Dziewięć dowodów na to, że jesteś profesjonalistą w temacie pozycjonowanie |
Niezbyt drogie pozycjonowanie - naturalny środek by Twoja strona internetowa wzleciała nad konkurencję
Kiedy Sieć trafił pod strzechy pozycjonowanie nie było jeszcze aż tak fundamentalne. W wypadku byliśmy zaintrygowani jakimś zagadnieniem to musieliśmy znać adres konkretnej stronki www albo korzystaliśmy z katalogów
zamieszczonych w sieci które grupowały witrynki internetowej do odpowiednych działów. Wraz z postępem światowej sieci coraz znamienitrzą wzięcie uzyskiwały wyszukiwarki internetowe za pomocą których mogliśmy odkryć zajmujące nas treści. Aktualnie najbardziej popualrną z nich jest bezspornie Google choć istnieją również jego inne opcje np. Bing bądź Yahoo. Jednak prawdopodobnie nikt nie ma obiekcji że to produkt korporacji z rezydencją w Mountain View jest hegemonem na tym polu. Można się na to obrażać ale to i tak nie zmieni istniejącego stanu sprawy. Twierdzi się nawet, iż jeżeli jakiegoś elementu nie ma w Google to nie istnieje jak i również jest to po partii prawda. Możemy się zżynać na taki stan rzeczy ale nie posiadamy wszak nawet narzędzi aby to przekształcić. Stan sprawy wymaga wyłącznie naszej akceptacji. Chodząc dalej tym tropem trzeba nadmienić jak duże znaczenie pełnią przeszukiwania Google po teraźniejszym marketingu tzw. e -commerce i istota pozycjonowania. W starych latach wystarczyła zwyczajna strona www by zaistnieć w internecie. Dzisiaj to podwalina wyjąwszy której masa firm nie ma szans na utrzymanie się na powierzchni. Nabywca poszszukający określonego wytworu albo oferty szuka zazwyczaj po internecie, zastanawia się jak i również w następnej kolejności dokonuje decyzji o zakupie. Gdy prowadzisz osobiste przedsiębiorstwo to bez 2 zdań masz obowiązek zainwestować w pozycjonowanie.
Teraz pożądane byłoby sobie stwierdzić wiele słów o pozycjonowaniu.
W ogólności powinno się powiedzieć, że jest to szereg przeróżnych działań które mogą mieć na celu zamieszczenie polskiej strony internetowej na jak najlepszej pozycji w efektach wyszukań Google. Analizy statystyczne dokładnie wskazują, iż liczy się tutaj faktycznie jedynie 1 strona z efektami. Jeśli nasza strona znajdzie się na drugorzędnych to nie mamy większych szans na zaistnienie w internecie a tymże samym świadomości potencjalnych odbiorców. Jeżeli jednak już znajdziesz się na pierwszej witrynie (a w zasadzie Twa strona www) to najogromniejszą kilkalność mają strony znajdujące się w czołówce wyszukań. Plus minus od pierwszego do trzeciego (nie uwzględniamy oczywiście tychże witryn które zostały opłacona i jako reklamy w każdej sytuacji są na czele).
Pozycjonowanie składa się przede wszystkim z czynności o charakterze SEO. Rozumiemy tutaj w pierwszej kolejności takie sprawy jak dobrze wybrane słowa kluczowego pod pozycjonowanie (słowa przez które prawdopodobny Internauta stanie się poszukiwał i do naszej firmy trafi). Np. jeżeli wiedziemy warsztat fotograficzny to były by to takowe słowa jak: foto, fotografie, fotki, zdjęcia do dokumentów, wywoływanie zdjęcia, drukowanie zdjęcia, niedrogie foto tanie zdjęcia itp. Dodatkowo należy nadmienić na temat umiejscowieniu naszego punkciku tj. nazwa miasta bądź okolicy w którym znajduje się nasz punkt, w jakimś przypadku fraza przybrała żeby postać np. foto stolica polski. Naturalnie placówek zajmujących się zdjęciami jest wiele a co za tym zmierza tego rodzaju fraza wydaje się w dużej mierze konkurencyjna co powoduje że nasze działania muszą zostać jeszcze wzmocnione poprzez szereg innych czynności. Jeżeli dopiero budujemy naszą witrynę to zwróćmy uwagę jakie słowa umieszczamy na polskiej stronie. Robot googla to znaczy program przeszukujący odmęty sieci jest tak skonstruowany, że widzi jedynie tekst po postaci danego kodu np. html. Tym samym na własnej witrynie winny się znaleźć takie słowa jak napomknięte już: foto, najlepsze foto itp. Ważnym jest żeby były one umieszczone za każdym razem na początku akapitów tak zwanym. część „head” czyli h1 h2 h3 itd. i w głównym znaczniku „Title” czyli tytuł. Oprócz tego zasadnicze jest linkowanie wewnętrzne innymi słowy np. tagi którymi oznaczamy dane artykuły a klikając w nie możemy trafić na treści o analogicznej tematyce. Dzięki tym linkom robot gogle szybciej pozna treść naszej strony a tym samym szybciej zostanie ona zaindeksowana - zapisana i widoczna w wynikach Google. Dodatkowo właściwe pozycjonowanie to także opisywanie artysta grafik, obrazków i zdjęć które umieszczamy na naszej witrynie. W pierwszej kolejności to sama nazwa pliku np. grafiki mogą mieć nazwę foto1, foto2, foto 3 itd. Nie licząc tego zdjęcia umożliwiają ekspansja znaczników „alt” czyli opisów do fotografii i tam również możemy umieścić wyrażenia kluczowe na jakich przede wszystkim nam zależy. Nie możemy naturalnie przesadzić z ich liczbą ponieważ Google może to potraktować jako nieuczciwą formę pozycjonowania. Przy okazji powinno się dodać o takiej kwestii jak wielkość umieszczanych artysta grafik. Kompresja bardzo często wydaje się być tutaj wskazana. Pomimo faktu, że szybkość przesyłania danych powiększa się to jednak duże grafiki wyświetlają się przez dłuższy czas a co za tym idzie wpływają na przyjmowanie strony przez Internautę. Strona która wczytuje się wolno jest rzadziej odwiedzana za pośrednictwem użytkowników a jeśli już na nią wkraczają to zirytowani długością ładowania szybko z niej uciekają. Tenże aspekt również wpływa na pozycjonowanie. Nie możemy na temat tym zapominać. Dodatkowo warto zadbać w tym obszarze o responsywność strony to znaczy przystosowanie jej do różnorodnych urządzeń na których stanie się wyświetlana np. komputer pc, laptop, ekran telewizora, smartfon czy tablet. Na całe szczęście w tym momencie jest wiele programów które ułatwiają budowanie stron www i to bez znajomości kodu html. Responsywność stron wydaje się w nich standardowym programem. Wobec tego usprawnia to w znacznej mierze pozycjonowanie.
