-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в cillenmaka

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 18.12.2020
Записей: 5
Комментариев: 0
Написано: 5


Triki w grze Star Wars: Squadrons

Понедельник, 01 Февраля 2021 г. 17:03 + в цитатник

Star Wars: Project Maverick to puszczenie oczka w ścianę starszych graczy, mających też kultowego Tie Fighter oraz X-Wing Alliance. Lub ten projekt rozgrywki dużo się przyjmie wobec dzisiejszych wymagań graczy?

O ile w Tie Fighter rzeczywiście udało mi się zagrać dekady temu, to nie nie stanowił poważnym fanem tych gier. Przyzwoite, ale jakoś nie przypadły mi do smaku. Do Star Wars: Squadrons podszedłem a raczej neutralnie, ot by zagrać, polatać trochę w multi, zrobić działalność również zapomnieć. Czy Star Wars: Project Maverick pozostanie w mojej opinie na dłużej? Recenzja może liczyć spoilery fabularne. Tekst stanął na podstawie możliwości na Playstation 4.

Star Wars: Project Maverick to kosmiczny symulator walk między innymi ikonicznymi pojazdami z wszelkiej franczyzy. Traktuje to nie tylko filmów, ale również oraz zabaw planszowych, zwłaszcza szukałbym tutaj podobieństw do gry figurkowej Star Wars X-Wing, która polega oczywiście na tymże jedynym co oznaczany tytuł, tylko że pracujemy na tworzycie. W Star Wars: Squadrons zasiądziemy za sterami statków dostępnych dla państwu oraz powstającej właśnie Nowej Republiki. Wszystka część jest dostępne cztery pojazdy należące do indywidualnej odpowiedniej jakości. Mamy myśliwce (X-Wing oraz Tie Fighter), myśliwce przechwytujące (A-Wing i Tie Interceptor), bombowce (Y-Wing oraz Tie Bomber) oraz pojazdy wsparcia (U-Wing i Tie Reaper). Fanom Gwiezdnych Wojen na pewno te samochody są dobrze znane. Gra jest wszelkie znamiona symulatora również chce od nas dobrego zachowania przy dbaniu o prawach fizyki i ruchów w stronie trójwymiarowej. Oczywiście zapewnia to mocne miejsce dla ruchu oraz umiejętności zaawansowanych sztuczek które mogą prowadzić tylko pojazdy kosmiczne bez odpowiedniego, ziemskiego ciążenia. Powiem wprost, system latania w Star Wars: Project Maverick to oczywista przyjemność i niezwykle dopracowany system dający masę radości. Nic tutaj nie mogę stracić. Zwłaszcza, że funkcjonuje nie posiada swojego interfejsu, i wszystkie ważne elementy są przedstawione bezpośrednio na kokpicie naszej maszyny. Robi toż po prostu majestatycznie, jest niezwykle klimatyczne oraz wygodne. Po kilku chwilach w kokpicie wszystkiej z maszyn wiemy wszystko na punkt oznaczeń na desce rozdzielczej. A o dokładnie pamiętać, że wszystek z pojazdów ma nowy kokpit oraz potrafimy się nawet rozejrzeć wokół siebie żeby przyjrzeć się szczegółom. Polecam.



Gra oferuje nam tryb kampanii oraz sieciowy. Możliwe są także rozgrywki przeciwko sztucznej inteligencji. Rozpocznijmy od kampanii fabularnej. Złożona jest ona blisko z czternastu pracy oraz kieruje się na scen po zniszczeniu Gwiazdy Śmierci nad planetą Endor. Mimo utworzenia rządu Nowej Republiki oraz organizacji wojsk Rebeliantów w szeregi Państwa, to role Imperium dalej stanowi potężną siłę zbrojną kontrolującą duże rozmiary galaktyki. Fabularnie działa będzie motywować się na platformie pierwszego prototypu superpancernika Nowej Republiki o nazwie Starhawk. Na przemianę będziemy dostarczać siłami Republiki oraz Imperium aby poznać kulisy tej historii. Zasiądziemy za sterami Eskadry Szpica oraz Eskadry Tytan także będziemy poznawać zasady gry oraz możliwość sterowania każdym statkiem. Kampania istnieje przecież czymś więcej, niż tylko trybem szkoleniowym przed rozgrywkami sieciowymi. Pokażemy się oraz wielu zaawansowanych manewrów (jak np. bardzo odpowiednie ślizganie pozwalające na uniki i duży obrót wokół własnej osi) i zastosowania każdego sprzętu – jego właściwości oraz zalet.

To przecież nieistotne, gdyż kampania to znacznie dobre ciasteczko dla miłośników Gwiezdnych Wojen. Znajdziemy dużo smaczków i faktów z jakich łączymy Gwiezdne Wojny. Będziemy konkurować z Gwiezdnymi Niszczycielami, budzącymi grozę kolosami i wszelki ich klimat niezniszczalności i siły został idealnie przeniesiony do zabawy. Zniszczenie kolosa stanowi dużo gorące oraz trudne, i wszystek błąd skutkuje natychmiastowym zestrzeleniem. Między funkcjami będziemy zarówno wracać do hangaru także na odprawy by posłuchać co stanowią do powiedzenia członkowie naszej eskadry oraz dowódcy. Oczywiście będzie również odprawa przed misją. Same odprawy mają władzę natomiast są naprawdę fajnie zrobione, ale dialogi między postaciami są bardzo słabe oraz przygotowywane na wartość. Chociaż z tamtej strony bardzo polubiłem Shena, weterana który przez gry z rebeliantami stracił wiele dziedzin własnego ciała również stały zastąpione implantami.

Teraz porozmawiajmy o trybie sieciowym i tutaj niestety Star Wars: Squadrons dostarcza nam solidnego kopa w tył. Po kampanii naturalnie powinniśmy przesiąść się do gier sieciowych natomiast na wstępu, w menu wszystko wygląda w pokoju. Mamy elementy kosmetyczne odblokowywane za granie, zadania dzienne a nawet sezony. Jest co robić. Klikam więc multiplayer oraz czuję lekki szok widząc trzy tryby, z czego jakiś jest na wstępu zablokowany. Zostaje mi to albo potyczka z graczami w budowie albo grach na SI. I tutaj kolejne rozczarowanie, ponieważ jesteśmy jedynie sam rodzaj rozgrywek 5v5 podobny w własnym zdaniu do MOBY z latającymi botami. Bitwa flot, skoro naprawdę to się nazywa, liczy na starciu okrętu flagowego przeciwnika. Aby to osiągnąć, należy spełnić nasze okręty uderzeniowe oraz zniszczyć eskortę wroga. Robimy właśnie na zmianę, bo jeśli szturmujący okręt zostanie zniszczony, następuje atak wroga. Rozwalamy tarcze okrętu flagowego, niszczymy jego podsystemy oraz staramy się go stracić nim oni uszkodzą nas. Na początku jest fajnie, ale nagle się zaczynałem nudzić, zwłaszcza z wycieczki na krótką skalę walk. To nawet nie umywa się do walk kosmicznych z Battlefront 2, gdzie maszyn było więcej, umierało się częściej, a oraz oraz do bitwy wracało dużo szybciej. No oraz walka tam była dobrze bardziej rozbudowana, tak toż jak prace jakich stanowiło sporo także brały zróżnicowane cele. Nie oddało się tam nudzić przez dziesiątki godzin zabawy. Tutaj już po trzecim meczu zacząłem ziewać. A najczarniejsze jest bynajmniej to, że twórcy pewnie nie będą wysoko rozwijać gry.

Graficznie gra wygląda dużo dobra. Jak obecnie wspominałem, kokpity są cudowne, tak toż zresztą jak większe jednostki które z nami współpracują czy z jakimi walczymy. Podlatujemy bardzo blisko okrętów flagowych także na zbliżeniu nie widać żadnych nieostrych tekstur. Dużo szczegółów także daleko ładnie wyglądające wybuchy, jest piękne. Udźwiękowienie dodatkowo jest wysoce przydatne, spotkamy stare brzmienia z filmów, a również oraz dużo nowych piosenek. Udźwiękowienie statków to więcej czysta klasyka. Charakterystyczny dźwięk lecącego myśliwca Tie lub dźwięk wystrzału z laserów X-Winga to granie, które pozwala do łez fanów gwiezdnych wojen i zostało złożone z najzdrowszą starannością.

Kolejną zasadniczą zaletą Star Wars: Project Maverick jest wyjątkowo prosta cena, bo grę na Playstation 4 można teraz zakupić w cenie 140 zł. Wszystko to robi, że po prostu warto wygrać w ostatnią grę, nawet jeśli wcześniej nie mieliście do działania z kosmicznymi symulatorami. Star Wars: Squadrons jest względnie przydatny w obsłudze także niezwykle intuicyjny. Przy kampanii Star Wars: Project Maverick bawiłem się dobrze, gra dała mi odpowiednie wyzwanie oraz walory estetyczne. Niestety zatrzymała się tak toż mocno jak zaczęła dodatkowo osiągam jednak nadzieję, że twórcy dadzą nam więcej zawartości w perspektywie. Świetny wpis do przeczytania

Wymagania sprzętowe Star Wars: Squadrons

Minimalne: Intel Core i5-6600K 3.5 GHz / AMD Ryzen 3 1300X 3.5 GHz 8 GB RAM karta grafiki 2 GB GeForce GTX 660 / Radeon HD 7850 lub lepsza 40 GB HDD Windows 10

Rekomendowane: Intel Core i7-7700 3.6 GHz / AMD Ryzen 7 2700X 3.7 GHz 16 GB RAM karta grafiki 6 GB GeForce GTX 1060 / 8 GB Radeon RX 480 lub lepsza 40 GB HDD Windows 10

Ocena użytkowników 7/10


 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку