в паперовій формі, то посилені сертифікати відкритих ключів можуть подаватись на всіх відповідальних працівників підприємства, які мають право відповідного підпису на випадок тимчасової відсутності керівника або головного бухгалтера.
Cектор взаємодії із ЗМІ та громалськістю ЛДПІ

Повторна податкова звітність в електронному вигляді

Понедельник, 24 Сентября 2012 г. 14:44 + в цитатник
Відповідно до п.46.1 ст.46 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених ПКУ) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов’язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку. Додатки до податкової декларації є її невід’ємною частиною.
Згідно із п.49.3 ст.49 ПКУ податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено ПКУ, в один із таких способів:
а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;
б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
в) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації до органу державної податкової служби в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством (п.49.4 ст.49 ПКУ).
Відповідно до р.ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №233, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.04.08 за №320/15011 (далі – Інструкція), податкові документи в електронному вигляді можуть бути надіслані до органів ДПС засобами телекомунікаційного зв’язку за звітні періоди у терміни, визначені законодавством для відповідних податкових документів у паперовій формі.
При відправленні електронних документів платник податків самостійно визначає кінцевий термін їх відправлення (враховуючи час на своєчасну доставку документів до органів ДПС у разі можливого пошкодження телекомунікаційного зв’язку або ненадходження першої квитанції).
Якщо платник податків надіслав до органів ДПС кілька примірників одного податкового документа (у разі виправлення, неотримання першої квитанції тощо), то оригіналом вважається електронний документ, надісланий до органів ДПС останнім до закінчення граничного терміну, встановленого законодавством для подання податкової звітності за умови, що його було сформовано правильно, прийнято до бази даних ДПС та платнику податків надійшла про це друга квитанція. Тобто, згідно із Інструкцією немає обмежень щодо надсилання платником податків протягом одного дня декількох звітних документів в електронному вигляді за різними податковими деклараціями. Крім того, платник податків має право повторно відправляти податкові декларації у разі виправлення помилок до закінчення граничного строку подання декларації, вказавши при цьому тип документа «звітний новий».
Cектор взаємодії із ЗМІ та громалськістю ЛДПІ

Порядок накладення електронних цифрових підписуй посадових осіб на електронну звітність

Понедельник, 24 Сентября 2012 г. 14:43 + в цитатник
Відповідно до пп.7.1 п.7 р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 № 233 (далі - Інструкція) платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату (стандарту) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.
Після підготовки платником податків податкового документа в електронному вигляді на нього накладаються ЕЦП посадових осіб платника податків у такому порядку: першим - ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера), другим - ЕЦП керівника, третім - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.
За відсутності у платника податків посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податків накладаються у такому порядку: першим - ЕЦП керівника, другим - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.
Платником податків фізичною особою - суб’єктом підприємницької діяльності електронні цифрові підписи накладаються у такому порядку: першим - ЕЦП платника податків - фізичної особи, другим - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків (за наявності).
Cектор взаємодії із ЗМІ та громалськістю ЛДПІ

Електронна звітність: зміна посадових осіб

Понедельник, 24 Сентября 2012 г. 14:41 + в цитатник
Відповідно до ст. 6 Закону України від 22 травня 2003 року №852-IV «Про електронний цифровий підпис» сертифікат ключа містить такі обов’язкові дані:

найменування та реквізити центру сертифікації ключів (центрального засвідчувального органу, засвідчувального центру);

зазначення, що сертифікат виданий в Україні;
унікальний реєстраційний номер сертифіката ключа;

основні дані (реквізити) підписувача - власника особистого ключа;
дату і час початку та закінчення строку чинності сертифіката;

відкритий ключ;

найменування криптографічного алгоритму, що використовується власником особистого ключа;

інформацію про обмеження використання підпису.

Згідно п.5.1 р.ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №233, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 16.04.08 за №320/15011 (далі – Інструкція), платник податків отримує в будь-якому включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді акредитованому центрі сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб підприємства, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та печатки підприємства. Особисті ключі знаходяться на ключових (електронних) носіях, що зберігаються в таємниці.
Відповідно до Інструкції платник податку може надіслати до органу ДПС засобами телекомунікаційного зв’язку податкові документи в електронному вигляді, після того як з органом ДПС укладено договір про визнання електронних документів, а також органу ДПС надано посилені сертифікати відкритих ключів, сформовані акредитованим центром сертифікації ключів.
Слід зазначити, що Інструкцією затверджено текст примірного договору про визнання електронних документів, який укладається двома сторонами (органом ДПС та платником податків) в письмовій формі.
Згідно з розділом 6 примірного договору про визнання електронних документів (далі – договір) зазначений договір діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Якщо платник податків подає до органу ДПС нові посилені сертифікати ЕЦП, цей договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів.
Отже, якщо у юридичної особи змінюються посадові особи (директор, головний бухгалтер або особа, яка уповноважена вести бухгалтерський облік) та договір «Про визнання електронних документів» був укладений в письмовій формі, то переукладати договір з органом ДПС не потрібно.
Для цього, в термін до моменту відправлення наступної електронної звітності, необхідно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб підприємства, що мають право підпису документів. Якщо платник податків подає до органу ДПС нові посилені сертифікати ЕЦП, то договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів.
Якщо договір «Про визнання електронних документів» укладається в електронній формі, то ЕЦП платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом з договором. Тому, для імпортування в базу сертифікатів нового ЕЦП зазначений договір необхідно буде переукласти.

