-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в rss_designcollector1

 -Подписка по e-mail

 

 -Постоянные читатели

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 09.12.2006
Записей:
Комментариев:
Написано: 2


Bushe by Suprematika

Понедельник, 27 Мая 2019 г. 14:15 + в цитатник
bushe-suprematika.gif

Moscow-based Suprematika agency (lead by Vova Lifanov) created a concept rebranding for leading bakery of Saint Petersburg - @BUSHE.Bakery. The message of campaign - a word play “Eat Real - There is Now” which has same meaning in Russian “Есть Настоящее” was wrapped in the visual flow of food forms and urban patterns, found only in StPete. This work has recently won “Graphite Pencil” at D&AD 2019 - the 20th pencil ever awarded for Russia (@D_and_AD).

bushe-suprematika1.gif
bushe-suprematika2.gif
bushe-suprematika4.jpg
bushe-suprematika6.jpg
bushe-suprematika5.jpg
bushe-suprematika7.jpg
bushe-suprematika8.jpg
bushe-suprematika9.jpg
bushe-suprematika10.jpg
bushe-suprematika11.jpg
bushe-suprematika12.jpg
bushe-suprematika13.jpg
bushe-suprematika14.jpg
@suprematikaru

http://feedproxy.google.com/~r/Designcollector/~3/Ck2E_p2wVSk/bushe-by-suprematika

Метки:  

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку