Twój najgorszy koszmar, jeśli chodzi o pozycjonowanie Zacznij działać |
Tanie pozycjonowanie - naturalny sposób tak aby Twoja witryna internetowa urosłaa nad konkurencję
Podczas gdy Sieć wchodził pod strzechy pozycjonowanie nie było jeszcze aż tak kluczowe. W przypadku gdy byliśmy zaintrygowani pewnym zagadnieniem to musieliśmy znać adres określonej witryny czy też korzystaliśmy z katalogów
webowych które zbierały witryny www wedle odpowiednych kategorii. Wraz z progresem ogólnoświatowej sieci coraz wyższą wzięcie zdobywały wyszukiwarki internetowe za pomocą których mieliśmy możliwość odnaleźć przyciągające naszą firmę tematy. Na czas dzisiejszy najbardziej popualrną wraz z nich jest naturalnie Google jednakże istnieją również swoim alternatywy np. Bing lub Yahoo. Jednak przypuszczalnie nikt nie posiada wątpliwości że to owoc pracy przedsiębiorstwa z siedzibą w Mountain View jest hegemonem na tym polu. Można się na to obrażać ale to i tak nie odmieni istniejącego stanu rzeczy. Twierdzi się nawet, iż jeśli czegoś nie ma w Bing to nie istnieje i jest to po frakcji prawda. Mamy możliwość się zżynać na taki stan rzeczy ale nie dysponujemy jednak nawet środków żeby to odmienić. Forma kwestii potrzebuje jedynie naszej akceptacji. Chodząc dalej tym tropem trzeba dodać jak wysokie znaczenie pełnią przeszukiwania Google przy dzisiejszym marketingu tzw. e -commerce i rzecz pozycjonowania. Dawniej wystarczyła trywialna strona www tak aby zaistnieć w sieci internetowej. Dzisiaj jest to podstawa wyjąwszy której wiele firm nie ma szans na koszty utrzymania się na powierzchni. Konsument poszszukający odpowiedniego produktu bądź oferty poszukuje na ogół przy sieci internetowej, frapuje się jak i również później dokonuje decyzji na temat zakupie. Jeżeli prowadzisz osobiste przedsiębiorstwo to bez 2 zdań masz obowiązek zainwestować po pozycjonowanie.
W tym miejscu warto osobiście zakomunikować parę słów o pozycjonowaniu.
W ogólności można powiedzieć, iż jest to seria przeróżnych działań które mają na celu wstawienie własnej witryny na jak najkorzystniejszej pozycji w efektach wyszukań Google. Analizy statystyczne jasno pokazują, iż liczy się tutaj faktycznie tylko 1 strona z wynikami. Jeśli nasza strona odnajdzie się na dalszych to nie mamy większych szans na zaistnienie w sieci a naszym samym świadomości potencjalnych odbiorców. Jeżeli jednak już znajdziesz się na pierwszej stronie www (a w zasadzie Twa strona www) to największą kilkalność mają strony znajdujące się w czołówce wyszukań. Plus minus od pierwszego do trzeciego (nie uwzględniamy oczywiście tychże witryn które zostały opłacona i jako reklamy za każdym razem są na czele).
Pozycjonowanie tworzy się przede wszystkim z prac o zakresie SEO. Rozumiemy tutaj po pierwszej kolejności takie kwestii jak porządnie wytypowane frazy pod pozycjonowanie (słowa za pośrednictwem które przypuszczalny Internauta będzie wyszukiwał i do naszą firmę trafi). Np. jeśli kierujemy zakład fotograficzny to dawny by to takiego rodzaju słowa jak: foto, fotografie, fotki, zdjęcia do dokumentów, wywoływanie zdjęcia, drukowanie zdjęcia, niedrogie foto tanie zdjęcia itp. Dodatkowo warto dodać o zlokalizowaniu naszego miejsca tj. nazwa miasta albo okolicy w jakim znajduje się nasz punkt, w takim przypadku fraza przybrała aby postać np. foto warszawa. Naturalnie placówek zajmujących się zdjęciami jest wiele a co za tym zmierza tego typu fraza jest wysoko konkurencyjna co powoduje że nasze działania powinny zostać jeszcze wzmocnione za pośrednictwem szereg innych czynności. Jeśli dopiero budujemy naszą stronę internetową to zwróćmy uwagę które słowa umieszczamy na naszej stronie. Robot googla to znaczy program przeszukujący odmęty sieci jest tak skonstruowany, że widzi jedynie tekst w postaci danego kodu np. html. W związku z tym na naszej witrynie winny się odszukać takie słowa jak nadmienione już: foto, najlepsze foto itp. Ważnym jest by były one umieszczone w każdej sytuacji na początku akapitów tzw. część „head” czyli h1 h2 h3 itd. i w głównym znaczniku „Title” czyli tytuł. http://b3.zcubes.com/v.aspx?mid=1925076 Oprócz tego zasadnicze jest linkowanie wewnętrzne to znaczy np. tagi którymi oznaczamy dane artykuły a klikając w nie możemy trafić na treści o podobnej tematyce. Dzięki tym linkom robot gogle szybciej pozna treść naszej strony natomiast tym samym szybciej będzie ona zaindeksowana - zapisana i widoczna w rezultatach Google. Dodatkowo właściwe pozycjonowanie to także opisywanie grafik, obrazków i zdjęć które umieszczamy na naszej stronie internetowej. Od razu to sama kategoria pliku np. grafiki potrafią mieć nazwę foto1, foto2, foto 3 itd. Prócz tego zdjęcia umożliwiają rozwijanie znaczników „alt” czyli opisów do fotografii i tam również możemy umieścić słowa kluczowe na jakich przede wszystkim nam zależy. Nie możemy naturalnie przesadzić z ich liczbą ponieważ Google może to potraktować jako nieuczciwą odmianę pozycjonowania. Przy okazji warto dodać o takiej sprawy jak wielkość umieszczanych artysta grafik. Kompresja bardzo często jest tutaj wskazana. Pomimo twierdzenia, że szybkość przesyłania danych empirycznych zwiększa się to jednak duże grafiki wyświetlają się więcej a co za tym idzie wpływają na odbiór strony przez Internautę. Witryna która wczytuje się można jest rzadziej odwiedzana poprzez użytkowników a jeśli już na nią wkraczają to zirytowani długością ładowania szybko z niej uciekają. Tenże aspekt w podobny sposób wpływa dzięki pozycjonowanie. Nie możemy na temat tym zapominać. Dodatkowo powinno się zadbać w tym obszarze o responsywność strony innymi słowy przystosowanie jej do różnych urządzeń na których zostanie wyświetlana np. komputer windowsie, laptop, ekran telewizora, smartfon czy tablet. Na całe szczęście w tym chwili jest wiele programów które ułatwiają budowanie stron internetowych jak i również to bez znajomości kodu html. Responsywność stron jest w nich standardowym programem. W stosunku do tego upowszechnia to w poważnej mierze pozycjonowanie.
