-Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Юридическая_практика

 -Сообщества

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 10.02.2008
Записей: 307
Комментариев: 891
Написано: 4424





Без заголовка

Вторник, 01 Апреля 2008 г. 04:45 + в цитатник
SiriuslyDot (25 minutes ago) Show Hide 0 Marked as spam | Spam I want this song played at my funeral. Along with a few other songs, most of which are by the Beatles. Good Lord, I love 'em!

Законы явно не пользуются спросом )))))

Четверг, 27 Марта 2008 г. 17:20 + в цитатник
Неизвестно [скрыть] 0 дн.
Неизвестно мало коментишь! будь активнее! [скрыть] 4 дн.
Неизвестно [скрыть] 8 дн.
Неизвестно Хамит много!!!!!!!!!!!!!!!!! [скрыть] 13 дн.
Неизвестно Козел вонючий [скрыть] 31 дн.
Неизвестно [скрыть] 41 дн.
Неизвестно за нацизм [скрыть] 44 дн.



Ваши отношения Кому Комментарий

7 антипатий законодательству и правам человеков....

Не много, конечно, но и не мало



Процитировано 1 раз

Москва Москва Россия

Четверг, 27 Марта 2008 г. 04:44 + в цитатник
я те мразь нос откушу и глаза выдавлю! я псих со справкой мне по хуй!


уткнись малолетка! учись хорошим манерам! бедные твои родители им за тебя стыдно!


http://www.liveinternet.ru/users/quarthon/profile/

Уничтожение жуков: тараканов, блох

Среда, 26 Марта 2008 г. 21:07 + в цитатник
У кота Мишки-ушастика блохи.

On te l'a laissé, mais on a viré la puce électromagnétique qui permet son bon fonctionnement ! Niaaaark !

У собаки тоже. Как вывести паразитов?

УНИЧТОЖЕНИЕ БЛОХ
Для того чтобы произвести полное уничтожение блох из помещения где они находятся, будь то квартира, офис или коттедж и прежде чем обращаться к нам за помощью, вам необходимо сделать следующее:
• Вам необходимо убедится в том что это действительно блохи, а не какие либо другие виды насекомых (это нужно для того чтобы правильно подобрать химикат которым производится уничтожение блох.
• Если вы не можете самостоятельно определить как называется то насекомое которое вам досаждает уничтожение блох.
В природе существует несколько тысяч подвидов блох, но для человека представляют опасность так называемые крысиные блохи. Они проникают в помещения преимущественно из подвалов и других сырых мест и в некоторых случаях могут служить переносчиками опасных инфекций. Паразитируя на домашних животных и человеке, они с легкостью распространяются по всему помещению и довольно быстро могут заселить смежные территории. При борьбе с блохами используются такие эффективные современные препараты как "Эмпайр 20", "Эффектив Ультра", "Хлорпиримарк" - средства позволяющие надолго избавиться от блох. Также используются другие эффективные средства. Данные препараты относятся к четвертой степени токсичности, безвредны для людей и животных и полностью уничтожая блох, после обработки не оставляют следов. Высокий профессионализм, опыт обработчиков и применение надежных современных средств гарантирует полное уничтожение блох в Вашем помещении. Попадая на обработанные препаратом поверхности, все блохи погибнут за срок от 2-х часов до 2-х дней, уничтожение блох в зависимости от количества насекомых и степени заражения ими Вашего помещения. Эффект от обработки продолжается длительное время в течение которого Вы будете надежно защищены от возможного появления блох. После обработки можно сразу находиться в помещении.

БОРЬБА С БЛОХАМИ >>>

 (357x500, 28Kb)

(495) 518-00-12
консультация специалиста
 (86x70, 2Kb)

Без заголовка

Вторник, 25 Марта 2008 г. 13:20 + в цитатник
Про субботу

Мне плохо, до сих пор отхожу от субботнего разгула!!!!
Это называется встретились через 20 лет. С учетом потерянного фотоаппарата гульнул баксов на 400.
А еще девочки. И хоть никакого секса не было (да и откуда ему взяться на пьяную голову) все равно мучает совесть перед женой, за мысли, за желания. Блин, ну почему я не могу как другие, трахнул проститутки и забыл, я за не дай бог это случится, сам себя изнутри съем. Воспитание однако....

Неизвестно Хамит много!!!!!!!!!!!!!!!!! [скрыть] 0 дн.

Пятница, 14 Марта 2008 г. 16:57 + в цитатник
Неизвестно Хамит много!!!!!!!!!!!!!!!!! [скрыть] 0 дн.
Неизвестно гаааааавнооооооо [скрыть] 0 дн.
Неизвестно Козел вонючий [скрыть] 18 дн.
Неизвестно [скрыть] 28 дн.
Неизвестно за нацизм [скрыть

Законы в России явно в почете

Пятница, 14 Марта 2008 г. 03:31 + в цитатник
Отношения к Вам От кого Комментарий Дней
Неизвестно гаааааавнооооооо [скрыть] 0 дн.
Неизвестно Козел вонючий [скрыть] 17 дн.
Неизвестно [скрыть] 27 дн.
Неизвестно за нацизм [скрыть] 30 дн.

Без заголовка

Четверг, 13 Марта 2008 г. 16:53 + в цитатник

Без заголовка

Четверг, 13 Марта 2008 г. 16:52 + в цитатник
Повторність злочинів
1. Поняття повторності. У частині 1 ст. 32 вказується, що повторністю злочинів визнається вчинення двох або більше злочинів, передбачених тією ж самою статтею або частиною статті Особливої частини КК. У частині 3 цієї ж статті законодавець визнає повторним вчинення двох або більше злочинів і у випадках, передбачених різними статтями, коли це прямо встановлено в Особливій частині КК.
З цих положень закону можна зробити висновок і про саме поняття повторності злочинів, і про її види.
Повторність злочинів, як випливає із цих статей КК, припускає наявність таких ознак:
а) особою (групою осіб) вчинено два або більше самостійних одиничних злочинів. Конкретизуючи це положення, примітка до ст. 185, наприклад, вказує, що крадіжка чужого майна визнається повторною, якщо вона була вчинена після будь-якого посягання, пов'язаного з заволодінням майном. Тим самим закон встановлює, що повторним вважається вчинення злочину хоча б удруге, причому має на увазі одиничні самостійні злочини (викрадення шляхом крадіжки або вимагання тощо).
Одиничні злочини, що утворюють повторність, можуть мати різний характер. Повторність може мати місце при поєднанні двох або більше "простих" одиничних злочинів, триваючих, продовжуваних або, наприклад, складених злочинів. Так, повторність наявна при поєднанні таких простих злочинів, як крадіжка і шахрайство, або таких двох триваючих злочинів, як ухилення від сплати податків і незаконне збереження зброї; такого складеного злочину, як розбій, і такого "простого", як крадіжка тощо.
Для поняття повторності не має значення, були обидва (або більше) злочини, закінченими чи один з них був лише готуванням до злочину або замахом на нього. Для поняття повторності байдужі і форми співучасті (у перший раз мав місце злочин, вчинений за попередньою змовою групою осіб, а в другий - співучасть з розподілом ролей) і роль, що виконував співучасник у злочині, який утворював собою повторність: в одному випадку він міг бути виконавцем, а в іншому - пособником і т. ін.;
б) одиничні злочини, що утворюють повторність, вчиняються неодночасно, тобто віддалені один від одного певним проміжком часу. Так, першою вчиняється крадіжка, потім, наприклад, шахрайство або послідовно дві крадіжки і т. ін.;
в) для повторності не має значення була або не була особа засуджена за раніше вчинений нею злочин. І дійсно, якщо звернутися до статей КК, в яких передбачається повторність, то в жодній з них не сказано, що особа повинна або, навпаки, не повинна бути засуджена за раніше вчинений злочин. Скрізь у цих статтях (наприклад, ч. 2 ст. 152, ч. 2 ст. 185 і т. д.) вказується на вчинення злочину повторно без будь-яких обмежень. Таким чином, повторність має місце як у випадках, коли за перший із вчинених злочинів особа не була засуджена, так і у випадках, коли новий злочин був вчинений після засудження за перший;
г) повторність виключається, якщо за раніше вчинений злочин особа була звільнена від кримінальної відповідальності, закінчилися строки давності або на цей злочин поширилася амністія чи за нього була погашена або знята судимість.
В усіх таких випадках раніше вчинений злочин визнається юридично нікчемним, про нього наче забувають. Саме це положення прямо зафіксоване в ч. 4 ст. 32, де сказано, що "повторність відсутня, якщо за раніше вчинений злочин особу було звільнено від кримінальної відповідальності за підставами, встановленими законом, або якщо судимість за цей злочин було погашено або знято". Це положення є важливим. Дійсно, якщо ми визнаємо наявність, наприклад, повторності зґвалтування, то повинні кваліфікувати такі дії за ч. 2 ст. 152, яка передбачає позбавлення волі на строк від п'яти до десяти років. Якщо ж така повторність виключається через те, що за перший з цих злочинів була погашена судимість, зґвалтування буде кваліфіковане за ч. 1 ст. 152, як вчинене вперше, і тягне за собою покарання від трьох до п'яти років позбавлення волі.
2. Види повторності злочинів. У понятті повторності було зазначено, що вона має місце незалежно від того, була або не була особа засуджена за раніше вчинений нею злочин. Цього цілком достатньо, щоб визнати існування двох видів повторності злочинів:
1) повторність злочинів, не пов'язана з засудженням винного за раніше вчинений ним злочин;
2) повторність злочинів, пов'язана з засудженням винного за раніше вчинений ним злочин.
Повторність, пов'язану з засудженням за раніше вчинений злочин, називають рецидивом. Про рецидив, його кваліфікацію, види йтиметься в § 5 цього розділу. Спочатку розглянемо повторність, не пов'язану з засудженням за раніше вчинений злочин, або, як її іноді називають, фактичну повторність. Її зміст розкривається шляхом аналізу її видів, певним характером злочинів, які створюють її. Цими видами є: повторність тотожних злочинів і повторність однорідних злочинів. Саме в ч. 1 ст. 32 КК сказано про повторність тотожних злочинів, тобто передбачених тією самою статтею або частиною статті КК, а в ч. 3 ст. 32 - про повторність однорідних злочинів, передбачених у різних статтях Особливої частини КК.
На підтвердження цього положення звернемося також до інших статей КК. У будь-якій статті, де повторність фігурує як кваліфікуюча ознака, сказано, що вона має місце, коли їй передувало вчинення такого ж самого, однакового, тотожного злочину. Наприклад, у ст. 185 КК встановлена відповідальність за крадіжку чужого майна громадян. У частині 1 цієї статті сказано, що таємне викрадення чужого майна (крадіжка) карається, і далі йде санкція. Частина 2 цієї статті передбачає крадіжку, вчинену повторно. Звідси очевидно, що ч. 2 ст. 185 передбачає відповідальність за випадки, коли особа (група осіб) вчинила не менше двох крадіжок, тобто припускає повторність однакових (за складом), тотожних злочинів. Або ще приклад: у ст.149 встановлена відповідальність за різні форми торгівлі людьми, а в ч. 2 цієї статті - за вчинення тих же дій повторно. Це означає, що злочини, які входять до повторності, однакові, тотожні за своїми юридичними ознаками.
Отже, можна зробити висновок - закон прямо передбачає такий вид повторності, як повторність тотожних злочинів.
Проаналізуємо далі статті закону, що стосуються повторності. Звернемося зокрема до примітки 1 до ст. 185 КК. Відповідно до її змісту шахрайство, наприклад, вважається повторним, якщо йому передувало вчинення крадіжки, грабежу, розбою, шахрайства, привласнення, викрадення вогнепальної зброї, бойових припасів і вибухових речовин тощо. Отже, виявляється, що шахрайство визнається повторним, якщо йому передували, наприклад, грабіж або навіть розбій. У цьому разі йдеться не про повторність однакових, тотожних, злочинів, а про повторність подібних, близьких між собою низкою ознак злочинів. Наприклад, та сама крадіжка і вимагання - злочини не тотожні, але через їх певну подібність вони можуть утворити повторність, якщо вчинені в цій послідовності.
Далі, у деяких статтях, які передбачають відповідальність за злочинні дії з наркотичними засобами, зазначено, що вони вважаються повторними, якщо їм передувало вчинення будь-якого із злочинів, пов'язаних з незаконним обігом цих речовин (ч. 2 статей 308 і 309 і ін.). І в цих випадках для повторності не вимагається тотожності вчинених злочинів, достатньо їх подібності, однорідності. Тому таку повторність називають повторністю однорідних злочинів.
Отже, зробимо другий висновок: повторність однорідних злочинів також прямо встановлена законом. У частині 3 ст. 32 визначається, що вчинення двох або більше злочинів, передбачених різними статтями цього Кодексу, визнається повторним лише у випадках, передбачених в Особливій частині цього Кодексу. Тим самим закріплюється такий вид повторності, як повторність однорідних злочинів.
3. Кваліфікація повторності злочинів багато в чому визначається її видами. У будь-якому випадку ознака повторності повинна дістати своє вираження в юридичній оцінці діяння.
Кваліфікація повторності тотожних злочинів. Така повторність має місце там, де злочини, що утворюють її, містять ознаки того ж самого складу злочину (наприклад, вчинені послідовно дві крадіжки або два заволодіння транспортними засобами). Обидва злочини, що утворюють таку повторність, охоплює одна стаття КК, в якій встановлена відповідальність за повторне вчинення даного злочину. Тому кваліфікація такої повторності в наших прикладах настає за ч. 2 ст. 185 або, відповідно, за ч. 2 ст. 289; Цієї вимоги суворо дотримується і судова практика. Так, стосовно справ про вбивство було пояснено, що, коли винний у різний час вчинив два замахи на вбивство при кваліфікуючих ознаках і за перше з них особа не була засуджена, вчинене в цілому повинно кваліфікуватися за ч. 1 ст. 15 та п. 13 ч. 2 ст. 115 та іншим її пунктам, якщо мають місце інші, крім повторності, кваліфікуючі ознаки. У справах про зґвалтування практика правильно вважає, що зґвалтування, вчинене особою, яка раніше вчинила такий саме злочин, підлягає кваліфікації за ознакою повторності за ч. 2 ст. 152 і додаткової кваліфікації першого злочину за першою частиною даної статті не потрібно.
Така кваліфікація має місце лише у випадках, коли злочини, що входять до повторності, всі є закінченими або всі є замахом на злочин чи готуванням до нього. В інших випадках при повторності тотожних злочинів настають інші правила її кваліфікації. Ці правила зводяться до того, що у разі, коли один із злочинів є закінченим, а інший - замахом (або навпаки), вчинене потребує кваліфікації кожного злочину окремо, за відповідною частиною застосовуваної тут однієї і тієї ж статті КК. Так, при вчиненні двох або більше зґвалтувань, відповідальність за які передбачена різними частинами ст. 152, а також при вчиненні в одному випадку замаху на зґвалтування, а в іншому - закінченого зґвалтування, дії винного слід кваліфікувати за сукупністю зазначених злочинів.
Повторність тотожних злочинів, якщо вона прямо не передбачена в статті Особливої частини (наприклад, особа вчинила послідовно два умисних тяжких тілесних ушкодження), розглядається в п. 1 ст. 67 як обставина, яка обтяжує покарання.
Кваліфікація повторності однорідних злочинів, тобто злочинів, які мають тотожні або подібні безпосередні об'єкти і вчинені з однією формою вини, не викликає якихось ускладнень. Кожний злочин, що утворює повторність, повинен отримати самостійну кваліфікацію за відповідною статтею КК, причому наступний злочин кваліфікується за ознакою повторності. Так, якщо особа вчинила послідовно розбій і крадіжку, вчинене підпадає під ознаки ч. 1 ст. 187 і ч. 2 ст. 185 (за ознакою повторності).
4. Відмежування повторності від суміжних понять. Повторність тотожних злочинів і продовжувані злочини. Повторність, не пов'язана з засудженням за раніше вчинений злочин, тобто фактична повторність, перебуває у певному співвідношенні з поняттям продовжуваного злочину.
У частині 2 ст. 32 КК прямо сказано, що повторність, передбачена ч. 1 цієї статті (тобто повторність тотожних злочинів), відсутня при вчиненні продовжуваного злочину, який складається з двох або більше тотожних діянь, об'єднаних єдиним злочинним наміром.
Що зближує повторність тотожних злочинів і продовжуваний злочин? І там і тут вчиняється дві або більше дії, що тотожні, однакові. Крім того, між цими діями є певний проміжок часу. Але що ж відрізняє ці поняття? Це важлива проблема і теорії, і судової практики. Практичне значення цього питання полягає в тому, що при продовжуваному злочині виключається повторність, і діяння особи кваліфікується як єдиний злочин, наприклад, за ч. 1 ст. 185 КК (продовжувана крадіжка). При повторності тотожних злочинів, тієї ж крадіжки, застосовується ч. 2 ст. 185, що тягне за собою більш суворе покарання.
Практика Верховного суду України використовує поняття продовжуваного злочину. Так, було зазначено, що продовжуваним визнається неодноразове безоплатне вилучення майна, яке складається з ряду тотожних злочинних дій, що охоплюються загальною метою незаконного заволодіння майном, єдиним наміром винного і складають у своїй сукупності один злочин. В одній справі було встановлено, що винний вирішив викрасти із сховища державної бібліотеки декілька томів стародавніх рукописів, і періодично, скориставшись недбалістю охорони, виносив по одному тому з бібліотеки, зрештою здійснивши задумане повністю.
Та ж позиція має місце у справах про хабарництво. Було зазначено, що одержання посадовою особою одного хабара в декілька прийомів, слід розглядати як продовжуваний злочин. У таких випадках дії за ознакою повторності кваліфікувати не можна.
Отже, зазначимо, чим же продовжуваний злочин відрізняється від фактичної повторності?
Продовжуваний злочин як одиничний злочин характеризується тим, що складові його діяння, об'єднані єдиним злочинним наміром, спрямовані до загальної мети. При повторності тотожних злочинів має місце не єдиний, одиничний злочин, а множинність злочинів, де кожне окреме діяння не має з іншими того фактичного зв'язку, який властивий тотожним діянням у продовжуваному злочині. Інакше кажучи, при повторності, злочини, що утворюють її, не об'єднані єдністю злочинного наміру і загальною метою їх вчинення. Так, якщо, наприклад, сьогодні вчинена крадіжка з магазина, завтра - з продовольчого лотка, а післязавтра - з будинку побуту тощо, вчинене є повторною крадіжкою і кваліфікується за ознакою повторності (ч. 2 ст. 185 КК

Без заголовка

Среда, 12 Марта 2008 г. 03:08 + в цитатник
Какие документы и в какие сроки нужно подготовить для подачи заявления в Европейский Суд? Рассматривает ли Европейский суд случаи, которые имели место до ратификации Конвенции?


Ковлер А.И.:

Должен сказать, что количество документов, которые нужно подать в Европейский суд, невелико. Обычно граждане обращаются с какой-то жалобой в Суд. Жалоба может быть написана в произвольной форме, даже на листочке из школьной тетрадки (что чаще всего и происходит). Затем на эти письма граждан юристы Суда реагируют, высылая заявителю инструкцию по заполнению анкеты, саму анкету и текст Европейской конвенции. Гражданам предлагается указать те статьи Конвенции, которые, по их мнению, нарушены в отношении заявителя. Если речь идет о судебных решениях, то предлагается выслать копии судебных решений. Именно копии, а не оригиналы, потому что представленные документы не возвращаются. На начальной стадии это, пожалуй, все документы. При дальнейшем изучении дела, если оно признано приемлемым либо если был послан запрос Государству, граждане должны ответить на ответ Правительства, дать свой ответ на меморандум Правительства, дать свою аргументированную контраргументацию. В некоторых случаях, особенно по особо интересным и сложным делам, Суд может запрашивать по несколько раз дополнительную информацию, что обычно и происходит с делами, признанными приемлемыми, либо, по которым уже готовиться решение. Ведь необходимо уточнить сроки заключения, какие-то дополнительные справки. Скажем, если человек жалуется на жестокое обращение - просят прислать медицинское освидетельствование, проведенное непосредственно после этих событий и т.д. Суд запрашивает определенные дополнительные документы в интересах же заявителя.

Что касается жалоб, которые касаются событий и фактов, имевших место до ратификации в России Европейской конвенции, т.е. до 5 мая 1998 г., то, к сожалению, подавляющее большинство этих жалоб сразу подпадает под категорию ratione temporis и признаются автоматически неприемлемыми. Но Суд делает исключение для так называемых продолжающихся ситуаций, продолжающихся нарушений. Скажем - человека посадили в СИЗО до 5 мая 1998 года и держали еще после этого два-три года или судебное решение вынесено до 5 мая 1998 г. окончательно кассационной инстанцией, а не исполняется до сих пор. Неисполнение судебного решения считается продолжающимся нарушением и в этих случаях Суд вправе засчитать и то время, которое прошло до ратификации Европейской конвенции в России, поскольку речь идет о продолжающемся нарушении. Вот вкратце ответ на этот вопрос.

У ЕВРЕЕВ ПРАЗДНИК !!!

Пятница, 07 Марта 2008 г. 04:41 + в цитатник

Без заголовка

Среда, 05 Марта 2008 г. 22:43 + в цитатник

Без заголовка

Среда, 27 Февраля 2008 г. 02:44 + в цитатник
karrathe ‎(1:19):
найдены))))))
DeBergerak ‎(1:19):
Угу.
karrathe ‎(1:20):
можете мне прислать мой номер, недавно только открылся, не помню
DeBergerak ‎(1:20):
------04
karrathe ‎(1:21):
спасибо
как дела?
DeBergerak ‎(1:21):
Дела - как обычно. Спасибо, хреново.
Но я так и не понял, что весь этот диалог в дневнике означал?
karrathe ‎(1:22):
какой именно и с кем?
DeBergerak ‎(1:22):
С Вами.
karrathe ‎(1:22):
в моем дневнике с вами?
или в сообщениях личных?
DeBergerak ‎(1:23):
В Вашем дневнике я не писал ничего.
Приходит человек и начинает обвинять меня в хамстве по отношению ко мне. Я, надо сказать, до сих пор в шоке.
karrathe ‎(1:23):
тогда в сообщениях
я тем более
DeBergerak ‎(1:24):
Почему?
karrathe ‎(1:24):
людей не знаешь, а они вас матерят с ног до головы, правда, удивляет?


это даже не на ты, это новое местоимение придумывать нужно, вроде в место глюкоза
DeBergerak ‎(1:24):
Минутку!!!
karrathe ‎(1:24):
вообще у меня уже все ответы расписаны давно, странно, что повторяться нужно каждый раз
DeBergerak ‎(1:24):
Кто, кого, где материт?
DeBergerak ‎(1:25):
Моё определение меня - это матерщина по отношению к Вам?
karrathe ‎(1:25):
http://www.liveinternet.ru/photo/crazy_horse333/post12350215/
DeBergerak ‎(1:27):
Это вообще что?
karrathe ‎(1:27):
это быдловотрыве, наверное, пробую уточнить)))))))
хорошо уже что на вы
вообще - это шахматы
karrathe ‎(1:28):
http://www.liveinternet.ru/users/2336247/profile/
http://www.liveinternet.ru/photo/2095551/post12566704/
DeBergerak ‎(1:28):
Так. А теперь - можно связно?
DeBergerak ‎(1:29):
Какие-то мужики, какие-то ссылки...
karrathe ‎(1:29):
Это называется - выбрали умирать в капри (дело было вечером, делать было нечего) - в отпуске дело было))))))
karrathe ‎(1:30):
ссылки не какие-то а прямые
DeBergerak ‎(1:30):
Но непонятно на что.
karrathe ‎(1:30):
на сообщества
и на фото
DeBergerak ‎(1:30):
Что мне до этих сообществ?
karrathe ‎(1:30):
и на круги по интересам
DeBergerak ‎(1:30):
И до кругов? Зачем мне эти ссылки?
karrathe ‎(1:31):
вы спрашиваете я отвечаю
DeBergerak ‎(1:32):
Так. Хорошо. Буду спрашивать предельно конкретно. Где я Вас материл?
karrathe ‎(1:32):
а что? что-то не ясно? задавайте наводящие вопросы...
издалека....
karrathe ‎(1:33):
не знаю, мне отсюда не видно
Старый придурошный философ с мистическим уклоном.
что означает?
DeBergerak ‎(1:34):
Это - я.
karrathe ‎(1:34):
вы себе льстите явно
))))))))))))))))))))
DeBergerak ‎(1:34):
Конечно нет.
karrathe ‎(1:35):
старик козлодоев? с комплексом неполноценности?)))))))0
или барон?)))))
признавайтесь
DeBergerak ‎(1:35):
Ба, да мы ещё и БГ знаем? Терпеть не могу эту песню. Я предпочитаю
Друзья, давайте все умрём...
DeBergerak ‎(1:36):
И барон - тоже немного.
karrathe ‎(1:36):
предпочитайте, но без меня
похож
Друзья, давайте все умрём...
е се5бе, я тукт причем?
karrathe ‎(1:37):
умирайте себе, я тут причем?
DeBergerak ‎(1:37):
К тому, что это песня с того же альбома, что и Козлодоев.
karrathe ‎(1:37):
я не знаю эту песню, а козлодоева хорошо знаю, у меня от него печень болит, он там поселился
karrathe ‎(1:38):
давайте лучше я буду харрисом))))))
DeBergerak ‎(1:39):
Друзья, давайте все умрём,
К чему нам жизни трепетанье?
Уж лучше гроба громыханье
И смерти чёрный водоём.
Друзья, давайте будем жить
И склизских бабочек душить!
Всем остальным дадим по роже -
Ведь жизнь и смерть - одно и то же!
karrathe ‎(1:39):
мне не нравится, умирайте сколько хотите, но без меня
я тут причем, еще раз спрашиваю, чего надо? по роже - так это мигом
DeBergerak ‎(1:40):
Конечно без Вас. Поздно уже.
О, давайте!
По роже - это круто. Хочу.
karrathe ‎(1:40):
Поздно уже. что поздно - умирать?
DeBergerak ‎(1:40):
Давно хотел проверить эффективность моего айкидо...
karrathe ‎(1:41):
определитесь - там то давайте, то поздно
DeBergerak ‎(1:41):
Вам - да.
karrathe ‎(1:41):
что да?
DeBergerak ‎(1:41):
Вам - умирать поздно. А по роже - никогда не поздно.
karrathe ‎(1:41):
развернутые фразы - гарантия понимания
karrathe ‎(1:42):
Вы за меня будете решать поздно мне или нет? это угрозы?
DeBergerak ‎(1:42):
И вообще, зафига я всё объясняю? Вы-то этим не затрудняетесь.
Нет. Это - констатация факта.
karrathe ‎(1:42):
я еще раз спращиваю, что эти угрозы означают? мне в милицию обратиться?
DeBergerak ‎(1:42):
Думаете, поможет?
Вы им этот лог предъявите.
karrathe ‎(1:43):
думаю, что мне терять нечего
DeBergerak ‎(1:43):
Психушка будет обеспечена.
karrathe ‎(1:43):
ВАм?
DeBergerak ‎(1:43):
Нет. Это поздно - мне.

Compilation Oscar

Понедельник, 25 Февраля 2008 г. 21:32 + в цитатник

Без заголовка

Понедельник, 25 Февраля 2008 г. 21:31 + в цитатник
Но, согласитесь сами. У нас в России, в стране, несомненно, наиболее отсталой, революция уже выродилась в пугачевщину... Ведь что ж такое делается... Мы лишились в течение каких-либо двух лет всякой опоры в законе, минимальной защиты наших прав человека и гражданина. Англичане говорят...

- М-ме, англичане... они, конечно, - пробормотал Карась, чувствуя, что мягкая стена начинает отделять его от Василисы.

- ...А тут, какой же "твой дом - твоя крепость", когда вы не гарантированы в собственной вашей квартире за семью замками от того, что шайка, вроде той, что была у меня сегодня, не лишит вас не только имущества, но, чего доброго, и жизни?!

- Вы вот що, пане... Вы молчите, що мы были у вас. Бо як вы накапаете на нас, то вас наши хлопцы вбьють. С квартиры до утра не выходите, за це строго взыскуеться...

Без заголовка

Понедельник, 25 Февраля 2008 г. 21:28 + в цитатник
Вы не можете писать сообщения. Вас забанили до 2010-02-12.
Причина: "1.3. Запрещена регистрация имени, похожих на уже существующее благодаря использованию сходных по начертанию русских и латинских символов. Запрещена регистрация нескольких аккаунтов одним пользователем."

- Молчи, гнида, - сказал он мрачно. - Молчать! - повторил он, внезапно раздражаясь. - Ты спасибо скажи нам, що мы тебе не расстреляли, як вора и бандита, за утайку сокровищ. Ты молчи, - продолжал он, наступая на совершенно бледного Василису и грозно сверкая глазами. - Накопил вещей, нажрал морду, розовый, як свинья, а ты бачишь, в чем добрые люди ходют? Бачишь? У него ноги мороженые, рваные, он в окопах за тебя гнил, а ты в квартире сидел, на граммофонах играл. У-у, матери твоей, - в глазах его мелькнуло желание ударить Василису по уху, он дернул рукой. Ванда вскрикнула: "Что вы..." Волк не посмел ударить представительного Василису и только ткнул его кулаком в грудь. Бледный Василиса пошатнулся, чувствуя острую боль и тоску в груди от удара острого кулака.

"Вот так революция, - подумал он в своей розовой и аккуратной голове, - хорошенькая революция. Вешать их надо было всех, а теперь поздно..."

Что можно ожидать от такой милиции?

Воскресенье, 24 Февраля 2008 г. 16:20 + в цитатник
Жлобству и цинизму пределов нет

http://utro.ua/news/2008/02/24/76181.shtml

Без заголовка

Суббота, 23 Февраля 2008 г. 22:42 + в цитатник
Розділ V ЗЛОЧИНИ ПРОТИ ВИБОРЧИХ ТРУДОВИХ ТА ІНШИХ ОСОБИСТИХ ПРАВ І
СВОБОД ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА


Стаття 172 Грубе порушення законодавства про працю

1 Незаконне звільнення працівника з роботи з особистих мотивів а також
інше грубе порушення законодавства про працю караються штрафом до п
ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням
права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до
трьох років або виправними роботами на строк до двох років


Особлива частина
 (468x60, 12Kb)

Без заголовка

Суббота, 23 Февраля 2008 г. 10:14 + в цитатник
http://www.liveinternet.ru/users/2332253/post67405180/

Как спастись от нашествия нищих москалей?

Москалю Комментировать
Тобі вже не раз писали, твоє місце біля голубих членів клЮба одиноких підарів, а ти шляєшся тут, вонь розносиш!
Пшел вон, СКАТИНА БЕЗРОДНАЯ!
16-04-2007, 01:45

--------------------------------------------------------------------------------

Карратеь Комментировать
это хочет прийти к власти?
16-04-2007, 01:48

--------------------------------------------------------------------------------

Карратеь Комментировать
или это уже у власти?
16-04-2007, 01:49

--------------------------------------------------------------------------------

Карратеь Комментировать
Вы родом из каких будете?

Какой национальности?

Сексуальной ориентации?
16-04-2007, 01:55

--------------------------------------------------------------------------------

Карратеь Комментировать
Скопенко Віктор Васильович
Ректор Київського національного університету імені Тараса Шевченка,
академік НАН України

Народився 18 грудня 1935 р. у с. Новгородка Кіровоградської області.



Вот ректора у нас из села родом...

И ничего, управляют....

Артисты некоторые не из столицы...


Третий президент (после Михаила Грушевского и Леонида Кравчука) независимой Украины Леонид Кучма родился в селе Чайкино Черниговской области 9 августа 1938 г. Его отец погиб на войне, мать всю жизнь проработала в колхозе. [...] Детство Лени Кучмы было, как он сам вспоминает, тяжелым. После войны мать осталась с тремя детьми. Самые яркие впечатления детства - сбор гнилой картошки на весеннем поле.

Биография
Леонид Кравчук Родился 10 января 1934 в селе Великий Житин Волынского воеводства Польши (теперь Ровенская область Украины


Москва, скорее всего бы спекулировала на этом факте. Виктор Андреевич Ющенко родился 23 февраля 1954 года в Сумской области.
Виктор Ющенко: родился 23 февраля 1954 года в глухом селе...

Президенты в селе родились...


МОЖЕТ, ЕСЛИ Б ИЗ ГОРОДА, ТО БОЛЬШЕ ТОЛКУ БЫЛО БЫ????)))

РОДОВИТЫЕ ВЫ НАШИ....
16-04-2007, 02:22

--------------------------------------------------------------------------------

Карратеь Комментировать
откуда такие королевско-царские замашки и пренебрежение к другим, которые и королям не снились????))))))
16-04-2007, 02:28

--------------------------------------------------------------------------------

Карратеь Комментировать
Медведчук Виктор Владимирович
Додано: 02 жовтня 2006


Родился 7 августа 1954 года в с. Почет Абанского района Красноярского края, Россия.
16-04-2007, 02:29

--------------------------------------------------------------------------------

Карратеь Комментировать
Иосиф Винский

Родился 2.1.1956 в с.Лошковцы Хмельницкой области
16-04-2007, 02:34

http://www.liveinternet.ru/users/2332253/post66955530/

даже не смешно

http://www.liveinternet.ru/users/2332253/post66889238/


http://www.liveinternet.ru/users/2095551/post59952287/

http://www.liveinternet.ru/users/2332253/post66583723/

http://www.liveinternet.ru/users/2095551/post58786245/

люди ясли еще не закончили, а уже в университете в лаборатории опыты проводят
русский_ресурс, Интересно... Мой на черноземах Черкасчины отпахал и... у москаля УКРАЛ? А его, москаля, дед, значит, сам заработал!! Так Твой дед, значит, моего ограбил! Ничего, мы отомстим! Умоется Россия кровью не раз, аукнутся Вам украинские слезы!!!
Быдло в 39-м пришло с Востока на Западенскую землю...

Без заголовка

Четверг, 21 Февраля 2008 г. 09:52 + в цитатник
Шмель
отпадает правая почка... не пить пиво? >>>
Дата рождения:
1975-05-04

Место проживания:
Киев Украина Восточная Европа
Написать:
ICQ : 106000141
Личное сообщение


Розділ V ЗЛОЧИНИ ПРОТИ ВИБОРЧИХ ТРУДОВИХ ТА ІНШИХ ОСОБИСТИХ ПРАВ І
СВОБОД ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА


Стаття 182 Порушення недоторканності приватного життя

Незаконне збирання зберігання використання або поширення конфіденційної
інформації про особу без її згоди або поширення цієї інформації у
публічному виступі творі що публічно демонструється чи в засобах масової
інформації караються штрафом до п ятдесяти неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років або
арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох
років




Поиск сообщений в Юридическая_практика
Страницы: 7 6 [5] 4 3 2 1 Календарь