-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Александра_Наумец

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 14.10.2009
Записей:
Комментариев:
Написано: 26





«NON stop go to top» - життєвий стиль нової молоді

Среда, 31 Марта 2010 г. 19:04 + в цитатник
Сьогодні ти на діловій зустрічі підписуєш договір про партнерство, а завтра вже прямуєш на міжнародну конференцію. Такий стиль життя більше нагадує уривок з фільму про молодих, успішних та амбіційних? Але насправді це робочі будні звичайних студентів, які вже сьогодні створюють свій власний стиль життя.
Цю молодь називають проактивною. Вони на бояться розмовляти на рівних з власниками величезних компаній, реалізовувати власні поректи, формувати свою команду, подорожувати по всьому світу та здобувати грандіозний досвід. Обережно! До них вже сьогодні придивляються рекрутингові компанії по всьому світу, бо це потенційні ТОП менеджери компаній, ефективні управлінці та власники бізнесу. Ця молодь працює по всьому світу, змінюючи своє життя та життя суспільства на краще.
В Черкасах вже 15 років існує міжнародна студентська організація AIESEC, яка націлена саме на пошук проактивної молоді. Члени цієї організації щорічно реалізують якнайменше 5 власних проектів, співпрацюють з більшістю успішних компаній, відвідують всеукраїнські та міжнародні конференції, присвячені особистому розвитку, менеджменту, маркетингу, PR, спілкуються зі студентами з усього світу, їздять на міжнародні стажування.
Це нове покоління, яке тримає своє майбутнє у власних руках.

А ти хочеш спробувати на смак шалений ритм життя?

Метки:  

Понравилось: 8 пользователям

Нові можливості для студентів від найбільшої молодіжної організації

Вторник, 23 Марта 2010 г. 14:26 + в цитатник
1 квітня 2010 року в Черкасах відбулось закриття міжнародного навчального проекту «Find yourself».

Протягом двох місяців для Черкаських студентів та школярів проводились семінари та тренінги за участі стажерів та професійних тренерів від консалтингового агентства «Персонал», Інституту розвитку молоді та інших компаній. Захід був організований міжнародною молодіжною організацією AIESEC. В проекті брали участь студенти-учасники, а також іноземні стажери з Китаю, Грузії та Італії. Усі учасники були нагороджені грамотами та сертифікатами.

Основною метою проекту було вдосконалення знань і навичок молоді, розширення кругозору, покращення знань англійської мови і підвищення культурного рівня школярів та студентів. Крім цього усі учасники отримали неоціненний досвід спілкування з вихідцями з інших країн, що є досить важливим аспектом для майбутніх спеціалістів, враховуючи динамічну глобалізацію сучасного світу, де кордони між країнами та культурами майже не відчутні. Всі заняття в рамках проекту проходили у дружній атмосфері діалогу, під час якого наша молодь та іноземні стажери мали змогу обмінятись знаннями та досвідом.

«Завдяки участі у цьому проекті я змогла ближче познайомитись з культурою інших країн і найкраще в цьому є те, що це знайомство відбулось не за допомогою книжок чи Інтернету, у мене була можливість спілкуватись безпосередньо з вихідцями інших країн. Іноземні стажери розповіли про освіту в своїх країнах, про свої традиції, мрії та плани на майбутнє і мені стало зрозуміло, що не зважаючи на сотні тисяч кілометрів між нашими країнами, різницею у культурах, державному устрої, люди з різних країн багато в чому схожі. Завдяки AIESEC я здобула неоціненний досвід, який стане мені у нагоді в майбутньому» - Олександра Наумець, студентка ЧДТУ.

«В цьому році я вирішив взяти участь у програмі обміну студентами AIESEC. В Китаї мало що відомо про Україну, саме тому я вирішив відвідати цю країну. Першим моїм враженням була надзвичайно велика кількість снігу. Потім дуже вразила відкритість та гостинність українців. Звичайно різниця у культурі, релігії, а також кухні досить помітна, хоча саме завдяки цьому я зробив чимало відкриттів, таких як український борщ та вареники. Приємно було спілкуватись з українською молоддю, тут, як і в Китаї, є багато цілеспрямованих, цікавих та розумних молодих людей. Дякую локальному комітету AIESEC Черкаси за організацію проекту та ту допомогу, яку вони мені надавали під час перебування в Україні» - Джей-Джей, стажер з Китаю.

В результаті проекту були досягнуті основні цілі, які перед собою ставили організатори, а саме: культурний обмін між молоддю, надання нових знань, популяризацію України, як розвинутої Європейської країни.

AIESEC - це міжнародна молодіжна організація, що представлена в більш як 100 країнах світу та учасниками якої є майже 40 000 молодих людей, які мають можливість розвивати власний потенціал з метою позитивного впливу на суспільство.

Метки:  

Новый блог This is Public Relations

Суббота, 13 Марта 2010 г. 17:55 + в цитатник

Открываю новый блог про PR. В нем планируется размещение новостей, исследований, различных статей про отношения с общественностью. Этот дневник для всех, кто интересуется PR и для будущей PR комманды AIESEC, в котом члены команды смогут найти необходимую им информацию про PR AIESEC, о наших проектах и ходе их выполнения, а также много много другого.
Искать дневник по адресу: http://www.liveinternet.ru/users/this_is_public_relations


Метки:  

Посмотри на мир глазами волонтера ООН

Среда, 10 Марта 2010 г. 20:04 + в цитатник

10-го марта в Черкасском ресурсном центре прошла встреча в формате диалога «Волонтерство - без кордонів». Среди участников были волонтеры ООН Джованни Моцарелли (Италия) и Майкл Затлаф (Америка), а также представители международной студенческой организации AIESEC и других волонтерских организаций Черкасс и области. На встрече в формате дружеской беседы обсуждались проблемы и перспективы развития волонтерского движения в Черкассах и в Украине в общем.


Кто же может стать волонтером ООН?


Если Вам раньше казалось, что волонтерами могут стать либо звезды, такие как, актриса Анжелина Джоули и футболист Рональдо, либо еще какие-то выдающиеся личности, то я должна Вас обрадовать: волонтером может стать любой. Часто люди, когда задумываются о волонтерстве, сразу начинают представлять постоянные поездки в бедные страны или в зоны стихийных бедствий, многих это пугает, особенно жителей нашей страны, дескать, как я могу помогать людям в других странах, если в моей собственной стране, либо даже в семье есть проблемы. Этот стереотип часто мешает людям проявить себя как волонтера.

Есть три направления волонтерства: международное, национальное и он-лайн волонтерство. Для международного волонтерства на самом деле нужно ездить по миру и помогать людям из разных стран, это нелегкая работа и она требует уже имеющегося опыта волонтерства.
 

Будучи национальным волонтером Вы можете помогать собственной стране решать внутренние проблемы, к слову должна заметить, что именно благодаря национальным волонтерским организациям решаются многие важные социальные проблемы, которые должно было б решать государство. Для студентов возможность получить волонтерский опыт дает международная студенческая организация AIESEC.


Новым и достаточно перспективным направлением является он-лайн волонтерство. Я бы сказала, что это дает возможность людям, которые еще не готовы пополнить ряды активных волонтеров, но они чувствуют тягу к помощи и участию в жизни мирового общества, проявить себя. На самом деле стать он-лайн волонтером может каждый, для этого достаточно зарегистрироваться на специальном сайте. Если вы думаете, что помощи от Вас мало, я должна Вас переубедить, нужна любая помощь: от юридической консультации до помощи в редактировании статьи или любой другой работе.


Не бойтесь сделать первый шаг и переступить порог привычной жизни: семья-работа-учеба, откройте для себя новый мир и новые горизонты, куда более широкие чем Ваш город или даже страна.