Cектор взаємодії із ЗМІ та громалськістю ЛДПІ

Налоговики и органы местного самоуправления в едином фронте в борьбе за легализацию заработной платы

Среда, 19 Сентября 2012 г. 12:38 + в цитатник
В 2012 году с целью обеспечения продуктивной занятости, для обеспечения соблюдения трудовых прав и социальной защиты работающих, соблюдения законодательства об оплате труда Ленинской районной госадминистрацией совместно с государственной налоговой инспекцией Ленинского района Севастополя проведено 17 заседаний районной рабочей группы по вопросам легализации заработной платы и занятости населения. На заседаниях присутствовали 152 руководителей предприятий. В ходе заседаний районной рабочей группы руководителям предприятий рекомендовано неукоснительно придерживаться норм Генерального, отраслевых и Региональных соглашений, В мае-июле представители Ленинской налоговой инспекции приняли участие в совместных семинарах в управление Пенсионного Фонда Украины в Ленинском районе по вопросу легализации заработной платы и надлежащего оформления трудовых отношений у нанятых работников с участием 61 плательщика единого налога.
В результате проведенной работы в тесном взаимодействии с управлением Пенсионного Фонда и Государственной налоговой инспекцией в Ленинском районе по состоянию на 1 июня к началу года увеличили заработную плату 232 предприятий района, из них к минимальной заработной плате и выше – 118 предприятий. Фонд оплаты работы на данных предприятиях увеличился на 455,5тыс.грн. В результате проведенной работы в бюджет дополнительно поступило налога на доходы с физических лиц 450,5 тыс. грн.
В Ленинском районе за 1 полугодие 2012 г. создано 2388 рабочих мест или 44% к общему колличеству созданных рабочих мест в Севастополе, из них для работников юридических лиц – 1309, для работников физических лиц – предпринимателей -789, для физических лиц – предпринимателей – 287.
Наибольшая часть из вновь созданных рабочих мест приходится на такие предприятия, как ООО "Коллектив-сервис" - 388, СП "Таврида" - 52, ООО "Универсальная сервисная компания" - 25, ДП „Севмоторгпорт” – 24.
С целью содействия сопутствующих инфраструктур отельного бизнеса, объектов туризма, организовано 334 рабочих мест за счет размещения объектов мелкорозничной торговли, услуг на территории Ленинского района.
Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю ЛДПІ

Податкова закликає громадян разом «тримати руку на пульсі»

Среда, 19 Сентября 2012 г. 11:53 + в цитатник
Державна податкова служба запроваджує проект, який дозволить громадянам разом із податківцями остаточно подолати корупцію в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами. Нова ініціатива податківців має назву «Пульс податкової».
«Ми говоримо не тільки про корупцію, а й про труднощі загалом. Називаючи цей проект саме так, ми мали на увазі прагнення і керівництва, і, сподіваюся, небайдужих громадян тримати руку на пульсі податкової служби, швидко реагувати на можливі прояви небезпечних для будь-якої державної установи „хвороб”, як то порушення законних прав людей, зловживання владою», - пояснив О. Клименко.
«Пульс податкової» - це гаряча телефонна лінія, що працює за принципом call-back (податківці не тільки приймуть звернення, але й потім повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи). Працювати лінія буде цілодобово: з 8-30 до 19-30 інформацію про неправомірні дії прийматимуть оператори, у неробочий час – інтерактивний автовідповідач.
Номер «Пульсу податкової»: (044) 284-00-07
Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю ЛДПІ

Ольга Медведєва: „Ми пропонуємо підприємцям різноманітні форми роз’яснювальної роботи з питань порядку легалізації заробітної плати найманих працівник

Среда, 19 Сентября 2012 г. 11:50 + в цитатник
Сеанс телефонного зв’язку „гаряча лінія”, що відбувся в ДПІ Ленінського району Севастополя в минулий понеділок підтвердив, що питання порядку працевлаштування найманих працівників залишається актуальним.
Начальник управління оподаткування доходів фізичних осіб Ольга Медведева зазначила, що нині податківці створюють всі умови для «живого» спілкування з платниками податків, щоб вони отримували зрозумілу та чітку інформацію щодо послуг, які значно спрощують процедуру сплати податків.
На сьогодні для багатьох приватних підприємців, в тому числі й тих, які здійснюють виробництво, транспортування та реалізацію хліба і хлібобулочних виробів, актуальним є залучення найманих працівників. Згідно з вимогами Кодексу законів про працю України, при укладанні трудового договору з фізичною особою обов’язковим є додержання письмової його форми. При оформленні працівника на роботу підприємець повинен у тижневий строк з моменту фактичного допущення працівника до роботи зареєструвати укладений у письмовій формі трудовий договір у державній службі зайнятості за місцем свого проживання.
«Питання легалізації виплати заробітної плати та оформлення найманих працівників перебувають на постійному контролі у податківців», - наголосила начальник управління.
Під час сеансу телефонного зв’язку підприємці дізналися про напрямки перетворення податкового відомства з фіскального органу на сервісну службу, нові можливості отримання інформації, в тому числі про функціонування антикорупційного проекту «Пульс податкової».
Крім того Ольга Медведєва запросила підприємців прийняти участь у практикумі з питань легалізації заробітної плати що відбудеться в ЛДПІ 21 вересня.
Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю ЛДПІ

Запрошуємо платників податків взяти участь в анкетуванні

Среда, 19 Сентября 2012 г. 11:48 + в цитатник
Взаємодія органів державної податкової служби України з громадськістю організовується на основі принципів соціального партнерства, забезпечення рівних можливостей, взаємної відповідальності, ефективності, відкритості та прозорості, участі громадськості у формуванні та реалізації податкової політики та невтручання податкових органів у діяльність інститутів громадськості, за винятком випадків, установлених законом. Співпраця органів державної податкової служби України з громадськістю реалізується у різних формах залежно від цілей, функцій, рівня взаємодії.
Однією із найважливіших форм взаємодії податкових органів та громадськості є анкетування.
Проведення анкетування серед респондентів обраної групи населення здійснюють за допомогою розробленої форми – запитальника. Анкетування, спрямоване на отримання зворотного зв’язку від громадян щодо рівня задоволення послугами ДПС. Анкетування безособовий процес.
У рамках реалізації Плану спільних дій Державної податкової служби України та Асоціації платників податків України у жовтні 2012 року під час проведення семінарів, „круглих столів”, інших заходів проводитиметься опитування платників податків щодо ставлення до податкової служби та податкової системи. Початок опитування – 1 жовтня 2012р. Платники податків мають можливість прийняти участь в опитуванні через заповнення анкети на спеціально пристосованому комп’ютері в центрі обслуговування платників податків ЛДПІ. Крім того анкету можна надіслати електронною поштою на адресу ЛДПІ gnilrs@ukrpost.ua або факсом на телефон 55-3567. Анкета розташована на веб-сайті ДПС України (www.sts.gov.ua) в розділі „ДПС та громадськість” (підрозділ „Вивчення громадської думки”).
Результати опитування будуть оприлюднені на веб-сайті ДПС та ЗМІ у листопаді поточного року.
Запрошуємо платників податків взяти участь у зазначеному опитуванні.

Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю ЛДПІ

Теперь платежные документы на перечисление средств в бюджет плательщики заполнять по новому порядку

Понедельник, 17 Сентября 2012 г. 14:58 + в цитатник
Министерство финансов Украины 7 июля 2012 утвердило Приказ № 817 о порядке заполнения налогоплательщиками реквизита "Назначение платежа" платежных документов на перечисление средств в бюджет. Порядок зарегистрирован в Министерстве юстиции Украины 30 июля 2012 года под № 1287/21599 и опубликован 23 августа 2012г. в "Официальном Вестнике Украины" № 62.
Документ разработан в соответствии с Законом Украины "О государственной налоговой службе" с целью усовершенствования оперативного учета платежей и сборов, поступающих в бюджеты и государственные фонды.
В Порядке приведен расширенный список кодов видов уплат, введены виды оплат денежных обязательств, поступающих в бюджет по результатам работы всех структурных подразделений налоговой службы, а также примеры заполнения расчетных документов с кодовой строкой "Назначение платежа ".
Налогоплательщикам необходимо обязательно ознакомиться с приказом № 817 для правильного оформления документов на перечисление средств в бюджет. Ведь от того, какой код уплаты будет заполнен бухгалтером в назначении платежа, зависит объективность и достоверность мониторинга сумм поступлений в бюджет.
Важно: плата по каждому виду платежа и по видам оплаты оформляется отдельным документом на перечисление средств. В случае заполнения поля "Назначение платежа" с нарушением требований настоящего Порядка документ на перевод принимается к исполнению. При этом считается, что налогоплательщик уплачивает денежное обязательство (код вида уплаты 101).
Если у плательщиков возникать вопросы по заполнению платежных поручений, за справками следует обращаться в налоговую службу по месту регистрации плательщика.
Кроме того, для правильного заполнения кодовой строки платежных документов список кодов видов уплаты размещен на сайтах налоговых органов, на досках объявлений в центре по обслуживанию налогоплательщиков государственной налоговой инспекции в Ленинском районе г. Севастополя.
Сектор взаимодействия со СМИ и общественностью ЛГНИ

Автоматичне відшкодування ПДВ – тема засідання «Круглого столу»

Среда, 12 Сентября 2012 г. 20:41 + в цитатник
В ДПІ Ленінського району відбулося засідання «круглого столу» за участі представників крупних підприємств – платників ПДВ. Начальник ЛДПІ Сергій Борисов роз’яснив присутнім порядок проведення автоматичного бюджетного відшкодування ПДВ. Особливу увагу присутніх привернули критерії оцінки платника, відповідність яким надає такому платнику податку право на отримання автоматичного бюджетного відшкодування. Визначення відповідності платника ПДВ критеріям, яким такі платники ПДВ повинні відповідати для отримання автоматичного бюджетного відшкодування, проводиться в автоматизованому режимі протягом 15 календарних днів після граничного терміну подачі звітності.
Представники підприємств позитивно оцінили стислі строки проведення автоматичного відшкодування. Автоматичне бюджетне відшкодування здійснюється за результатами камеральної перевірки, яка проводиться протягом 20 календарних днів, наступних за граничним терміном отримання податкової декларації. Орган державної податкової служби зобов’язаний протягом трьох робочих днів після закінчення перевірки надати органу Державного казначейства України висновок із зазначенням суми, що підлягає автоматичному відшкодуванню з бюджету. Орган Державного казначейства України надає платнику податку суму автоматичного бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку протягом трьох операційних днів після отримання висновку органу державної податкової служби. «Таким чином платник податків має можливість отримати відшкодування протягом одного місяця», - зазначив Сергій Борисов.
«Нам є до чого прагнути. Ми постараємося докласти максимум зусиль для виконання поставлених Податковим кодексом критеріїв, тому що динамічне поповнення оборотних коштів – це основа успішної діяльності любого підприємства», - оголосив загальну думку Максим Єгоров – представник одного з запрошених підприємств.

Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю ЛДПІ

В ДПІ Ленінського району прошов практикум для само зайнятих осіб

Среда, 12 Сентября 2012 г. 20:39 + в цитатник
Практичні зайняття з актуальних питань податкового законодавства стали доброю традицією податківців. Як зауважують платники податків такі заняття допомагають зосередитися на актуальних питаннях. Особливу увагу податківці приділяють проведенню роз’яснювальної практичної роботи серед підприємців та само занятих осіб, що не мають спеціальної освіти в сфері економіки. Минулого вівторка до уваги само зайнятих осіб було винесене питання порядку оформлення розрахункових операцій у готівковій та безготівковім формі
Під час практикуму запрошені нотаріуси та адвокати дізналися, що Закон України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» не визначає порядок здійснення розрахунків особами, що здійснюють незалежну професійну діяльність та відповідно не поширюється на цих осіб.
Але згідно Закону України «Про захист прав споживачів» виконавець залежно від характеру і специфіки виконаної роботи (наданої послуги) зобов’язаний видати споживачеві розрахунковий документ, що засвідчує факт виконання роботи (надання послуги).
Однак, законодавство, що визначає відповідальність за порушення законодавства про захист прав споживачів, не передбачає будь-якої відповідальності за ненадання розрахункового документу.
Статтею 31 Закону України від 2 вересня 1990 року №3425-ХІІ «Про нотаріат» із змінами та доповненнями визначено, що приватні нотаріуси, за вчинення нотаріальних дій справляють плату, розмір якої визначається за домовленістю між нотаріусом та громадянином або юридичною особою. Наказом Міністерства юстиції України від 22.12.10 №3253/5 затверджено Правила ведення нотаріального діловодства.
Про всі нотаріальні дії, вчинені нотаріусами, робиться запис у реєстрах для реєстрації нотаріальних дій. У графі 6 Реєстру зазначається сума стягнутого державного мита (при вчиненні нотаріальної дії державним нотаріусом) чи отриманої плати (при вчиненні нотаріальної дії приватним нотаріусом). Ця графа заповнюється нотаріусом після надання особою, для якої вчиняється нотаріальна дія, квитанції про сплату державного мита або після внесення оплати за вчинення нотаріальної дії і до проставлення цією особою підпису в графі 7. Отже, спеціальне законодавство (на прикладі діяльності нотаріусів) не встановлює вимог щодо надання нотаріусом розрахункового документа при наданні клієнту послуги, а також не встановлює форму такого документу.
Особа, яка здійснює незалежну професійну діяльність, може видати клієнту на його вимогу складений в довільній формі документ, який підтверджує факт наданої послуги або виконаної роботи.
Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю ЛДПІ

Гарячі питання під час курортного сезону

Среда, 12 Сентября 2012 г. 20:38 + в цитатник
В ДПІ у Ленінському районі відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія». Традиційно в період курортного сезону найбільш хвилюючим питанням у платників податків залишається порядок проведення готівкових розрахунків. Завідувач сектором Ігор Воробейчик роз’яснив платникам податків де які випадки при яких СПД має право не застосовувати реєстратори розрахункових операцій.
Так, наприклад, фізичні особи – підприємці, які сплачують єдиний податок, мають право проводити розрахунки без застосування реєстраторів розрахункових операцій, але мають право використовувати власні реєстратори розрахункових операцій без їх переведення у фіскальний режим роботи. При цьому платники єдиного податку мають право вести облік доходів та витрат у відповідних книгах.
Надходження, безпосередньо не пов’язані з реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг) та іншого майна (включаючи основні засоби, нематеріальні активи, продукцію допоміжного та обслуговуючого виробництва), у тому числі погашення дебіторської заборгованості, заборгованості за позиками, безоплатно одержані кошти, відшкодування матеріальних збитків, внески до статутного капіталу, платежі за надане в лізинг (оренду) майно, роялті, дохід (проценти) від володіння корпоративними правами, повернення невикористаних підзвітних сум, інші надходження здійснюються без застосовування РРО, але з оформленням прибуткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій, підписаних і завірених печаткою в установленому порядку.

Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю ЛДПІ

Податківці безкоштовно надають посилені сертифікати ключів

Среда, 12 Сентября 2012 г. 20:37 + в цитатник
З 30.05.2012 розпочав свою роботу Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби (далі – АЦСК ІДД ДПС).
Відповідно до Регламенту АЦСК ІДД ДПС, затвердженого Головою ДПС України 07.05.2012 АЦСК ІДД ДПС, надає послуги електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктами господарської діяльності та фізичним особам, з можливістю безоплатної видачі посилених сертифікатів відкритих ключів.
Під послугами ЕЦП слід розуміти реєстрацію заявників, надання у користування надійних засобів ЕЦП, допомогу при генерації відкритих та особистих ключів, обслуговування посилених сертифікатів ключів заявників (сертифікацію відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів), надання послуги фіксування часу, консультативні послуги за зверненнями платників податків.
Сферою використання посилених сертифікатів АЦСК ІДД ДПС є організація електронного документообігу з використанням ЕЦП.
Накладення електронного цифрового підпису на електронну звітність до органів ДПС здійснюється за допомогою програмного забезпечення «ДПС Захист звітності», яке знаходиться на веб-сайті www.cskidd.gov.ua.
З 07.08.2012 року реалізована можливість подання документів в електронному вигляді для проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з використанням електронного цифрового підпису та посилених сертифікатів ключів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби.

Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю ЛДПІ

Что выгоднее частному предпринимателю: арендовать или приобретать собственные основные средства?

Среда, 29 Августа 2012 г. 21:22 + в цитатник
Этот вопрос возник не случайно. С одной стороны законодательство дает поблажку предпринимательству и разрешает не вести бухгалтерский учет, но давайте разберемся, действительно ли это благо.
Итак, бухгалтерский учет как обязательный для предприятий предусмотрен пунктом 2 статьи 3 Закона Украины от 16.07.2012г. №996- ХІУ «О бухгалтерском учете и финансовой отчетности в Украине». Это требование распространяется на всех юридических лиц независимо от их организационно–правовой формы. Как видите, предприниматели в этой связи не упоминаются. Из этого вывод – что не разрешено, то запрещено.
И как следствие, предпринимателям не разрешается включать в состав расходов стоимость приобретенного движимого и недвижимого имущества, используемого в хозяйственной деятельности. Логическая цепочка, приводящая к такому выводу следующая.
Гражданским кодексом (пункт 1 статья 325) устанавливаются субъекты права частной собственности – это физические и юридические лица. Кодекса не устанавливает отдельного субъекта права частной собственности для физического лица – предпринимателя.
В соответствии с пунктом 177.4 статьи 177 раздела IV Налогового кодекса в перечень расходов непосредственно связанных с получением доходов предпринимателя, включаются документально подтвержденные затраты, которые относятся к расходам операционной деятельности в соответствии с разделом ІІІ Налогового кодекса.
Расходы операционной деятельности, учитываемые при исчислении объекта налогообложения, определяются в соответствии с п.138.4, п.138.6 - 138.9, пп.138.10.2 - 138.10.4 п.138.10, п.138.11 ст. 138 Налогового кодекса (п.138.1 ст. 138 роздела ІІІ НКУ). Этими пунктами не предусмотрено включение в состав расходов стоимости приобретенного движимого и недвижимого имущества. Хотя об этом можно было бы и не упоминать, потому что такие расходы никогда и никому не разрешалось формировать.
Другое дело амортизация - частичное и постепенное отнесение в расходы стоимости имущества, являющегося по определению основным средством. Затраты на приобретение основных средств, нематериальных активов подлежат амортизации в соответствии с пунктом 144.1 статьи 144 Налогового кодекса. Именно так юридические лица учитывают затраты на приобретение основных средств.
Но так как обязательное ведение бухгалтерского учета состава валовых затрат операционной деятельности и основных фондов, подлежащих амортизации, для физических лиц – предпринимателей на общей системе налогообложения законодательством не предусмотрено, то и амортизировать (поэтапно относить в расходы) стоимость основных средств (приобретенного движимого и недвижимого имущества) предпринимателям не разрешается.
А вот сумма арендной платы за имущество, которое предприниматель использует в своей деятельности, включается в состав расходов предпринимателя на общей системе налогообложения.
Поэтапное обоснование следующее. Пунктом п.177.2 ст.177 роздела ІV Налогового кодекса установлено, что объектом налогообложения предпринимтеля на обей системе налогообложения является чистый налогооблагаемый доход, тоесть разница между общим налогооблагаемым доходом (выручка в денежной и неденежной форме) и документально подтвержденными расходами, связанными с хозяйственной деятельностью такого физического лица – предпринимателя.
В соответствии с пунктом 177.4 статьи 177 раздела IV Налогового кодекса в перечень расходов непосредственно связанных с получением доходов предпринимателя, включаются документально подтвержденные затраты, которые относятся к расходам операционной деятельности в соответствии с разделом ІІІ Налогового кодекса.
Согласно пункту п.153.7 ст. 153 роздела ІІІ НКУ арендодатель увеличивает сумму доходов, а арендатор увеличивает сумму расходов на сумму начисленного лизингового платежа (аренды) по результатам налогового периода, в котором осуществляется такое начисление. Не следует забывать о документальном подтверждении данной операции – договоре аренды, квитанции и т.п.
Вот так и получается, что в аспекте налогообложения часто выгоднее арендовать имущество, чем приобретать. Но каждый решает сам, на то он и предприниматель. Единственное и неизменное условие – нужно соблюдать нормы налогового законодательства.
Наталия Манакова ЛГНИ

Пять самых распространенных нарушений у предпринимателей

Среда, 29 Августа 2012 г. 21:21 + в цитатник
На прошедшей встрече начальника налоговой инспекции в Ленинском районе Сергея Борисова с представителями бизнеса обсуждались распространенные нарушения, которые выявляются контрольно – проверочной работой у предпринимателей.
В рейтинге самых типичных ошибок первое место заняла несвоевременная оплата единого налога. По свидетельству самих предпринимателей причиной этого нарушения, как правило, служит их занятость, ментальность – «привычка оставлять все на последний день» и не знание норм Налогового кодекса, не позволяющих переносить последний день уплаты на первый рабочий день после выходного, если граничный срок выпадает на выходной. Так же необходимо заметить, что многие предприниматели не учитывают банковский расчетный день, при котором уплата налога в вечернее время засчитывается на счета казначейства на следующий день.
Стоимость этой ошибки для предпринимателей устанавливает п.122.1 Налогового кодекса – 50 процентов ставки единого налога. Вступление в силу Закона Украины № 4834-VI от 24.05.2012, "О внесении изменений в Налоговый кодекс Украины относительно усовершенствования некоторых налоговых норм" не дало иммунитет на несвоевременную оплату единого налога по фиксированной ставке (консультация информационно справочного департамента НСУ).
Второй по частоте повторения ошибкой предпринимателей является убеждение, что в случае отсутствия результатов деятельности (отсутствие доходов и расходов) они могут не предоставлять налоговую отчетность. К сожалению, сегодня в налоговом законодательстве не существует норма позволяющая игнорировать налоговую отчетность. Даже если предприниматель находится на общей системе налогообложения и не ведет хозяйственную деятельность, он обязан в соответствии с п. 177.11 статьи 177 Налогового кодекса предоставить годовую налоговую декларацию. Нормы упрощенной системы налогообложения так же не предусматривают освобождение предпринимателя от предоставления ежеквартальной декларации (2 и 3 группы) и годовой декларации для 1 группы. Кроме того, для плательщиков единого налога 1 и 2 группы сохраняется обязанность уплачивать фиксированную ставку налога вне зависимости от наличия результатов деятельности (выручки).
И если перечисленные нарушения устанавливаются еще на этапе администрирования, то такое нарушение как не соблюдение порядка сохранности первичных документов выявляются уже на этапе документальной проверки и грозит предпринимателю значительными штрафными санкциями.
Четвертым типичным нарушением в работе частного предпринимателя является не соблюдение условий применения налоговой социальной льготы при расчете заработной платы наемных работников. Предпринимателям следует помнить, что применение льготы возможно только при наличии соответствующего заявления работника на применение налоговой социальной льготы (п.п.169.2.2 Налогового кодекса).
Пятое место в нашем рейтинге занимает правильность заполнения налогового расчета сумм дохода, начисленного (уплаченного) в пользу налогоплательщиков, и сумм удержанного с них налога – 1ДФ. Как правило, предприниматели игнорируют обязанность по отражению в данном отчете сумм, выплаченных контрагентам – предпринимателям. Напомним, что такие доходы отражаются в отчете с признаком дохода 157, а не выполнение данного требования может привести к применению штрафных санкций в сумме 510грн. в соответствии с п.119.2 статьи 119 Налогового кодекса.
«Рост доходов предпринимателей увеличит поступления в бюджет, и соответственно скажется на создании новых рабочих мест. Мы не видим смысла лишний раз вмешиваться в работу бизнеса. Однако предприниматели должны соблюдать нормы налогового законодательства. Мы постараемся и дальше оказывать им любую методическую помощь», - завершил свое выступление Сергей Борисов.

