Co to jest do cholery ten pozycjonowanie? |
Niezbyt drogie pozycjonowanie - prosty tryb by Twoja witryna www wzleciała nad konkurencję
Podczas gdy Globalna sieć wchodził pod strzechy pozycjonowanie nie było wówczas aż tak relewantne. Jeśli byliśmy zainteresowani pewnym zagadnieniem to musieliśmy poznać adres danej strony lub korzystaliśmy z katalogów
netowych które zbierały witryny internetowe wedle odpowiednych kategorii. Razem z rozwojem ogólnoświatowej sieci coraz znaczniejszą popularność uzyskiwały wyszukiwarki internetowe za pomocą których mogliśmy odkryć fascynujące naszej firmy treści. Aktualnie najbardziej popualrną wraz z nich jest naturalnie Yahoo choć istnieją również swoim inne opcje np. Bing lub Yahoo. Jakkolwiek zapewne pies z kulawą nogą nie posiada obiekcji że to produkt przedsiębiorstwa wraz z siedzibą w Mountain View jest królem na naszym polu. Można się na to obrażać ale to i tak nie zmieni istniejącego stanu materii. Gada się nawet, że jeśli jakiegoś elementu nie ma w Yahoo to nie egzystuje jak i również jest to po frakcji fakt. Możemy się zżynać na taki stan sprawy ale nie dysponujemy wszak nawet narzędzi żeby to przebudować. Postać kwestii potrzebuje tylko i wyłącznie naszej akceptacji. Chodząc nadal tym tropem warto nadmienić jak duże przesłanie grają przeszukiwania Google w obecnym marketingu tzw. e -commerce i rzecz pozycjonowania. W przeszłości wystarczyła zwykła strona żeby zaistnieć w necie. http://ballinghenriksen8.pen.io Dzisiaj to istota bez której mnóstwo firm nie zaakceptować ma szans na koszty utrzymania się na powierzchni. Konsument szukający danego produktu albo oferty poszukuje zazwyczaj po internecie, zastanawia się i w dalszej kolejności dokonuje decyzji na temat zakupie. Jeśli prowadzisz swoje przedsiębiorstwo to bez 2 zdań jesteś zobligowany zainwestować w pozycjonowanie.
W tym miejscu pożądane byłoby samemu ogłosić kilka słów o pozycjonowaniu.
W ogólności możemy oznajmić, że jest to wiele różnorakich prac które mają na celu położenie polskiej strony www na jak najlepszej lokalizacji w wynikach wyszukań Google. Badania statystyczne jasno pokazują, że liczy się tu faktycznie tylko 1 strona z wynikami. Jeżeli nasza strona internetowa odnajdzie się na drugorzędnych to nie zaakceptować mamy większych szans na zaistnienie w sieci a tym samym świadomości potencjalnych klientów. Jeżeli jednak już znajdziesz się na pierwszej stronie www (a w zasadzie Twoja strona www) to najogromniejszą kilkalność mają strony będące w czołówce wyszukań. Około od pierwszego do trzeciego (nie uwzględniamy oczywiście tych witryn które zostały opłacona i jako reklamy zawsze są na czele).
Pozycjonowanie składa się przede wszystkim z czynności o charakterze SEO. Rozumiemy do tego miejsca przy pierwszej kolejności takie rzeczy jak należycie wybrane słowa kluczowego pod pozycjonowanie (słowa przez które potencjalny Internauta zostanie poszukiwał i do naszej firmy trafi). Np. jeżeli wiedziemy zakład fotograficzny to były by to tego rodzaju wyrazy jak: foto, fotografie, fotografie, zdjęcia do dokumentów, wywoływanie zdjęcia, drukowanie zdjęcia, tanie foto tanie zdjęcia itp. Dodatkowo trzeba wspomnieć o zlokalizowaniu naszego punktu tj. określenie miasta bądź też okolicy w jakim znajduje się nasz punkt, w jakimś przypadku fraza przybrała by postać np. foto stolica polski. Oczywiście punktów zajmujących się zdjęciami jest co niemiara zaś co za tym zmierza tego modelu fraza wydaje się znacznie konkurencyjna co wywołuje że nasze działania muszą zostać jeszcze wzmocnione poprzez szereg innych czynności. O ile dopiero budujemy naszą stronę to zwróćmy uwagę jakie słowa umieszczamy na naszej stronie. Robot googla czyli program przeszukujący odmęty necie jest tak skonstruowany, iż widzi jedynie tekst w postaci danego kodu np. html. Tym samym na polskiej witrynie winny się odnaleźć takie słowa jak wspomniane już: foto, najlepsze foto itp. Ważnym jest by były one umieszczone w każdej sytuacji na początku akapitów tzw. część „head” czyli h1 h2 h3 itd. jak i również w głównym znaczniku „Title” czyli tytuł. Prócz tego ważne jest linkowanie wewnętrzne innymi słowy np. tagi którymi oznaczamy dane artykuły a klikając w nie możemy trafić na treści o podobnej tematyce. Dzięki tym linkom robot gogle szybciej pozna treść naszej strony natomiast tym samym szybciej będzie ona zaindeksowana - zapisana i widoczna w rezultatach Google. Dodatkowo właściwe pozycjonowanie to także opisywanie grafik, obrazków i zdjęć jakie umieszczamy na naszej witrynie. W pierwszej kolejności to sama kategoria pliku np. grafiki mogą mieć nazwę foto1, foto2, foto 3 itd. Oprócz tego zdjęcia umożliwiają ekspansja znaczników „alt” czyli opisów do fotografii i w tym miejscu również możemy umieścić słowa kluczowe na jakich przede wszystkim nam zależy. Nie możemy bez wątpienia przesadzić z ich liczbą ponieważ Google może to potraktować jako nieuczciwą postać pozycjonowania. Przy okazji warto dodać o takiej rzeczy jak wielkość umieszczanych artysta grafik. Kompresja bardzo często jest tutaj wskazana. Pomimo twierdzenia, że szybkość przesyłania danych powiększa się to jednak ogromne grafiki wyświetlają się przez dłuższy czas skutkiem tego wpływają na odbiór strony przez Internautę. Strona która wczytuje się można jest rzadziej odwiedzana przez użytkowników a jeśli już na nią wstępują to zirytowani długością ładowania błyskawicznie z niej uciekają. Tenże aspekt również wpływa w pozycjonowanie. Nie możemy o tym zapominać. Dodatkowo warto zadbać w tym rejonie o responsywność strony innymi słowy przystosowanie jej do różnych urządzeń na których będzie wyświetlana np. komputer windowsie, laptop, ekran telewizora, smartfon czy tablet. Na całe szczęście w tym chwili jest wiele programów które ułatwiają budowanie stron internetowych i to bez znajomości kodu html. Responsywność stron wydaje się w nich standardowym programem. W obliczu tego udostępnia to w zdecydowanej mierze pozycjonowanie.