Сайт международной студенческой организации AIESEC в Черкассах: http://aiesec.ck.ua/
Сайт для регистрации волонтеров ООН: http://one.unv.org
Сайт ООН в Украине: http://www.un.org.ua/ua/ambassadors/
Сайт для регистрации он-лайн волонтеров: http://onlinevolunteering.org/en/index.html

 (700x525, 163Kb)

Метки:  

Іноземні стажери розповідають черкаським школярам про культуру та освіту в Європі

Среда, 10 Марта 2010 г. 00:42 + в цитатник
Із початку лютого у чотирьох черкаських школах іноземні стажери проводять навчально-просвітницькі заняття, головне завдання яких покращити в дітей знання англійської мови, подолати мовний бар’єр, поглибити знання про культуру різних країн тощо. Заняття відбуваються в рамках освітнього проекту “Знайди себе”, організованого міжнародною студентською організацією AIESEC.

Розпочалися заняття ще на початку лютого й триватимуть до кінця березня. У перших трьох зустрічах, які відбувалися в Гуманітарно-правовому ліцеї, ЗОШ № 4 і ЗОШ № 31, узяв участь стажер із Італії Алесіо. Він розповів учням про культуру Італії, її традиції, а також систему освіти в Європі й співпрацю України з Європейським союзом. Заняття велися англійською на уроках іноземної мови.
За словами керівника проекту Наталії Шумейко, Алесіо розповідав цікаві факти, відповідав на запитання, навчав школярів італійських слів.
– Атмосфера під час таких зустрічей просто неймовірна, – говорить італійський гість. – Приємно, що черкаські учні відкриті для спілкування. Чудово, що вони прагнуть до кращого, розвиваються, цікавляться системою освіти за кордоном. Мені було дуже приємно поділитися своїм досвідом зі школярами Черкас.
Окрім італійця, в черкаських школах проводитимуть заняття також стажери з Грузії та Китаю. Зокрема вже зараз у вищеназваних школах, а також Першій міській гімназії проходять зустрічі з грузином Вахтангом, а в березні до Черкас завітає ще двоє стажерів з Китаю. Планується, що вони ознайомлять черкаських учнів з культурою та традиціями своїх країн.

Довідка: “AIESEC” – це міжнародна організація, що надає можливість молодим людям віднайти та розвинути свій потенціал для здійснення позитивного впливу на суспільство. “Знайди себе” – освітній проект, спрямований на вдосконалення знань і навичок молоді, розширення кругозору, покращення знань англійської мови і підвищення культурного рівня школярів та студентів.

Метки:  

В дорогу за первой звездой для вашего резюме.

Воскресенье, 22 Ноября 2009 г. 12:11 + в цитатник
Недавно я задалась вопросом, чем же таким заинтересовать своих будущих работодателей, если после университета я выхожу фактически со знаниями, которые не были проверенны на практике, теория да и только. Сейчас огромная конкуренция на рынке труда и молодому специалисту крайне сложно привлечь внимание работодателя к своей скромной персоне, везде нужен опыт.
Недавно мне посчастливилось по рекомендациям подруги попасть в одну международную студенческую организацию – AIESEC. Сначала было просто интересно и я подумала: «А почему бы и нет, должно быть весело». Оказалось, что это не только весело, но еще и полезно. Я узнала, что поможет мне обойти сотни моих конкурентов на рынке труда. Стажировка в зарубежной компании – вот, где находится будущая сила моего резюме. Подумайте сами, если вы такой на вид скромный студент прейдете со своим резюме к работодателю как округлятся его глаза, если у вас в ваши 21-22 года уже будет написано: «Проходил(ла) стажировку в PG» или Microsoft и т.д. Ха! Это возможно и это моя реальность. Кроме того, что я смогу поехать стажироваться по своей специальности (а не подай-принеси или подмети), еще локальные комитеты на месте моей будущей стажировки встретят меня, дадут жилье, обеспечат всем необходимым и я точно буду знать, что есть люди к которым я могу позвонить в любое время и они мне окажут любую помощь. А где вы такое видели. Короче ВАУ!!! Я в восторге. Заканчиваю 4-й курс и чухаю куда-то. Пожелайте мне удачи. Кстати, попробуйте и вы

Метки:  

Критическое мышление

Среда, 18 Ноября 2009 г. 11:36 + в цитатник

Сегодня вернемся к нашей креативности
Рассмотрим необходимый нам навык: открытое критическое мышление.
Звучит очень умно, но на самом деле все намного проще чем кажется. Потому читаем дальше.
Существует два вида мышления, которые необходимы для креативного процесса: открытое и критическое.
Открытое мышление если проще говорить это одобрение даже самых бредовых идей, независимо от возможности их реализации и от того насколько они аргументированы (как по мне не очень рационально).
Критическое мышление предполагает, что вы сядете и вдумчиво обсудите новую идею с учетом таких параметров как направленность идеи на решение задачи, время, бюджет и др.
Но люди разные и каждому свое потому мы разберемся в основных характеристиках этих 2-х типов мышления:

 

Открытое мышление Критическое мышление
Эмоциональное и полностью интуитивное Критическое и аналитическое
Возможно все, даже самая бредовая идея Практическая реализация идеи
Комбинация самых разнородных новых элементов Функциональность – будет ли это работать?
Все разрешено, нет никаких запретов Ориентация на политические и экономические реалии



Удачного совмещения. А я буду практиковать и то и другое в своей деятельности в AIESEC. 


Метки:  

Трудоголизм

Воскресенье, 08 Ноября 2009 г. 21:23 + в цитатник

Вчера потеряла сознание (проклятое малокровие) и последствия не заставили себя долго ждать. Сутки я живу без кофе и самое ужасное – без работы. Добрая тетенька врач, вызванная по этому поводу, сказала: «Деточка, у тебя переутомление». Эх, наверное даже грипп был для меня менее неприятной новостью. Вот так началась моя грустная история. Сегодня мне дали 2 часа утром и 2 часа вечером за компом и немного почитать, остальное время мама учила меня готовить, теперь у нас еды хватит на неделю или даже 2, можете меня поздравить, я с мамой приготовила 2 шарлотки, одну запеканку и суп. Папа рад…
Сейчас мои 2 часа за компом, мучаю людей, потому, что мне скучно, необходимо общение, а деньги на телефоне закончились. Нашла статью о трудоголизме, читаю ее и думаю когда же это я в ТАКОЕ превратилась. Самое страшное, что я на самом деле счастлива только, когда работаю. Может пора что-то менять.

 


Метки:  

У пошуках Лідера

Среда, 04 Ноября 2009 г. 20:04 + в цитатник
Для компаній, як працюють на принципах партнерства, планка вибору лідера дуже висока. На відміну від корпорацій, як можуть обирати лідерів, дотримуючись вимог порівняно невеликої Ради Директорів, вибір лідера для компанії зазвичай передбачає врахування вимог, потреб, бажань та амбіцій широкої групи партнерів, засновників та акціонерів. Така складна процедура не є виявом якихось демократичних ідеалів.

Дуже складно змусити лідера бути відповідальним, якщо він сам чітко не розуміє своіїх функцій та обов'язків. Цей, здавалося б, очевидний принцип, на практиці дуже часто ігнорується. У багатьох компаніях, у всіх галузях, у кожній країні неодноразово доводиться стикатися з випадками, коли люди, які потрапляють на керівну посаду, зовсім не розуміють, чого від них очікують.
Для уникнення таких ситуацій та виховання у собі лідера була створена організація AIESEC, яка вже багато років займається саме цією справою. Тож не марнуй часу, приходь, ми чекаємо на тебе! Тільки в нас тобі запропонують можливість пройти стажування в одній з 110 країн, отримати незабутній досвід та приєднатися до когорти нового покоління лідерів!