Наталия Манакова ЛГНИ

В ДПІ Ленінського району пройшов брифінг

Среда, 29 Августа 2012 г. 21:13 + в цитатник
Під час брифінгу в.о. обов’язки начальника ЛДПІ Солдатова Л.Ю. інформувала представників ЗМІ щодо сервісної складовій у роботі податкової служби. Лілія Солдатова відмітила зміну в структурі веб-сторінки Севастополя. Тепер платники податків зможуть отримати максимум інформації та послуг за одним посиланням в мережі.

Вона запросила громадян приймати участь у сервісах що забезпечують зворотний зв‘язок: прийом запитів з податкового законодавства, звернення громадян, прийом запитів на доступ до публічної інформації, прийом пропозицій щодо проектів регуляторних актів України, форум ДПС України, спілкування у соціальних мережах.

Окрему увагу було приділено сервісу Пульс податкової (044)-284-00-07. Це всеукраїнська цілодобова гаряча телефонна лінія, на яку можна звертатися у випадку неправомірних дій або бездіяльності працівників органів ДПС.

З допомогою засобів масової інформації клієнти податкової служби були проінформовані про сервіс «Платникам податків про електронну звітність», який дає можливість дистанційного укладання Договорів щодо подання податкової звітності. Бази даних ДПС: Бази даних платників ПДВ, Анульовані свідоцтва платників ПДВ, Адреси масової реєстрації платників податків, Єдина база податкових знань, Дізнайся більше про свого бізнес-партнера, Особливий податковий контроль.

Громадськість дізналася, що органами ДПС України надаються 45 адміністративних послуг, перелік яких розміщено на веб-сайті ДПС України. Сервіс «Інформаційне повідомлення про заборгованість з податків, зборів». Шляхом розсилки інформаційною системою ДПС України платник має можливість щомісячно дізнаватися про наявність у нього податкового боргу. Проект „Електронний кабінет”. Проект створюється на базі офіційного веб-порталу ДПС України. Спрямований на зменшення кількості особистих контактів платника з інспектором. Кінцевий результат сервісу – персональний аккаунт кожного платника на веб-порталі ДПС України.

Система „Електронна картка”. В режимі он-лайн з використанням електронного цифрового підпису платник матиме можливість проведення певних операцій з персональним Електронним кабінетом: подання реєстраційних даних, подання електронної звітності, отримання інформації про стан розрахунків з бюджетом тощо. Впровадження системи триватиме протягом 2012-2016 років.

Он-лайн сервіс „Черговий по країні”. Систематизований механізм постійного спілкування в режимі он-лайн з фахівцями регіональних органів ДПС. Щодня платники можуть надати своє запитання й отримати відповідь щодо застосування податкового законодавства. http://buhgalter.com.ua/dpa/

Особливу увагу представників ЗМІ привернула інформація, щодо створення мережі Центрів обслуговування платників податків. Створення сервісних центрів за принципом „єдиного вікна” на базі районних ДПІ забезпечує оперативність у видачі дозвільних документів, покращення ефективності адміністрування податків та зборів, удосконалення процесу приймання звітності, а також забезпечення швидкого доступу платника до інформації.

Безкоштовне надання ключів електронного цифрового підпису. Розпочато функціонування Центру сертифікації електронних ключів ДПС України та його регіональних відділень. Надання ключів електронного підпису здійснюється безкоштовно. Процедура отримання займає не більше 25 хвилин. Для цього необхідно надати заяву встановленого зразка. Зразок заповнення заяви та інша необхідна інформація знаходиться на сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДПС http://www.cskidd.gov.ua

Для платників ПДВ було доведено необхідну інформацію щодо автоматичного відшкодування ПДВ. Сервісний механізм, відкритий як для великого, так і для малого бізнесу. Автоматичне відшкодування ПДВ надається платником на підставі критеріїв, що стосуються розбіжностей між податковими зобов‘язаннями та податковим кредитом, рівнем заробітної плати, тощо.



Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськість ЛДПІ

Начальник Ленинской налоговой инспекции встретился с представителями бизнеса

Среда, 29 Августа 2012 г. 21:05 + в цитатник
На прошедшей встрече начальника налоговой инспекции Ленинского района с представителями бизнеса обсуждались практические вопросы организации работы Центра обслуживания налогоплательщиков при ГНИ Ленинского района.

«Созданный нами сервисный центр позволяет быстро, комфортно и в одном месте получить весь спектр необходимых услуг. А именно:

- сдать налоговую отчетность и любую другую входящую корреспонденцию;

- получить необходимые разрешительные документы (справки, патенты, свидетельства);

- получить информацию об изменениях в налоговом законодательстве, по заполнению налоговой отчетности и другие консультации.

Кроме того, центр обеспечивает быстрый доступ налогоплательщиков к публичной и актуальной информации. Создано место, где клиент желающий сдать отчетность в электронном виде, но не имеющий на сегодня такой возможности, может воспользоваться сетью Интернет. Для удобства налогоплательщиков административные услуги по выдаче разрешительных документов оказываются с продленным рабочем днем и в субботу. Ежедневно центр могут посетить плательщики с 9.00 до 20.00, а в субботу с 9.00 до 16.00», - информировал бизнес-общественность Сергей Борисов.

Общий интерес собравшихся вызвала информация о перспективах внедрения комплексной системы предотвращения и противодействия тенизации экономики, второй этап, которой будет проведен до 01.01.2014 г.

Задачами антитеневой системы определено разрушение схем минимизации налоговых обязательств, выявление и пресечение противоправной деятельности субъектов хозяйствования и ликвидация схем уклонения от налогообложения предприятий-выгодоприобретателей.

Система состоит из 30 приложений, которыми в основном являются:

– алгоритмы и критерии отбора налогоплательщиков для отработки, например, по таким категориям, как «выгодоприобретатель», «транзитер» и «налоговая яма»;

– порядки и механизмы отработки отобранных плательщиков.

Отдельного внимания заслуживают следующие приложения:

– карта теневого сектора экономики Украины, на которой все области разделены на три категории: с низким, средним и высоким количеством рисковых субъектов хозяйствования и рискового налогового кредита;

– алгоритм проведения мероприятий об отказе в принятии налоговых накладных в ЕРНН.

Например, алгоритм определения предприятий – «налоговых ям» предполагает ежемесячную оценку по следующим 10 критериям:

– не сдана (не принята) декларация;

– сумма расхождений между налоговым кредитом и налоговыми обязательствами составляет свыше 1 млн. грн.;

– количество работников менее 5 человек;

– уставный фонд менее 200 тыс. грн.;

– балансовая стоимость основных средств меньше 10 тыс. грн.;

– директор и бухгалтер – одно лицо;

– среднемесячный объем операций в декларации по НДС более 1 млн. грн.;

– разница суммы задекларированного налогового кредита по сравнению с предыдущим месяцем более 1 млн. грн.;

– формирование налогового кредита за счет собственного индивидуального налогового номера .



Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськість ЛДПІ

Я знаю, город будет, я знаю, саду цвесть, когда иностранные инвестиции в Украине есть!

Среда, 29 Августа 2012 г. 20:56 + в цитатник
Беспрецедентное событие, имевшее место в налоговой инспекции Ленинского района в прошедшую среду вдохновило его участников на перефразирование слов поэта. Приглашенным представителям предприятий с иностранными инвестициями была предложена разнообразная и интересная программа. Во время встречи с руководителями инспекции налогоплательщики узнали о новых сервисных возможностях предоставляемых налоговой службой. Горячая дискуссия об этапах совершенствования порядка предоставления административных услуг и изменениях, внесенных в налоговое законодательство, завершилась словами благодарности в адрес руководителей налоговой службы Украины и региона. «Замечательно, что налоговой службой уделяется такое большое внимание предприятиям с иностранными инвестициями. Вопрос благополучия инвестиционного климата находится на стыке экономики и политики. Со своей стороны мы так же будем стараться внести вклад в развитие экономики региона», - поделился своими впечатлениями о встрече директор компании Севинвестстрой Игорь Михайлов. После чего, гости инспекции были приглашены в Центр обслуживания налогоплательщиков, где они смогли воочию убедиться в сервисной составляющей налоговой службы.

Не остались без внимания налоговиков и бухгалтера предприятий. Для них управлением налогообложения юридических лиц был проведен специализированный семинар на тему «Инвестиционный климат и уровень инвестиционной активности в Украине». С развернутым докладом о специфике налогообложения предприятий с иностранными инвестициями перед присутствующими выступила начальник управления налогообложения юридических лиц Ольга Шеффер. «Такие встречи с налогоплательщиками всегда волнительны, но положительный заряд от общения каждый раз вдохновляет нас. И если мы смогли помочь бухгалтерам в их нелегкой работе, значит, мы и в дальнейшем будем продолжать такие встречи», - заверила Ольга Шеффер.



Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськість ЛДПІ

Дневник Предприниматель

Среда, 29 Августа 2012 г. 20:53 + в цитатник
Информация о предпринимателях и для предпринимателей


Поиск сообщений в Предприниматель
Страницы: [1] Календарь