Pozycjonowanie a content marketing
Jest to również wysoce istotny czynnik jaki odziałuje na pozycję naszej strony w wynikach Google. Content Marketing czyli w wolnym tłumaczeniu sprzedawanie za pomocą zawartości naszej strony. Więcej obrazują to przykłady. Np. prowadzimy zakład mechaniki pojazdów. Na naszej stronie contentem oprócz samych informacji o naszej firmie i ofercie mogą być takie artykuły jak np. „Jak wyselekcjonować najlepszy płyn do spryskiwacza w zimie, na co zwracać uwagę” - wraz z jednej stron to praktyczna wiedza, która jest pożyteczna dla naszego potencjalnego klienta albo „Kiedy należy wyszczególnić opony - zużycie bieżnika”. Dajemy realną wartość pod postacią praktycznych porad a swoją drogą zwiększamy prawdopodobieństwo że dana osoba to właśnie w naszym zakładzie zdecyduje się na wymianę tych przysłowiowych zimówek. Charakter content marektingu jest zależne oczywiście od branży w jakiej działy. Wydawać by się mogło, że nie wszędzie można go zastosować. Jednak specjaliści z branży pokazują że można to uczynić wszędzie nawet jeśli sprzedajemy np. muszle klozetowe. https://www.scribd.com/ Wszystko zależy od działu kreatywnego. W tym miejscu możemy gładko przejść do kolejnego zagadnienia ściśle powiązanego z wyżej opisanym zagadnieniem.
Social media i pozycjonowanie
Stosunkowo niedawno pozycjonowanie a obecność w social mediach nie była aż tak ważnym. W dzień dzisiejszy jest to nieodzowne. Tego typu platformy jak Nasza klasa, Youtube, Instagram, Twitter jak i również jeszcze kilka mniej chodliwych również mają spore znaczenie jeśli chodzi o pozycjonowanie naszej strony. Mogą one stanowić znakomity sposób w dotarcie do potencjalnego kontrahenta i zbudowanie rozpoznawalności swojej marki. Ważnym jest by treści tam zamieszczane ukazywały się regularnie. Każda osoba fascynująca się profesjonalnie social mediami powie, że wydaje się być to klucz to odniesienia sukcesu.
Ponadto na pozycjonowanie wpływ mają takie funkcjonowania jak spersonalizowana reklama yahoo adwords. Nie jawi się być to tanio narzędzie ale wysoce sprawne na zdobycie klienta przy założeniu, że jest używana w umiejętny sposób. Przy jaki sposób działa? Przyjmijmy że prowadzimy księgarnię internetową i chcemy zwiększyć sprzedaż. Aby pozycjonowanie było sprawne musimy określić grupę docelową do której chcemy trafić i słowa kluczowe według wpisaniu których dana postać będzie „bombardowana” reklamami z naszą księgarnią lub już konkretnym tytułem którego po danym czasie szuka. Yahoo wie o nas raz za razem więcej a w następstwie tego promocja przez nich oferowana wydaje się bardzo skuteczna i po wielu sytuacjach opłacalna.
Pozycjonowanie i link bulding. Budowania sieci linków nie możemy także w niniejszym względzie opuścić. W prostych słowach idzie o to, że stanowisko naszej strony i jej „siła” zależy od liczby linków jakie do niej prowadzą i jakości ludzi linków czyli pozycji stron na których się mieszczą. W tym względzie podstawę stanowią katalogi internetowe przytoczone już na początku tegoż artykułu. Tutaj jednak dopełniają inną funkcję niż miało to jeszcze miejsce jakiekolwiek kilka lat temu.
Przy jakim sposób możemy zbudować pozycję naszej strony jak i również od czego zacząć jeśli interesuje nas pozycjonowanie. Odpowiednim rozwiązaniem w tym obszarze jest skorzystanie z wsparcia specjalistów, którzy pomogą nam zbudować pozycję naszej strony www. Warto w poniższym względzie zwracać uwagę na kilka zasadniczych szczegółów odnośnie agencji reklamowych/agencji seo tj. jakie projekty już zostały przez nią zrealizowane, jakie efekty sprowadzają ich działania (czy istnieją natychmiastowe ale krótkotrwałe czy trwają dłużej ale odnoszą długofalowy skutek), jakiego zarobku żądają za swoje pomoce i czy sami będą rozpoznawalni w sieci internetowej.
Комментировать | « Пред. запись — К дневнику — След. запись » | Страницы: [1] [Новые] |