-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в rss_sggbox_hiblogger

 -Подписка по e-mail

 

 -Постоянные читатели

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 21.09.2009
Записей: 10
Комментариев: 1
Написано: 1

..








Добавить любой RSS - источник (включая журнал LiveJournal) в свою ленту друзей вы можете на странице синдикации.

Исходная информация - http://sggbox.hiblogger.net/.
Данный дневник сформирован из открытого RSS-источника по адресу http://sggbox.hiblogger.net/rss/, и дополняется в соответствии с дополнением данного источника. Он может не соответствовать содержимому оригинальной страницы. Трансляция создана автоматически по запросу читателей этой RSS ленты.
По всем вопросам о работе данного сервиса обращаться со страницы контактной информации.

[Обновить трансляцию]

Понеділок

Вторник, 17 Января 2012 г. 02:08 + в цитатник

di
di

Шалений вечір понеділка
Жене мене з роботи в шию.
Не те щоб хочеться спочинку,
Але про спокій трохи мрію.

16 січня 2012р., Київське метро.

posted from Bloggeroid

kMvGuwucYdI

http://sggbox.hiblogger.net/1326287.html


Визначення архітектури системи Windows з командного файлу

Вторник, 03 Января 2012 г. 17:06 + в цитатник

di
di





winbits.png
Винайшов спосіб, як можна визначити тип операційної системи Windows в пакетних/командних (batch) файлах складною командою в одному рядку і результат використовувати вже одразу в наступному, другому.

В наведеному прикладі результат просто виводиться в текстову консоль.

for /f "tokens=1,2,3*" %%i in ('reg query "HKLMSystemCurrentControlSetControlSession ManagerEnvironment" /v PROCESSOR_ARCHITECTURE ^| find "PROCESSOR_ARCHITECTURE"') do (if %%k==X86 set winbit=32 else if %%k==AMD64 set winbit=64) echo Windows bits = %winbit%
Кому цікаво як це працює, далі я "розібрав" нашу "страшну" команду по кісточках.

Для початку основна команда, яка вміщує в себе інші:
for /f "tokens=1,2,3*" %%i in ( #1 ) do ( #2 ) Основна команда, як це видно вище, включає в себе дві додаткові - перша (#1) "запитує",
друга (#2) - обробляє "відповідь", отриману після "запиту". Вона виконує команду/-и з других дужок (#2)  над результатом, отриманим від першої команди (#1), розділеним на три частини ("tokens=1,2,3*") пробілами.
В якості змінних використовуються літери починаючи з "%%i". Оскільки наша команда (#1) надає у відповідь рядок з трьох "слів" (щось схоже на "    PROCESSOR_ARCHITECTURE    REG_SZ    AMD64"), то й змінних буде саме три - %%i, %%j, %%k.

Команда (#1) в свою чергу складається з двох команд - "reg query" та "find". Перша отримує значення параметру з реєстру Windows, в якому зберігається "архітектура" системи, а друга нам "витягує" з відповіді, тобто знаходить і "віддає" далі саме той рядок, в якому міститься лише потрібна нам інформація.

Повна відповідь запиту
reg query "HKLMSystemCurrentControlSetControlSession ManagerEnvironment" /v PROCESSOR_ARCHITECTURE містить таку інформацію:

HKEY_LOCAL_MACHINESystemCurrentControlSetControlSession ManagerEnvironment      PROCESSOR_ARCHITECTURE    REG_SZ    AMD64
Команда find "PROCESSOR_ARCHITECTURE" залишає нам з цієї відповіді лише

    PROCESSOR_ARCHITECTURE    REG_SZ    AMD64

, про що я вже писав трішки вище. Далі цей рядок розкладається пробілами на три частини і ці частини тимчасово зберігаються в змінних таким чином:
%%i = PROCESSOR_ARCHITECTURE  %%j = REG_SZ  %%k = AMD64 Де, %%i - назва параметру, %%j - тип параметру, %%k - значення параметру (саме та інформація, яку ми шукаємо).