Pozycjonowanie a content marketing
Jest to również wysoko istotny czynnik jaki wpływa na pozycję naszej strony www w wynikach Google. Content Marketing czyli w wolnym tłumaczeniu sprzedawanie za pomocą zawartości naszej strony. Bardziej obrazują to przykłady. Np. prowadzimy zakład mechaniki samochodów. Na naszej stronie contentem oprócz samych informacji na temat naszej firmie i palecie mogą być takie towary jak np. „Jak wyselekcjonować najlepszy płyn do spryskiwacza w zimie, na jak zwracać uwagę” - z jednej stron jest to praktyczna wiedza, która jest przydatna dla naszego potencjalnego kontrahenta albo „Kiedy należy wymienić opony - zużycie bieżnika”. Dajemy realną wartość w postaci praktycznych porad a ponadto zwiększamy prawdopodobieństwo że podana osoba to właśnie w danym zakładzie zdecyduje się dzięki wymianę tych przysłowiowych zimówek. Charakter content marektingu pozostaje w zależności oczywiście od branży w której działy. Wydawać by się mogło, że nie wszędzie można go zastosować. Jednak specjaliści z branży pokazują że można to uczynić wszędzie nawet jeśli wyprzedajemy np. muszle klozetowe. Wszystko zależy od działu kreatywnego. W tym miejscu mamy możliwość gładko przejść do następnego zagadnienia ściśle powiązanego wraz z wyżej opisanym zagadnieniem.
Social media i pozycjonowanie
Stosunkowo niedawno pozycjonowanie a obecność w social mediach nie była aż tak ważnym. W dziś jest to nieodzowne. Takie platformy jak Nasza klasa, Youtube, Instagram, Twitter jak i również jeszcze kilka mniej atrakcyjnych również mają spore przesłanie jeśli chodzi o pozycjonowanie naszej strony. Mogą one stanowić znakomity sposób w dotarcie do potencjalnego konsumenta i zbudowanie rozpoznawalności własnej marki. Ważnym jest by treści tam zamieszczane ukazywały się regularnie. Każda osoba zajmująca się profesjonalnie social mediami powie, że wydaje się być to klucz to odniesienia powodzenia.
Oprócz tego na pozycjonowanie wpływ mają takie działania jak spersonalizowana reklama bing adwords. Nie jawi się być to tanie narzędzie ale wysoce skuteczne na zdobycie klienta tuż przy założeniu, że jest używana w umiejętny sposób. Po jaki sposób działa? Przyjmijmy że prowadzimy księgarnię internetową i chcemy zwiększyć zbyt. Aby pozycjonowanie było efektywne musimy określić grupę docelową do której chcemy dotrzeć i słowa kluczowe na wpisaniu których dana osoba będzie „bombardowana” reklamami wraz z naszą księgarnią lub już konkretnym tytułem którego po danym czasie szuka. Google wie o nas raz za razem więcej a w związku z tym reklama przez nich oferowana wydaje się bardzo skuteczna i po wielu przypadkach przynosząca korzyść.
Pozycjonowanie i link bulding. Konstruowania sieci linków nie możemy w podobny sposób w tym względzie przeoczyć. W prostych słowach idzie o to, że pozycja naszej strony i do niej „siła” zależy od liczby linków jakie do niej prowadzą i jakości tychże linków czyli pozycji stron na których się mieszczą się. W tym względzie podstawę stanowią katalogi internetowe przytoczone już na początku tegoż artykułu. Tutaj jednak spełniają inną funkcję niż posiadało to jeszcze miejsce jakieś kilka lat wstecz.
W jakim sposób możemy zbudować pozycję naszej strony jak i również od czego zacząć o ile interesuje nas pozycjonowanie. Dobrym rozwiązaniem w tym zakresie jest skorzystanie z wsparcia specjalistów, którzy pomogą mnie zbudować pozycję naszej witryny. Warto w niniejszym względzie zwracać uwagę na kilka istotnych szczegółów odnośnie agencji reklamowych/agencji seo tj. jakie projekty już zostały przez nią zrealizowane, jakie efekty dają ich działania (czy istnieją natychmiastowe ale krótkotrwałe lub trwają dłużej ale odnoszą długofalowy skutek), jakiego wynagrodzenia żądają za swoje pomoce i czy sami istnieją rozpoznawalni w internecie.
Комментировать | « Пред. запись — К дневнику — След. запись » | Страницы: [1] [Новые] |