Pozycjonowanie a content marketing
Jest to również wysoce istotny czynnik jaki odziałuje na pozycję naszej strony www w wynikach Google. Content Marketing czyli w wolnym tłumaczeniu sprzedawanie za pomocą zawartości naszej strony. Więcej obrazują to przykłady. Np. prowadzimy zakład mechaniki pojazdów. Na naszej stronie contentem oprócz samych informacji o naszej firmie i propozycji mogą być takie przedmioty jak np. „Jak dobrać najlepszy płyn do spryskiwacza w zimie, na co zwracać uwagę” - wraz z jednej stron jest to potrzebna wiedza, która jest przydatna dla naszego potencjalnego kontrahenta albo „Kiedy należy wyszczególnić opony - zużycie bieżnika”. Dajemy realną wartość pod postacią praktycznych porad a z drugiej strony zwiększamy prawdopodobieństwo że podana osoba to właśnie w naszym zakładzie zdecyduje się w wymianę tych przysłowiowych zimówek. Charakter content marektingu jest zależne oczywiście od branży w której działy. Wydawać by się mogło, że nie wszędzie można go zastosować. Jednak specjaliści z branży pokazują że można to zrobić wszędzie nawet jeśli sprzedajemy np. muszle klozetowe. Wszystko zależy od działu pomysłowego. W tym miejscu możemy gładko przejść do następnego zagadnienia ściśle powiązanego z wyżej opisanym zagadnieniem.
Social media i pozycjonowanie
Stosunkowo niedawno pozycjonowanie a obecność w social mediach nie była aż tak ważnym. W dzień dzisiejszy jest to konieczne. Takiego typu platformy jak Nasza klasa, Youtube, Instagram, Twitter jak i również jeszcze kilka mniej chodliwych również mają spore przesłanie jeśli chodzi o pozycjonowanie naszej strony. Mogą ów kredyty stanowić znakomity sposób na dotarcie do potencjalnego klienta i zbudowanie rozpoznawalności swej marki. Ważnym jest by treści tam zamieszczane ukazywały się regularnie. Każda postać zajmująca się profesjonalnie social mediami powie, że jest to klucz to odniesienia sukcesu.
Poza tym na pozycjonowanie wpływ mają takie operowania jak spersonalizowana reklama yahoo adwords. Nie wydaje się być to niedrogie narzędzie ale wysoce skuteczne na zdobycie klienta przy założeniu, że jest użyta w umiejętny sposób. Przy jaki sposób działa? Przypuśćmy że prowadzimy księgarnię internetową i chcemy zwiększyć sprzedaż. Aby pozycjonowanie było skuteczne musimy określić grupę docelową do której chcemy dotrzeć i słowa kluczowe według wpisaniu których dana osoba będzie „bombardowana” reklamami z naszą księgarnią lub obecnie konkretnym tytułem którego po danym czasie szuka. Yahoo wie o nas coraz to więcej a w związku z tym marketing przez nich oferowana wydaje się bardzo skuteczna i przy wielu sytuacjach dochodowa.
Pozycjonowanie i link bulding. Tworzenia sieci linków nie możemy też w niniejszym względzie przeoczyć. W prostych słowach chodzi o to, że ranga naszej strony i jej „siła” zależy od liczbie linków jakie do pani a prowadzą i jakości ludzi linków czyli pozycji witryn www na których się mieszczą się. W tym względzie podstawę stanowią katalogi internetowe przytoczone już na początku owego artykułu. Tutaj jednak spełniają inną funkcję niż posiadało to jeszcze miejsce jakiekolwiek parenaście lat temu.
W jakim sposób możemy zbudować pozycję naszej strony i od czego zacząć jeśli interesuje nas pozycjonowanie. Odpowiednim rozwiązaniem w tym zakresie jest skorzystanie z pomocy specjalistów, którzy pomogą naszej firmie zbudować pozycję naszej strony. Warto w tym względzie zwracać uwagę na kilka istotnych szczegółów odnośnie agencji reklamowych/agencji seo tj. jakie plany już zostały przez panią a zrealizowane, jakie efekty dają ich działania (czy istnieją natychmiastowe ale krótkotrwałe czy trwają dłużej ale odnoszą długofalowy skutek), jakiego wynagrodzenia żądają za swoje posługi i czy sami są rozpoznawalni w sieci.
Комментировать | « Пред. запись — К дневнику — След. запись » | Страницы: [1] [Новые] |