Після того, як ми отримали значення, нам лишається лише його перевірити за отриманним значенням і зберегти в іншій змінній, зовній для команди for, інформацію про розрядність для подальшого її використання (в моєму прикладі - друку в консолі).

Покомандне пояснення коду:
if %%k==X86           // якщо k=X86     set winbit=32     //   (тоді)присвоїти winbits=32  else                  //  в іншому разі     if %%k==AMD64     //    якщо k=AMD64        set winbit=64   //      (тоді) присвоїти winbits=64
В моєму випадку змінна winbit набуває значення 64, після чого воно виводиться на консоль командою
echo Windows bits = %winbit%
В результаті маємо:
winbits_result.png


Бажаю успіхів в новому році з новими знаннями!

P.S. Щоправда, можна банально використовувати системну змінну "%PROCESSOR_ARCHITECTURE%", але, нажаль, вона не завжди коректна, особливо в оточенні 32-х бітного додатку.

Сергій Горіченко



CZtQSpzUubI

http://sggbox.hiblogger.net/1320243.html


Тріскотня від Atheros

Пятница, 30 Декабря 2011 г. 02:07 + в цитатник

di
di



ar8151-dark.jpg
Придбавши тижні три тому собі новий ноутбук Acer помітив, що під час відтворення відео або музики щось не все добре - звук час від часу трескотить.

Спочатку були думки про те, що процесор не встигає обробляти мультимедіа, але зваживши на непогану конфігурацію ноутбуку (Core i3-2310M, 4GB DDR3) та зазирнувши в Диспетчер задач ця версія відпала, бо там завантаження не помічалося.



Тоді почав дивитися в бік жорсткого диску (Western Digital WDC WD6400BPVT), що, мовляв, система не встигає прочитати дані з диску і затримки саме через це, але і тут ніяких проблем не було - тестова утиліта жорсткого диску Victoria показала, що все читається занадто швидко і тут теж не може бути проблем.

Хотілося "звинуватити" в звукових "гальмах" нестабільний бездротовий інтернет, але при відтворенні навіть файлів, вже збережених локально на жорсткому диску спостерігалися такі самі проблеми - тріскотня та спотворення звуку.

Далі відпали кодеки і драйвери звукової карти, бо вони найновіші  і з сайту виробника.

Сьогодні вирішив пошукати, що ж пишуть люди :)

Знайшов, що я не один з такою проблемою і вже навіть на одному ноутбучному сайті статтю написали про вирішення саме такої проблеми.

Скачав собі DPC Latency Checker, який мені одразу показав "всю красу":
dpc_ath36-on.pngDPC Latency Checker в реальному часі
Отже дійсно гальма є. Лишилося їх знайти.
Пройшовся по всіх пристроях (відключав по черзі і дивився на стовпчики в DPC), де не віндові драйвери і лише після відключення мережевої дротовиї карти (Atheros AR8151 PCI-E Gigabit Ethernet Controller), яку я все одно не використовую :)  стовпчики стали маленькими та зелененькими:
dpc_ath36-disabled.pngВимкнена мережева карта Atheros AR8151
dpc_ath36-off.pngРобота без гальмів :)


Після перевірки звуку різними плеєрами впевнився, що гальмував дійсно драйвер мережевої карти.
Що прикро, оновлень на сайті Acer немає - у мене встановлена найсвіжіша версія (1.0.0.36), тож треба шукати щастя в іншому місці.

ath815136.pngAtheros AR8151 v.1.0.0.36
Спочатку замінив на 1.0.0.33, але покращень не відбулося. Далі вже шукав все, що б могло підійти і щоб не було гальмів.
ath815133.pngAtheros AR8151 v.1.0.0.33ath815188.pngAtheros AR8151 v.2.0.8.8 ath8151243.pngAtheros AR8151 v.1.0.2.43
Нажаль, в усіх варіантах були червоні стовпчики.

Зупинився на одному, більш-менш стабільному за показниками - atheros_lan_813x_2.0.4.4 - все одно працюю вдома без дротового інтернету :)

ath815144.pngAtheros AR8151 v.2.0.4.4
dpc_ath44-on.pngDPC Latency Checker показує більш-менш стабільну затримку
при використанні драйверу Atheros AR8151 v.2.0.4.4



Сергій Горіченко


a_Fv4-aPzDc

http://sggbox.hiblogger.net/1318644.html


Про олігархів та олігофренів. Роздуми на тему.

Понедельник, 14 Ноября 2011 г. 17:08 + в цитатник

di
di





На вихідних спілкувався з другом. Під час розмови він чи то навмисно, чи то вже в звичці своїй промовив в якомусь реченні "олігархи - олігофрени".
Дуже влучно і справедливо.

Справа в тім, що обидва слова мають спільний корінь "оліго" від дав.-гр.

http://sggbox.hiblogger.net/1298575.html


Загасло сонце

Четверг, 20 Октября 2011 г. 16:10 + в цитатник

di
di





Вчора після насиченого дня тяжко засиналось. У вікно світив місяць. В голові ворушилися і не давали сну думки про минулий день. Все звелося до кількох віршованих рядків, швидко записаних у телефон.


Загасло сонце...
Мiсто спить.
Лиш срiбний мiсяць у вiконце
Своїм промiнням миготить.
За миттю мить -
Так сон летить
I крутить нiби у воронцi...
А зранку знову будем жить.

                           2011/10/20


Сергій Горіченко


GzrTxvNDVZ8

http://sggbox.hiblogger.net/1280236.html


Плагіату - Ні! або Як знайти свої статті.

Пятница, 14 Октября 2011 г. 01:08 + в цитатник

di
di




Переглядаючі сьогодні "що пише інтернет", натрапив на цікаву статтю про роботу копірайтера, в якій було посилання на не менш цікавий сайт, де можна зробити семантичний аналіз тексту
і навіть (за допомогою програми Advego Plagiatus) перевірити унікальність тексту.

Зацікавившись згаданою програмою, вирішив перевірити на унікальність декілька статей на власному блозі. Результат доволі неочікуваний - знайшов на лівому сайті (androidnews.com.ua) свою статтю-огляд програми для смартфонів з ОС Android для швидкого набору тексту MessagEase від Exideas. І без будь-якого посилання на першоджерело.

Нижче можна переглянути скріншоти програми, мого блогу та сайту, який соромиться зазначити авторство статті.




plagiat01.png

plagiat02.png

plagiat03.png

Сергій Горіченко


AZRfaU9yLAw

http://sggbox.hiblogger.net/1272094.html


Тріолан капут? або хто кому належить

Среда, 05 Октября 2011 г. 16:07 + в цитатник

di
di




triolan.png
Тріолан ніби й є але торгова марка вже належить самому провайдеру "Тріолан".

Складається враження про те, що контору ділять колишні співвласники і не можуть домовитися, через що і виникла суперечка навколо торгової марки "triolan" (саме з маленької літери, як і зазначено в логотипі ТМ). В будь-якому разі, юридично торгова марка та провайдер належать різним власникам, про що пишуть відкриті джерела (див.нижче).

А тим часом провайдер Тріолан перейшов на новий домен - triolan.com, про що чесно повідомив у себе на сайті:

Изменение адресов сайтов компании Триолан
Доводим к сведенью абонентов, с 1 октября 2011 года сайт провайдера доступен по адресу Triolan.com , а личный кабинет доступен по адресу triolan.name31 сентября 2011





  • http://vlasnyk.ua/?brand=showtm&tm=102466

    Документ - [UA m200715035]
    (111)НОМЕР СВIДОЦТВА
    102466
    (151)ДАТА РЕЄСТРАЦIЇ
    26.01.2009
    (181)ДАТА ЗАКIНЧЕННЯ СТРОКУ ДIЇ РЕЄСТРАЦIЇ
    11.09.2017
    (210)НОМЕР ЗАЯВКИ
    m200715035
    (220)ДАТА ПОДАННЯ ЗАЯВКИ
    11.09.2007
    (450)ДАТА ПУБЛIКАЦIЇ
    26.01.2009
    (450)НОМЕР БЮЛЕТЕНЯ
    2/2009
    (510)ТОВАРИ I ПОСЛУГИ

    38 
    Зв'язок; абонентський телеграфний зв'язок; послуги агентств телеграфного і телефонного інформування; інформування щодо далекого зв'язку (телекомунікації); надавання доступу до світової комп'ютерної мережі; електронна пошта; надання телекомунікаційних каналів для замовляння товарів за телевізійною рекламою; зв'язок за допомогою волоконних оптичних мереж; зв'язок за допомогою комп'ютерних терміналів; зв'язок телефонний; кабельне телевізійне мовлення; комп'ютерне передавання повідомин і зображень; мовлення телевізійне; надавання доступу до баз даних; надавання часу доступу до глобальних комп'ютерних мереж; надання чатів (форумів для дискусій) в інтернеті; послуги голосової пошти; послуги телекомунікаційного маршрутування та з'єднування; надавання телекомунікаційного зв'язку із світовою комп'ютерною мережею; телефонні послуги;
    (511)НIЦЦЬКА КЛАСИФIКАЦIЯ
    38
    (531)ВIДЕНСЬКА КЛАСИФIКАЦIЯ
    28.11
    29.01.12
    (539)КЛЮЧОВI СЛОВА
    triolan
    (540) ЗОБРАЖЕННЯ
    images.php?rnd=6a1b51b22cf0
    (591)ЗАЯВЛЕI КОЛЬОРИ
    червоний
    сірий
    (731)ЗАЯВНИК
    Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРЕС-ЦЕНТР»;UA
    (732)ВЛАСНИК
    Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРЕС-ЦЕНТР»;вул. Північна, 12, м. Харків, 61099;UA
    (740)ПРЕДСТАВНИК
    Вуліх Олександр Наумович;UA
    (750)АДРЕСА ДЛЯ ЛИСТУВАННЯ
    а/с 8750, м. Харків, 61002

  • кеш Яндекса

    Реквизиты киевского филиала

    image.aspx?w=160&c=1&img=ООО Юникаст Инвест

    Т/с: 26009038525900 в АКИБ УкрСиббанк г. Киев, МФО 351005
    Код ОКПО: 33783254
    ИНН 337832526546

  • http://triolan.in.ua/rekvizitu
    Реквизиты харьковского филиала

    ООО «Берёзка-Телесистема»
    т/с 26002257220011 в ПУБЛИЧНОМ АТ «АКБ «БАЗИС» МФО 351760,
    т/с 26005151037 ХОД АППБ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 380805
    т/с 26001301000833 в ХФ ВАТ ВТБ Банк, МФО 350631
    код ОКПО 31436542
    ИНН 314365420313

    ООО «ИТ.Сервис»т/с 26002342170010 в ПУБЛИЧНОМ АТ «АКБ «БАЗИС» МФО 351760
    Т/с 26005049076000 в АКИБ «Укрсиббанк», МФО 351005,
    т/с 26005143863 в ХОД АППБ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 380805
    Код ОКПО 34332355
    ИНН 343323520371

    ООО «Телерадиокомпания «Эпсилон ТВ»т/с 26006263210011 в ПУБЛИЧНОМ АТ «АКБ «БАЗИС» МФО 351760,
    т/с 26006145031 в ХОД АППБ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 380805
    т/с 26004301000830 ХФ ВАТ ВТБ Банк, МФО 350631
    код ОКПО 33815296
    ИНН 338152920371

    ООО «Базис»т/с 26005036062102 в АКИБ «Укрсиббанк» МФО 351005,
    т/с 26009145027 в ХОД АППБ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 380805
    т/с 26005301000828 в ХФ ВАТ ВТБ Банк, МФО 350631
    код ОКПО 19470530
    ИНН 194705320300

  • Харьковский форум
    Цитата:
    Сообщение от denzz viewpost.gif
    не думаю что у 19 летней девочки хватило ума и денег отжать такой домен.
    поиск по гуглю
    Полтавський районний відділ УМВС України у Полтавській області
    Перший заступник начальника БОНДАРЕНКО Сергій Володимирович
    ну это как версия
    С форума Триолана
    Цитата:
    Вот один уволенный директор и воспользовался ситуацией и задним числом переоформил договор на регистрацию доменного имени на своего родственничка и аналогичная операция была им же проведена с торговой маркой Triolan - мелкая пакость на прощание.
    __________________

  • http://forum.triolan.com/viewtopic.php?f=67&t=558

    Ситуация вокруг торговой марки «Триолан»

    Сообщение paladin » 30 сен 2011, 11:55
    Уважаемые абоненты, участники и гости форума, уведомляем вас, касательно сложившейся ситуации вокруг торговой марки Triolan. Собственно имеем факт неуважения со стороны определенных лиц к сотрудникам групп компаний, работающих под торговой маркой Triolan, а так же абонентам. Данный факт заключается в открытом присвоении, захвате коль угодно, как самой торговой марки, так и соответственно доменного имени tiolan.ua со стороны бывшего директора. Собственно решение вопроса сводится лишь к решению через соответствующие инстанции, чем собственно и занято руководство компании.

    Мы не равнодушны к мнению всех, кого интересует данная ситуация. Специально для обсуждения данного вопроса создана тема (линк
    viewtopic.php?f=39&t=557). Прошу высказываться, задавать вопросы  вести обсуждение.




Сергій Горіченко


hhOhaCXM4Yc

http://sggbox.hiblogger.net/1259631.html


Джанні Родарі "Овочева база"

Пятница, 16 Сентября 2011 г. 16:06 + в цитатник

di
di




Джанні Родарі "Овочева база".
(стислий переклад основної теми з "Чиполіно")

Дядьку Овочу спасибі,
Що він - не м'ясо і не риба,
Що не сорока, не ворона -
У Овочів свої закони!

-----

Джанни Родари, Овощная база.
(сжатый перевод основной темы из "Чиполлино")

Дяде Овощу спасибо,
Что он - не мясо и не рыба,
Что не сорока, не ворона, -
У Овощей свои законы!


Сергій Горіченко


pFi60coIz_0

http://sggbox.hiblogger.net/1234773.html


Коди товарів згідно УКТ ЗЕД (для постачальників)

Среда, 14 Сентября 2011 г. 16:07 + в цитатник

di
di




З 6-го серпня в податковій накладній постачальникам необхідно зазначати код товару згідно УКТ ЗЕД:

2755 Чи необхідно зазначати в податковій накладній код товару згідно УКТ ЗЕД на всіх етапах його постачання на митній території України?

Коротка відповідь : Код товару, ввезеного (імпортованого) на митну територію України, згідно з УКТ ЗЕД зазначається постачальниками в податковій накладній на всіх етапах постачання такого товару на митній території України.


Повна відповідь : Відповідно до п.201.1 ст.201 р.V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою податкову накладну, у якій зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити, зокрема, код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України). Таким чином, код товару, ввезеного (імпортованого) на митну територію України, згідно з УКТ ЗЕД зазначається постачальниками в податковій накладній на всіх етапах постачання такого товару на митній території України.

Пропоную для використання перелік кодів від компанії НПО "Поверхность МД"

Український класифікатор товарів УКТ ЗЕД




Сергій Горіченко



 Украинский классификатор товаров УКТ ВЭД в накладной
l_xhSEhbCZ4

http://sggbox.hiblogger.net/1232121.html


ІНТЕРВ'Ю :: Секрети успіху Тоні Шея (Tony Hsieh), генерального директора Zappos [Менеджмент.com.ua]

Среда, 22 Июня 2011 г. 01:06 + в цитатник

di
di

ІНТЕРВ'Ю :: Секрети успіху Тоні Шея (Tony Hsieh), генерального директора Zappos [Менеджмент.com.ua]





Секрети успіху Тоні Шея, генерального директора Zappos

У 24 роки Тоні Шей (Tony Hsieh) продав бізнес LinkExchange, в якому був співзасновником, компанії Microsoft за $265 млн. Через деякий час він став інвестором та генеральним директором взуттєвої онлайн-компанії Zappos.com. Завдяки унікальному фокусу на клієнтах Zappos зросла і за десятиліття досягнула мільярдних оборотів, після чого була поглинута компанією Amazon. Сьогодні Zappos називають однією з найбільш улюблених компаній у світі.

В інтерв'ю, яке наведене нижче, Тоні розповідає про своє ставлення до клієнтського сервісу, а також про культуру, яка панувала у його компаніях та, звісно ж, про свій успіх.

Тоні Шей (Tony Hsieh)
Тоні Шей
(Tony Hsieh)
З.: Яка причина стрімкого зростання Zappos?

В.: У Zappos ми завжди орієнтувався на єдину цінність  абсолютно ідеальний клієнтський сервіс. Спершу ми займалися виключно продажем взуття в онлайні, але сьогодні ми продаємо також сумки, одяг і навіть кухонне начиння: чайники, сковорідки тощо. Думаю, за десять років люди вже не пам'ятатимуть, що ми починали із продажу взуття. Вони думатимуть про Zappos як про місце, де вони гарантовано отримають найкращий клієнтський сервіс.

З.: Яким чином вам вдалося цього досягнути в онлайн-магазині?

В.: 95% наших замовлень ми отримуємо через сайт Zappos.com. На більшості сайтів дуже складно знайти інформацію про те, як сконтактувати з клієнтським сервісом. Ми вибрали протилежний підхід. Ми дійсно хочемо розмовляти зі своїми клієнтами. Наш сервісний телефон обслуговується 24 години в добу, 7 днів на тиждень і знаходиться в одному з найвидніших місць сайту  у верхньому лівому кутку. Ми виявили, що практично кожен наш клієнт рано чи пізно телефонує до сервісу, тому ми вкладаємо дуже багато значення у таку взаємодію.

Коли люди телефонують у сервісний центр  вони спілкуються виключно з живими людьми. Ми не використовуємо роботизованих систем і не намагаємося звести розмову до спроби продати наш продукт. Основне завдання операторів  дійсно допомогти клієнтові вирішити його проблему та встановити емоційний зв'язок з ним. Наприклад, якщо у нас немає продукта, який би задовольнив клієнта, ми пропонуємо як мінімум три сайти конкурентів, де він зміг би знайти бажане. Задоволений клієнт для нас набагато важливіший, ніж конкуренція з іншими компаніями. І в довгостроковому терміні така тактика виправдовує себе на 100%.

Купівля взуття в онлайні може видатися доволі небезпечною, адже клієнт не може бути впевнений, що взуття підійде йому. Саме тому ми пропонуємо безкоштовну доставку для примірки. Окрім того, у нас працює сервіс повернення товарів, яким можна скористатися протягом 365 днів після покупки. І ще  як уже згадувалося, наша телефонна лінія працює 24-7, і так само працюють наші магазини. Це не найефективніший спосіб роботи і не найдешевший. Але він гарантує, що клієнти отримають своє замовлення у найкоротші строки у будь-який час доби.

Всі ці речі коштують доволі дорого, але ми сприймаємо ці витрати як витрати на маркетинг. Ми беремо частину нашого рекламного бюджету і замість того, щоб купувати статті в журналах чи ролики на телебаченні, витрачаємо його на створення виняткового споживчого досвіду. Ми даємо клієнтам змогу самостійно просувати наш бренд. Не дивно, що повторні покупки та вірусний маркетинг завжди були основними рушіями нашого розвитку.

З.: Будучи генеральним директором, на що Ви фокусуєтесь у першу чергу?

В.: На культуру компанії. Моє завдання  сформувати середовище, в якому зможе розвиватися справжня сервісна культура. Якщо вам вдасться створити культуру  тоді багато чудових речей стануть можливими.

Процес найму співробітників у нашій компанії також відрізняється від конкурентів. Ми проводимо два різних інтерв'ю. Перше інтерв'ю перевіряє кандидата на володіння технічними навичками, наявність досвіду та готовність доповнити команду. Друге інтерв'ю має на меті перевірити, наскільки ця людин буде здатна вписатися у культуру компанії. Для того, щоб вас найняли, потрібно в обов'язковому порядку успішно пройти обидва інтерв'ю. І це не порожні слова: ми відмовили багатьом надзвичайно талановитим і професійним людям тільки через те, що вони не змогли б вписатися у нашу культуру. Відразу після проходження співбесіди ми пропонуємо людям $2000 за те, щоб вони відмовилися від роботи у Zappos. Ті, які все одно хочуть працювати у нас  ідеально вписуються в нашу культуру.

Наша компанія має 10 ключових цінностей, і наймаючи людей, ми намагаємося переконатися, що вони розділяють ці цінності. Наприклад, одна з наших цінностей  бути скромними. Якщо на співбесіді нам трапляється відвертий егоїст, ніякий талант, професійні навички чи геніальність не допоможуть йому потрапити у компанію.

З.: Які секрети успіху для підприємця?

В.: Передусім  потрібно мати чітку і сильну візію, яка буде важливою як для співробітників, так і для клієнтів. Для Zappos така візія  клієнтський сервіс. Потрібно по-справжньому пристрасно ставитися до свого бізнесу, щоб зрозуміти це. І основною ціллю в жодному разі не може бути бажання отримати прибуток. Потрібно знайти таку справу, якою ви займалися б навіть якби ніхто не платив вам за неї. Розвиток бізнесу  це надзвичайно складний час для власника. І тільки справжнє захоплення своєю справою допоможе пережити цей непростий час.

Люди, підлеглі та клієнти справді відчувають ваше ставлення до власної справи. Тому вашою першочерговою ціллю не повинні бути гроші. Нею повинно бути щось таке, до чого ви відчуваєте справжню непідробну пристрасть, щось таке, що має для вас значення. Якщо ви знайдете таку справу  гроші стануть логічним результатом. Рухайтесь до візії, а не до грошей!

З.: А що робити, коли Ви стикаєтесь зі складними моментами в бізнесі?

В.: Багато найскладніших ситуацій, якщо дивитися на них з перспективи майбутнього, виявлялися найпозитивнішими подіями в житті компанії. Якщо ви не отримали інвестицій  це змушує вас навчитися виживати самостійно, знаходити креативні рішення тощо. Коли ми розпочинали, то витратили багато грошей на платну рекламу, намагаючись зробити своє ім'я більш відомим. Але з часом, коли перестали отримувати інвестиції, зрозуміли, що не можемо собі цього більше дозволити. Тому нам довелося шукати інші способи завойовування уваги клієнтів. Саме цей пошук привів нас до орієнтації на клієнтський сервіс.

Тому повторюся ще раз  будь-які труднощі, якщо дивитися на них з перспективи майбутнього  є найпозитивнішими подіями у житті вашої компанії.

За матеріалами "Tony Hsieh On His Secrets Of Success", Forbes.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.





CVSWzko2rNI

http://sggbox.hiblogger.net/1167417.html



Поиск сообщений в rss_sggbox_hiblogger
Страницы: [1] Календарь