Метки:  

Креативность. А ты креативен?

Среда, 04 Ноября 2009 г. 10:08 + в цитатник

Сейчас куда не пойди везде слышишь слова креатив, креативность и т.д. Иногда мне даже кажется, что даже дворникам говорят подметать улицы как-то «креативненько». Мне самой пришлось задуматься над этим понятием, когда я работала над идеями для PR отдела в AIESEC. Не смотря на то, что слышим мы это очень часто, но сам смысл и основы креативности знает очень маленькое количество людей. Хотите быть креативными? Тогда читайте дальше.
Итак, многие думают, что рождать креативные идеи это удел не многих и очень талантливых. Так вот, «талантливых» я должна разочаровать, а «не талантливых» - поздравить. Существует ряд техник, которые позволяют развивать творческое мышление. Думаете, что интересные идеи рождаются мгновенно? А вот и нет. Креативная идея этот тот дом, который построен на мелких идейках, комбинации которых позволяют создать что-то этакое. Но перейдем к сути: на чем стоит вся креативность.
Есть 7 пунктов, которыми нужно владеть для формирования «дома» креативной идеи:
1.Открытое критическое мышление;
2.Техники открытого мышления;
3.Техники критического мышления;
4.Алгоритм креативного процесса;
5.Техника номинальной группы;
6.Структурированная мозговая атака;
7.Уровень компетенции и креативность.
Более подробно обо всех этих пунктах в следующих постах. 


Метки:  

Розвиток лідерських якостей у молоді

Четверг, 29 Октября 2009 г. 00:24 + в цитатник
Кожне суспільство потребує ролевих моделей поведінки і лідерів. Тому, міжнародні молодіжні організації, наприклад, AIESEC допомагають обдарованим студентам прийняти на себе роль лідера в тій сфері навчання, області, де б найяскравіше виявилися їх здібності (сутністю AIESEC є Activating Leadership).
Дослідження, проведені психологами в США, виявили основні характеристики, якими повинен володіти лідер:
* активність;
* здатність творчо вирішувати проблеми;
* здатність критично міркувати;
* здатність уловлювати нові взаємини в групі;
* легкість вербального сприйняття;
* гнучкість мислення;
* здатність терпіти двозначність;
* здатність мотивувати до дії інших людей.
Отже, лідер - це людина, здатна впливати на дії однієї людини або групи людей з метою досягнення певної мети
Сучасність вимагає від молодих людей адекватного уявлення про себе, високої соціальної пластичності, володіння навиками ефективної комунікації. Повною мірою цими якостями повинні володіти молодіжні лідери. Вони повинні стати зразком зрілої адаптивної поведінки, уміти управляти інтеграційними процесами як усередині організації, так і за її межами – в рамках всього соціокультурного простору.
Саме тому така важлива робота, що виконується міжнародною молодіжною організацією AIESEC з підготовки і вчення молодіжних лідерів, яка дає їм не лише знання, але і, головним чином, соціальні уміння і навики, є дуже важливою, і займає вагоме місце в житті молодих людей.

Метки:  

Здійсни свою мрію!

Понедельник, 26 Октября 2009 г. 19:38 + в цитатник
Хто з нас не мріяв побачити оспівану голівудом Америку чи крајну фараонів - Єгипет? Хто не хотів працювати у міжнародному колективі за кордоном?
мабуть, не знайдється жодној людини, яка не прагне відкрити нові горизонти.
Але ж де знайти можливості для реалізаціј цих мрій?
У AIESEC'у!
AIESEC надає реальну можливість појхати за кордон, але це не просто туризм. Це - стажування. Вступаючи в AIESEC, ви отримуєте шанс працевлаштування у будь-якій з 110 крајн світу за своєю спеціальністю. Ви не тільки отримаєте незабутні враження від нової країни, а ще й можливість додати міжнародний досвід до свого резюме!
Шукайте інфо на aiesec.ck.ua і нові горизонти стануть реальністю!

Метки:  

Ваши новости не печатают и не читают? Возможно, нужно поработать над своим пресс-релизом?

Суббота, 24 Октября 2009 г. 00:35 + в цитатник

Недавно на собрании AIESEC зашла речь о пресс-релизах. Тема очень важная и щекотливая, думаю, многим будет интересно, что это такое и с чем его едят.

Итак, пресс-релиз – это главный документ для связи пиарщика со СМИ. Вы думаете, что ваш пресс-релиз уникален и интересен, но я должна вас разочаровать, каждый день СМИ получают сотни таких «уникальных» пресс-релизов. Что же хотят получить от нас, что б именно наша новость стала именно той, которую захотят опубликовать?
Наша задача научится составлять грамотный и интересный пресс-релиз.
Скажу сразу, что необходимо иметь неплохой талант, что б в наше время изобилия и разнообразия удивить кого-то чем-то, но знать основные правила все-таки стоит.
Главное! Пресс-релиз должен быть информативным.
Информация становится новостью, когда она соответствуют следующим требованиям:
- Она должна быть интересна читателям тех изданий, в которые направляется пресс-релиз.
-В информации должен быть элемент чего-то нового, интересного, необычного.
-Новость должна быть актуальной. Только «горячие » новости пользуются спросом.
-Новость должна быть общественно значимой или, так сказать, «на злобу дня».
-Информацию создают люди, а значит, неплохо заручится мнением или цитатой людей, мнение которых значимо.
Новость можно усилить с помощью разных хитростей и уловок, одной из таких уловок, можно считать привязку новости к какой-то круглой дате. Для примера можно взять 175-летие Михайловского театра в честь, которого череда ярких праздничных событий прошла в театре в ноябре 2008 года. Тоже самое можно провернуть, используя в качестве круглой цифры число покупателей, проданного товара, членов организации и т.д.
Далее поговорим о самом контексте: заголовок - самая информативная часть пресс-релиза, далее по значимости идет первый абзац именно эти два пункта наносят главный удар и именно от них зависит, будет ли увиден ваш труд.
Есть правило: «5 W & 1 H»:
Who? – Кто?
What? – Что?
When? – Когда?
Where? – Где?
Why? – Почему?
How? – Как
Большинство удачных пресс-релизов составлены именно в таком порядке. То есть сначала дается ответ на вопрос, кто является участником события, а затем – что это за событие, когда и где оно будет (было), почему и как оно произошло.
И последнее! Не забывайте о дизайне своего пресс-релиза, внешний вид, должен заставлять взять в руки именно вашу информацию.
Желаю удачи;)


Метки:  

Реализовать себя на 100%

Четверг, 15 Октября 2009 г. 19:45 + в цитатник

Сегодня у меня было первое собрание PR команды AIESEC!
На сегодняшний день в команде нас четверо: Аня (team лидер), Настя (наш талант написания статей, которые будут рассказывать о том какие мы замечательные) и мы 2 Сашки.

Я была приятно удивлена, когда узнала, что со мной в одной команде моя одногрупница и тезка, все девчонки приятные и веселые. На собрании Аня нам рассказала всю «политику партии», обсудили цель нашей работы и то, что нам может дать AIESEC. Я давно уже поняла ради чего я со своей сверхзанятостью лезу еще и в эту организацию: я хочу добиться немалых успехов в жизни, а AIESEC это именно тот опыт, который мне пригодится, хочу увидеть как все это вертится, не только на теории, но и запустить туда свои ручки, распробовать на практике, плюс это еще и возможность международных стажировок, что тоже меня очень манит. Вообще свободно можно совмещать получение двух образований, курсы по английскому, работу, личные отношения и участие в международных организациях, вот так-то. Сегодня получила второе задание: написать какие продукты смогут купить наши иностранные друзья на 50 грн, ради чего занялась шпионажем в сети магазинов Сильпо, что очень весело)))))
А! Еще я сегодня получила приз за выполненную работку– Чупа-чупс
Вот сейчас сижу, грызу конфетку, пишу этот пост и думаю как бы нам стать the best.

 




 


Метки:  

Лідерами не народжуються, до лідерів розвиваються.

Среда, 14 Октября 2009 г. 13:37 + в цитатник
У більш ніж 107 крајнах світу AIESEC – символ молодості, проактівності і безмежних можливостей саморозвитку. Сьогодні більше 35 000 студентів і випускників близько 1100 Вузів по всьому світу є членами AIESEC – мережі високопотенційних молодих людей, небайдужих до свого розвитку і розвитку својх суспільств. Всім не більше 28 років, але на всіх рівнях глобальна організація управляється виключно ними.

Сьогоднішній день диктує потреба суспільства в ініціативній, енергійній, цілеспрямованій молоді. Саме сьогодні необхідно шукати механізми переходу молоді в соціально активну позицію, виявляти і виховувати лідерів завтрашнього дня. Завданням і амбіцією AIESEC є розвиток молодих людей, які хочуть і можуть розвивати суспільство, впливати на вирішення проблем, що існують в нім. Якщо ти прагнеш зайняти активну життєву позицію, розвивати себе і міняти світ довкола, запрошуємо тебе в AIESEC!

Метки:  

Особистий PR

Среда, 14 Октября 2009 г. 13:36 + в цитатник
Розглядаючи кожного з нас окремо, в суспільному контексті можна віднайти багато спільних рис та соціальних бажань. Я маю на увазі, що майже кожен з нас хоче бути успішним, хоче бути відомим та шанованим в тому оточенні, в якому знаходиться. Все просто. Всі суспільні стереотипні бажання досить відносні та суб'єктивні, але вони є. Для того, щоб вони не просто були, а дійсно працювали та були реалізовані, треба щось робити. Спочатку треба зрозуміти теорію, а потім вміло застосувати її на практиці.


Власний бренд - саме він виділяє нас серед інших. Цілком очевидно, що серед інструментів просування власного бренду діють майже ті закони, що діють під час просування на ринок товарів та послуг, але більше приділяючи увагу персональним характеристикам. Що ж в себе включає бренд, а саме персональний бренд? Впершу чергу це навики (які можна розвивати та розвивати), це певні презетаційні здібності та звісно свої емоції, саме вони показують те, що ми живі люди, а не просто "бренди".
Кожен відомий бренд має свою історію, свої поразки та свій успіх. Так само і в селф брендингу - кожен з нас демонструє себе, відкриваючи суспільству свою історію життя. Питання в тому - як робити це найбільш ефективно, та саме яким чином будувати свою успішність. Так як основою суспільства є спілкування, то цілком логічно, що одним з головним інструментів з просування "власного бренду" буде коммунікабельність та вміння спілкуватися.
Існує багато тренінгів та семіарів з приводу того, як можна створити власний бренд, але тільки в Айсеку ви відразу почнете його створювати!
Вчимося особистому PR, стаємо ефективними, яскравими та успішними разом!

Метки:  

Дневник Александра_Наумец

Среда, 14 Октября 2009 г. 13:32 + в цитатник
Привет! Меня зовут Александра. Я студентка, учусь в Черкасском государственном технологическом университете на факультете информационных технологий и систем. Меня очень много увлечений, начиная от лепки из полимерной глины и до дизайна интерьеров. В данный момент вступила в международную студенческую ассоциацию AIESEC. А дальше, посмотрим, как будет изворачиваться моя жизненная дорога;)


Поиск сообщений в Александра_Наумец
Страницы: [1] Календарь