Trzy najbardziej znaczące katastrofy, jakie mogą Cię zastać, gdy starasz się o pozycjonowanie |
Niedrogie pozycjonowanie - banalny sposób żeby Twoja strona internetowa urosłaa nad konkurencję
Podczas gdy Internet trafił pod strzechy pozycjonowanie nie było jeszcze aż tak znaczące. Wówczas gdy byliśmy zaciekawieni jakimś zagadnieniem to musieliśmy wiedzieć adres danej stronki www czy też korzystaliśmy z katalogów
sieciowych które zbierały strony www do odpowiednych kategorii. Wraz z rozwojem globalnej sieci coraz większą famę zdobywały wyszukiwarki internetowe dzięki którym mieliśmy możliwość znaleźć fascynujące naszej firmy tematy. W tej chwili najbardziej popualrną wraz z nich jest z pewnością Bing choć istnieją także swoim alternatywy np. Bing lub Yahoo. Jakkolwiek zapewne pies z kulawą nogą nie ma obiekcji że to owoc pracy korporacji z siedzibą w Mountain View jest królem na tym polu. Można się na to obrażać ale to jak i również tak nie zmieni istniejącego stanu sprawy. Powiada się nawet, iż jeżeli jakiegoś elementu nie ma w Google to nie egzystuje i jest to po frakcji fakt. Możemy się zżynać na taki stan sprawy ale nie dysponujemy wszak nawet narzędzi aby to przerobić. Stan sprawy wymaga jedynie naszej akceptacji. Idąc dalej tym tropem trzeba wspomnąć jak duże znaczenie grają przeszukiwania Google w współczesnym marketingu tzw. e -commerce i istota pozycjonowania. Swego czasu wystarczyła banalna witryna internetowa by zaistnieć w online. Dzisiaj to podstawa bez której pełno biznesów nie zaakceptować ma szans na utrzymanie się na rynku. Klient szukający określonego artykułu lub oferty wyszukuje notorycznie przy sieci internetowej, frapuje się jak i również po pewnym czasie dokonuje decyzji o zakupie. Jeżeli prowadzisz prywatne przedsiębiorstwo to bez dwóch zdań musisz zainwestować po pozycjonowanie.
Tutaj należy sobie zakomunikować parę wyrażeń o pozycjonowaniu.
W ogólności warto oznajmić, że jest to zbiór różnorakich działań które mogą mieć na celu położenie własnej strony na jak najwyższej lokalizacji w wynikach wyszukań Google. Badania statystyczne czytelnie pokazują, że liczy się tu właściwie wyłącznie 1-wsza strona z efektami. Jeśli nasza strona internetowa www odnajdzie się na kolejnych to nie zaakceptować posiadamy większych szans na zaistnienie w internecie a tym samym świadomości potencjalnych odbiorców. Jeżeli jednak już odnajdziesz się na pierwszej witrynie (a w zasadzie Twa strona www) to największą kilkalność mają strony znajdujące się w czołówce wyszukań. Plus minus od pierwszego do trzeciego (nie uwzględniamy oczywiście tych witryn które zostały opłacona i jako reklamy w każdej sytuacji są na czele).
Pozycjonowanie konstruuje się przede każdemu z czynności o charakterze SEO. Rozumiemy do tego miejsca przy pierwszej kolejności takie sprawy jak prawidłowo wyznaczone słowa kluczowe pod pozycjonowanie (słowa poprzez które prawdopodobny Internauta stanie się wyszukiwał i do naszej firmy trafi). Np. jeżeli prowadzimy zakład fotograficzny to dawny by to tego rodzaju słowa jak: foto, fotografie, fotki, zdjęcia do dokumentów, wywoływanie zdjęcia, drukowanie zdjęcia, niedrogie foto tanie zdjęcia i tym podobne. Dodatkowo należy nadmienić o lokalizacji naszego miejsca tj. określenie miasta względnie miejscowości w którym znajduje się nasz punkt, w takim przypadku fraza przybrała aby postać np. foto warszawa. Oczywiście punktów zajmujących się zdjęciami jest dużo zaś co za tym idzie tego modelu fraza wydaje się w znacznym stopniu konkurencyjna co powoduje że nasze działania powinny zostać jeszcze wzmocnione za pośrednictwem szereg innych czynności. Jeżeli dopiero budujemy naszą stronę to zwróćmy uwagę jakie słowa umieszczamy na naszej stronie. Robot googla to znaczy program przeszukujący odmęty sieci jest tak skonstruowany, że widzi jedynie tekst przy postaci danego kodu np. html. W następstwie tego na naszej witrynie winny się znaleźć takie słowa jak nadmienione już: foto, najlepsze foto itp. Ważnym jest żeby były one umieszczone zawsze na początku akapitów tzw. część „head” czyli h1 h2 h3 itd. i w głównym znaczniku „Title” czyli tytuł. Do tego istotne jest linkowanie wewnętrzne innymi słowy np. tagi którymi oznaczamy dane artykuły a klikając w nie możemy dotrzeć na treści o bliźniaczej tematyce. Dzięki tym linkom robot gogle szybciej pozna treść naszej strony zaś tym samym szybciej zostanie ona zaindeksowana - zapisana i widoczna w rezultatach Google. Dodatkowo właściwe pozycjonowanie to także opisywanie grafik, obrazków i zdjęć które umieszczamy na naszej stronie internetowej. W pierwszej kolejności to sama kategoria pliku np. grafiki mogą mieć nazwę foto1, foto2, foto 3 itd. Prócz tego zdjęcia umożliwiają dodawanie znaczników „alt” czyli charakterystyk do fotografii i tam również możemy umieścić słowa kluczowe na jakich przede wszystkim nam zależy. Nie wolno nam bez wątpienia przesadzić z ich liczbą ponieważ Google może to potraktować jako nieuczciwą odmianę pozycjonowania. Przy okazji powinno się dodać o takiej rzeczy jak wielkość umieszczanych grafik. Kompresja bardzo często jest tutaj wskazana. Pomimo faktu, że szybkość przesyłania danych powiększa się to jednak duże grafiki wyświetlają się więcej a co za tym idzie wpływają na odbiór strony przez Internautę. Witryna www która wczytuje się można jest rzadziej odwiedzana przez użytkowników a jeśli w tej chwili na nią wkraczają to zirytowani długością ładowania szybko z niej uciekają. Tenże aspekt również wpływa dzięki pozycjonowanie. Nie możemy na temat tym zapominać. Dodatkowo wskazane jest zadbać w tym obszarze o responsywność strony innymi słowy przystosowanie jej do różnych urządzeń na których będzie wyświetlana np. komputer windowsie, laptop, ekran telewizora, smartfon czy tablet. Na całe szczęście w tym chwili jest wiele programów które ułatwiają budowanie stron www i to bez znajomości systemu kodowania html. Responsywność stron wydaje się w nich standardowym narzędziem. Względem tego ułatwia to w poważnej mierze pozycjonowanie.
Pozycjonowanie a content reklama
Jest to również wysoko istotny czynnik jaki odziałuje na pozycję naszej strony www w wynikach Google. Content Marketing czyli w wolnym tłumaczeniu sprzedawanie za pomocą zawartości naszej strony. W wyższym stopniu obrazują to przykłady. Np. prowadzimy zakład mechaniki samochodów. Na naszej stronie contentem oprócz samych informacji o naszej firmie i ofercie mogą być takie towary jak np. „Jak wybrać najlepszy płyn do spryskiwacza w zimie, na jakie możliwości zwracać uwagę” - wraz z jednej stron to praktyczna wiedza, która jest przydatna dla naszego potencjalnego klienta albo „Kiedy należy zmienić opony - zużycie bieżnika”. Dajemy realną wartość w postaci praktycznych porad a ponadto zwiększamy prawdopodobieństwo że dana osoba to właśnie w danym zakładzie zdecyduje się dzięki wymianę tych przysłowiowych zimówek. Charakter content marektingu pozostaje w zależności oczywiście od branży w jakiej działy. Wydawać by się mogło, że nie w każdym miejscu można go zastosować. Jednakże specjaliści z branży pokazują że można to uczynić wszędzie nawet jeśli sprzedajemy np. muszle klozetowe. Całokształt zależy od działu twórczego. W tym miejscu możemy gładko przejść do kolejnego zagadnienia ściśle powiązanego z wyżej opisanym zagadnieniem.
Social media i pozycjonowanie
Stosunkowo niedawno pozycjonowanie a obecność w social mediach nie była aż tak ważnym. Na dzień dzisiejszy jest to nieodzowne. Tego typu platformy jak Facebook, Youtube, Instagram, Twitter jak i również jeszcze kilka mniej chodliwych również mają spore istota jeśli chodzi o pozycjonowanie naszej strony. Mogą ów kredyty stanowić znakomity sposób na dotarcie do potencjalnego konsumenta i zbudowanie rozpoznawalności swej marki. Ważnym jest by treści tam zamieszczane ukazywały się regularnie. Każda jednostka fascynująca się profesjonalnie social mediami powie, że wydaje się to klucz to odniesienia powodzenia.
Ponadto na pozycjonowanie wpływ mają takie funkcjonowania jak spersonalizowana reklama google adwords. Nie jest to tanio narzędzie ale wysoce efektywne na zdobycie klienta tuż przy założeniu, że jest używana w umiejętny sposób. Po jaki sposób działa? Przyjmijmy że prowadzimy księgarnię internetową i chcemy zwiększyć zbyt. https://www.scribd.com/ Aby pozycjonowanie było efektywne musimy określić grupę docelową do której chcemy dotrzeć i słowa kluczowe według wpisaniu których dana jednostka będzie „bombardowana” reklamami z naszą księgarnią lub już konkretnym tytułem którego przy danym czasie szuka. Google wie o nas coraz więcej a w związku z tym promocja przez nich oferowana wydaje się być bardzo skuteczna i po wielu wypadkach intratna.
Pozycjonowanie i link bulding. Budowania sieci linków nie jesteśmy wstanie dodatkowo w tym względzie pominąć. W prostych słowach rozchodzi o to, że pozycja naszej strony i jej „siła” zależy od liczbie linków jakie do pani a prowadzą i jakości tychże linków czyli pozycji stron na których się mieszczą. W tym względzie podstawę stanowią katalogi internetowe przytoczone już na początku owego artykułu. Tutaj jednak spełniają inną funkcję niż posiadało to jeszcze miejsce jakiekolwiek kilkanaście lat temu.
W jakim sposób możemy konstruować pozycję naszej strony jak i również od czego zacząć jeśli interesuje nas pozycjonowanie. Odpowiednim rozwiązaniem w tym zakresie jest skorzystanie z pomocy specjalistów, którzy pomogą naszej firmie zbudować pozycję naszej witryny. Warto w tym względzie zwracać uwagę na kilka ważnych szczegółów odnośnie agencji reklamowych/agencji seo tj. jakie projekty już zostały przez nią zrealizowane, jakie efekty sprowadzają ich działania (czy będą natychmiastowe ale krótkotrwałe lub trwają dłużej ale odnoszą długofalowy skutek), jakiego zarobku żądają za swoje posługi i czy sami są rozpoznawalni w internecie.
Комментировать | « Пред. запись — К дневнику — След. запись » | Страницы: [1] [Новые] |