-Битвы

У кого самые красивые глаза?

Я голосовал за klerina


klerina
Голосовать
VS
Nika_G
Голосовать

Прикиньте, еще есть много других битв, но вы можете создать свою и доказать всем, что вы круче!

 -Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Alice_Hurry

 -неизвестно

 -Интересы

пение и много того чего не лень делать рисование танцы фото

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 09.09.2007
Записей: 188
Комментариев: 18
Написано: 274


Без заголовка

Пятница, 28 Марта 2014 г. 03:15 + в цитатник
Якось у вересні я зрозуміла, що не вмію довіряти людям. Вирішити навчитись цьому - вірити та довіряти комусь окрім себе...
Наприкінці листопада почався євромайдан. І ось за ці 4 місяці: мене зрадив найліпший друг; на майдані я побачила стільки різних почуттів та дій зі сторони лідерів усього чого тільки можна; про стількох людей зі свого оточення змінила думку...
І ось що я зрозуміла, що у цьому житті нікому не можна вірити та довіряти, правди нема ніде. Не знайдеш її в чужих думках та словах.

Три девізи з різних фільмів підтвердили себе за цей час:
- Усі брешуть (с) "Доктор Хаус"
- Небезпека усюди (с) "Гаррі Поттер та Смертельні реліквії. Частина 1"
- Пам'ятай хто твій ворог (с) "Голодні Ігри. У вогні"

Найстрашніше, що усі ми вже ніколи не будемо тими, ким були. Ми змінились. Назавжди. І не тільки у хорошу сторону, бо ми усі побачили найбільше зло у світі - людину.
Я спочатку була просто студентом в Студентському марші, я кричала разом з усіма "Міліція з народом!", коли проходила повз них. А за два дні ця міліція побила моїх побратимів. Таких самих майже же дітей-студентів.
Я була волонтером на кухні в Будинку Профспілок. А тепер він стоїть спалений напалмом "славними" хлопцями з "Альфи".
Ще не стала травою кров Небесної Сотні, а нова влада покрикує, що треба прибрати Майдан, бо він заважає.
Усе моє життя хто-небудь де-небудь та волав, що росіяни - братський народ. А тепер цей "брат" поставив свої танки за 50 км від мого рідного міста.
То чи є на світі довіра?
Чи зможу я колись довіряти?

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку